Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Bitching er i visse situasjoner nødvendig 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ah, nå fikk jeg lyst til å se den igjen. Synd jeg la igjen min Two-Disc 40th Anniversary Edition hjemme i Norge. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du har alt kjøpt den, da burde du kunne laste den ned uten skrupler. Jeg brukte det som grunnlag da jeg lasta den ned i sin tid. Greit, min versjon var en piratkopi på VHS kjøpt på Kypros i 1992, men hey. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg sitter på en jobb-PC, uten tilgang til Torrents. Så det må i så fall være en slags direct download. I tillegg er internettet her svært tregt, og svært ustabilt. Men jeg har sett et par pirat-boder langs gatene her, kunne jo prøvd å finne den der. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Bitching er i visse situasjoner nødvendigNei. Bitching er aldri nødvendig. Diskusjon kan være nødvendig. Voksen kommunikasjon. Noe bitching ikke er. 2 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg sitter på en jobb-PC, uten tilgang til Torrents. Så det må i så fall være en slags direct download. I tillegg er internettet her svært tregt, og svært ustabilt. Men jeg har sett et par pirat-boder langs gatene her, kunne jo prøvd å finne den der. Lykke til. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Bitching er i visse situasjoner nødvendigNei. Bitching er aldri nødvendig. Diskusjon kan være nødvendig. Voksen kommunikasjon. Noe bitching ikke er. feil 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det her er så bra. 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nei. Bitching er aldri nødvendig. Diskusjon kan være nødvendig. Voksen kommunikasjon. Noe bitching ikke er. Gifte oss? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) ps digger at jeg har fått alle kvinnene imot meg her inne, og snart alle menn<3<3 Endret 28. august 2014 av Slettet-lYlo5C 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det her er så bra. Ta på den da. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Gjemme fra jobb! Digggggi. Defekt komfyr var ikke min feil lykkkkkkkkkke :Ddddd Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg sitter på en jobb-PC, uten tilgang til Torrents. Så det må i så fall være en slags direct download. I tillegg er internettet her svært tregt, og svært ustabilt. Men jeg har sett et par pirat-boder langs gatene her, kunne jo prøvd å finne den der. Har dere ikke skikkelig internett på filipinene ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg sitter på en jobb-PC, uten tilgang til Torrents. Så det må i så fall være en slags direct download. I tillegg er internettet her svært tregt, og svært ustabilt. Men jeg har sett et par pirat-boder langs gatene her, kunne jo prøvd å finne den der. Har dere ikke skikkelig internett på filipinene ? Egentlig ikke. Det er svært ustabilt. Og prisene her er gjerne 3-4 ganger så høye som i Norge. Og akuratt nå er jeg nyinnflyttet i leiligheten, og har arvet forrige eiers 1 MBit-linje. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det her er så bra.Ta på den da. Hva skal jeg ta på, og hvorfor? Det her er så bra.Ta på den da. Hva skal jeg ta på, og hvorfor? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Har ikke sett så mange Disney-filmer. Er det noen som ikke er "feelgood"? Ikke at det er noe galt i det. Syns å huske Toy Story var fin. Men det kan ha vært pga. at den teknologien var ganske ny da... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Song of the South er ikke _så_ feelgood at det gjør noe. Bare synd den er bannlyst hist og her for å være "rasistisk". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg må si meg enig med flertallet. Lion King og Toy Story. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 ps digger at jeg har fått alle kvinnene imot meg her inne, og snart alle menn<3<3 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Admiral: nå må du slutte å stille så mange spørsmål.. Just do it! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg