Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er søt!

----

Girl: Baby...
Boy: Yeah?!
Girl: I... I...
Boy: You what??
Girl: I... I L... Lo...
Boy: ....You Love me?
Girl: I Lo.... Lo... Lo.... Long ago in a distant land, I, Aku, the shape-shifting Master of Darkness, unleashed an unspeakable evil. But a foolish Samurai warrior wielding a magic sword stepped forth to oppose me. Before the final blow was struck, I tore open a portal in time and flung him into the future, where my evil is law! Now the fool seeks to return to the past, and undo the future that is Aku.

Lenke til kommentar

Prove it

Var det rettet mot meg? I så fall kan jeg ikke det på egenhånd, det er en effekt jeg har på andre, så du må oppleve det selv for å bekrefte det.

Girl: Baby...

Boy: Yeah?!

Girl: I... I...

Boy: You what??

Girl: I... I L... Lo...

Boy: ....You Love me?

Girl: I Lo.... Lo... Lo.... Long ago in a distant land, I, Aku, the shape-shifting Master of Darkness, unleashed an unspeakable evil. But a foolish Samurai warrior wielding a magic sword stepped forth to oppose me. Before the final blow was struck, I tore open a portal in time and flung him into the future, where my evil is law! Now the fool seeks to return to the past, and undo the future that is Aku.

Best of Cartoon Network. :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvor stor seng har du? Jeg har 180 nå, men vurderer å gå ned til 150 når jeg kjøper ny seng. Det er trossalt bare jeg som skal ligge i den så da er kanskje 180 litt råflott.

Hva med alle tinder datene ?

Hva med dem? Tar dem da ikke med hjem.. herregud. De får stille med hotellrom på the thief eller plaza..

Lenke til kommentar

180 eller ingenting, bitches. Hadde aldri i verden klart å gå ned til noe mindre. Herfra kan det bare gå oppover. Og så er det greit å ha litt boltreplass for de av oss som sover svært urolig. Samt at det er greit å kunne legge seg på en annen del av senga, som er kald - i motsetning til der du har ligget de siste timene og prøvd å få sove.

Lenke til kommentar

180 eller ingenting, bitches. Hadde aldri i verden klart å gå ned til noe mindre. Herfra kan det bare gå oppover. Og så er det greit å ha litt boltreplass for de av oss som sover svært urolig. Samt at det er greit å kunne legge seg på en annen del av senga, som er kald - i motsetning til der du har ligget de siste timene og prøvd å få sove.

Det er litt det jeg også tenker. Jeg elsker god plass i sengen..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...