anonympappkasse Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Mer mer mer mer Dette er så bra, jeg har helt glemt winza Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) #truestory Endret 28. august 2014 av Slettet-lYlo5C 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hey, hey. La oss alle være venner da. (Og spanke hverandre vennskapelig for de som ønsker det )Overlater ordet til hu Elsa, hun sier det så godt. https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=moSFlvxnbgk#t=59 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Hvis du virkelig ble lei deg i går, så foreslår jeg at alle bare legger denne ballen død. Dette kommer fort til å ende stygt. Jeg synes helt ærlig ikke det er noe moro når folk blir lei seg. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Word! Over til andre ting. Siden det var snakket om film her, og jeg la ut sang fra disneyfilm. Hva synes dere er den beste disneyfilmen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 lenge siden jeg har sett en disneyfilm egentlig så aner ikke duda 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 UP, garantert. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det er jo helt klart løvenes konge! 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Word! Over til andre ting. Siden det var snakket om film her, og jeg la ut sang fra disneyfilm. Hva synes dere er den beste disneyfilmen? Hercules og alt Pixar lager. bortsett fra de der dritt Biler og fly filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg synes tangled/to på rømmen er søt 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) lenge siden jeg har sett en disneyfilm egentlig så aner ikke duda Hehehe, så disneyfilm så nylig som i går jeg. Vanskelig å ikke si Løvenes Konge selvsagt, men det er flere som er minst like god. Er veldig glad i alle de gode gamle jeg vokste opp med, hver for forskjellige grunner. Var f.eks. veldig glad i Herkules da jeg var mindre. Mulan har jeg også sett flere ganger, men tror kanskje jeg velger Tarzan jeg. Jeg synes tangled/to på rømmen er søt Var faktisk den jeg så i går. Fantastisk sang. https://www.youtube.com/watch?v=8wtY4NF5KN4 Endret 28. august 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Word! Over til andre ting. Siden det var snakket om film her, og jeg la ut sang fra disneyfilm. Hva synes dere er den beste disneyfilmen? "The Jungle Book". Og så "The Aristocats", "Dumbo", "Robin Hood" og "Aladdin". I den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Word! Over til andre ting. Siden det var snakket om film her, og jeg la ut sang fra disneyfilm. Hva synes dere er den beste disneyfilmen? Tangled, Aladdin og Løvenes Konge. Mulig Frozen går inn på lista om noen år, må se om jeg blir lei den eller ikke Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Muligens jeg går i fjære og henter en oter unge, visste ikke at man kunne ha de som kjæledyr Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Word! Over til andre ting. Siden det var snakket om film her, og jeg la ut sang fra disneyfilm. Hva synes dere er den beste disneyfilmen? The Jungle Book. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Like sikkert som at klokka blir 12 hver dag, begynner kvinnfolka en gang å bitche på hverandre som bare jenter kan. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Gamle otre er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg