Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hash er jo navnet på symbolet, er det opprinnelsen til navnet på symbolet du er ute etter? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Har vært på Polet jeg og faktisk... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 det er noen som plusser alle innleggene mine det er koselig, men hvem er du Det er sikkert noen som har lyst å komme ned i buksa di, og gjør det via å plusse. Joda, finnes slike folk her. Ikke tør de å si noe heller. Dere er så morsomme. Slimda later som om han ikke har kjenskap til hvem det er, selv om han tilbød seg på forrige side: Finne deg noen å komme med da? Og Evelen! drar "det eldste ordspillet": Og et anonymt "+" er et skritt nærmere målet Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hva i all verden er det vi snakker om egentlig? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Gjerne, men du har egentlig svart på det nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Humle Kanon. Humle er kanon. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Humle Kanon, ja. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Boring, next subject. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Lurer på hvorfor Admiral Necrolamedor postet et bilde av et brød? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Kom en gutt inn på kontoret nettopp, jeg satt på forum og trøkte i meg kindersjokolade da han spurte "Er du PT'en?" og jeg snudde meg og mumlet "mhm" med sjokoladebart. Tviler på han vil ha trenes av meg, ass. 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Kom en gutt inn på kontoret nettopp, jeg satt på forum og trøkte i meg kindersjokolade da han spurte "Er du PT'en?" og jeg snudde meg og mumlet "mhm" med sjokoladebart. Tviler på han vil ha trenes av meg, ass. Om jeg sku hatt en PT, skulle jeg ha ønsket det var noen med sjokoladebart. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Kom en gutt inn på kontoret nettopp, jeg satt på forum og trøkte i meg kindersjokolade da han spurte "Er du PT'en?" og jeg snudde meg og mumlet "mhm" med sjokoladebart. Tviler på han vil ha trenes av meg, ass. Det var da du skulle reist seg opp, bøyd deg frem over pulten, smelt hånden på rumpen og sagt "ser det sånn ut?" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 hallo er ikke du 18 linda?? hvordan kan du være personlig trener 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hva betydde det brødet... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Kom en gutt inn på kontoret nettopp, jeg satt på forum og trøkte i meg kindersjokolade da han spurte "Er du PT'en?" og jeg snudde meg og mumlet "mhm" med sjokoladebart. Tviler på han vil ha trenes av meg, ass. Det var da du skulle reist seg opp, bøyd deg frem over pulten, smelt hånden på rumpen og sagt "ser det sånn ut?" You have issues... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hva betydde det brødet... enig 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hva betydde det brødet... enig Det var en sjokolade 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Liker ikke at folk går rundt grøten på den måten... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Kom en gutt inn på kontoret nettopp, jeg satt på forum og trøkte i meg kindersjokolade da han spurte "Er du PT'en?" og jeg snudde meg og mumlet "mhm" med sjokoladebart. Tviler på han vil ha trenes av meg, ass.Det var da du skulle reist seg opp, bøyd deg frem over pulten, smelt hånden på rumpen og sagt "ser det sånn ut?" You have issues... Haha. Du skulle bare ha visst.. Jeg bare kjeder meg og er overtrøtt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg