Bruker-343442 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du stavet "uhell" feil, men mer kan vi ikke forvente av deg. Hvor skrev jeg uhell? Du skrev uvane og ikke uhell. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Prove it 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du tar tungen opp mot overleppen når du konsentrerer deg. :o Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ahhh, sånn ja. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du tar tungen opp mot overleppen når du konsentrerer deg. :o Er veldig søtt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg er søt!---- Girl: Baby...Boy: Yeah?!Girl: I... I...Boy: You what??Girl: I... I L... Lo...Boy: ....You Love me?Girl: I Lo.... Lo... Lo.... Long ago in a distant land, I, Aku, the shape-shifting Master of Darkness, unleashed an unspeakable evil. But a foolish Samurai warrior wielding a magic sword stepped forth to oppose me. Before the final blow was struck, I tore open a portal in time and flung him into the future, where my evil is law! Now the fool seeks to return to the past, and undo the future that is Aku. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Prove it Var det rettet mot meg? I så fall kan jeg ikke det på egenhånd, det er en effekt jeg har på andre, så du må oppleve det selv for å bekrefte det. Girl: Baby... Boy: Yeah?! Girl: I... I... Boy: You what?? Girl: I... I L... Lo... Boy: ....You Love me? Girl: I Lo.... Lo... Lo.... Long ago in a distant land, I, Aku, the shape-shifting Master of Darkness, unleashed an unspeakable evil. But a foolish Samurai warrior wielding a magic sword stepped forth to oppose me. Before the final blow was struck, I tore open a portal in time and flung him into the future, where my evil is law! Now the fool seeks to return to the past, and undo the future that is Aku. Best of Cartoon Network. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Leggetid for små kinderegg nå.. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 God natt og sov godt. Trenger søvn hvis du skal bli en stor kinderkylling en dag. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Søvn ja, på tide å slenge seg i senga og sende i vei noen nattasnaps. Gjort ekstra digg med nyvasket og varmt sengetøy. Alt som mangler er at jeg er nydusjet, men, men. C'est la vie. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Fyfaen så jævlig lættis Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Har sett den mange ganger, vrir meg av latter hver gang. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Til info: Senga mi står der *peke*. Dette slik at darkness| og Overmoden vet hvor de skal legge seg i kveld. Hvor skal du sove i natt da?? Jeg har stor seng! Dessuten dukket ingen av dere opp, så jeg fikk den helt for meg selv. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hvor stor seng har du? Jeg har 180 nå, men vurderer å gå ned til 150 når jeg kjøper ny seng. Det er trossalt bare jeg som skal ligge i den så da er kanskje 180 litt råflott. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hvor stor seng har du? Jeg har 180 nå, men vurderer å gå ned til 150 når jeg kjøper ny seng. Det er trossalt bare jeg som skal ligge i den så da er kanskje 180 litt råflott. Hva med alle tinder datene ? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 Hvor stor seng har du? Jeg har 180 nå, men vurderer å gå ned til 150 når jeg kjøper ny seng. Det er trossalt bare jeg som skal ligge i den så da er kanskje 180 litt råflott. Hva med alle tinder datene ? Hva med dem? Tar dem da ikke med hjem.. herregud. De får stille med hotellrom på the thief eller plaza.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 180 eller ingenting, bitches. Hadde aldri i verden klart å gå ned til noe mindre. Herfra kan det bare gå oppover. Og så er det greit å ha litt boltreplass for de av oss som sover svært urolig. Samt at det er greit å kunne legge seg på en annen del av senga, som er kald - i motsetning til der du har ligget de siste timene og prøvd å få sove. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2014 Del Skrevet 29. august 2014 180 eller ingenting, bitches. Hadde aldri i verden klart å gå ned til noe mindre. Herfra kan det bare gå oppover. Og så er det greit å ha litt boltreplass for de av oss som sover svært urolig. Samt at det er greit å kunne legge seg på en annen del av senga, som er kald - i motsetning til der du har ligget de siste timene og prøvd å få sove. Det er litt det jeg også tenker. Jeg elsker god plass i sengen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg