Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sitter på en jobb-PC, uten tilgang til Torrents. Så det må i så fall være en slags direct download. I tillegg er internettet her svært tregt, og svært ustabilt.

Men jeg har sett et par pirat-boder langs gatene her, kunne jo prøvd å finne den der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Bitching er i visse situasjoner nødvendig

Nei. Bitching er aldri nødvendig. Diskusjon kan være nødvendig. Voksen kommunikasjon. Noe bitching ikke er.

feil

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

USt3a3JU.jpeg

ps digger at jeg har fått alle kvinnene imot meg her inne, og snart alle menn<3<3

Endret av Slettet-lYlo5C
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg sitter på en jobb-PC, uten tilgang til Torrents. Så det må i så fall være en slags direct download. I tillegg er internettet her svært tregt, og svært ustabilt.

Men jeg har sett et par pirat-boder langs gatene her, kunne jo prøvd å finne den der.

Har dere ikke skikkelig internett på filipinene ?

Lenke til kommentar

Har dere ikke skikkelig internett på filipinene ?

Egentlig ikke. Det er svært ustabilt. Og prisene her er gjerne 3-4 ganger så høye som i Norge.

Og akuratt nå er jeg nyinnflyttet i leiligheten, og har arvet forrige eiers 1 MBit-linje.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...