anonympappkasse Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Nei jeg liker deg! Men bare som venn Du sier ikke dette på bakgrunn av min uttalelse om bjørnevoldtekt? Jeg elsker alle mennesker! Men ikke de som ikke elsker meg. Bare hvis du er bjørnen! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det blir på en måte litt snålt at en tar meningene til anonyme forumbrukere så innover seg at en lar det ødelegge hele dagen. En vil alltid finne folk på internett som ikke nødvendigvis er enig med en. Mangfold er bra.Muligens, men når man er født høysensitiv så er det ikke så mye å gjøre med det. Mangfold og ulike meninger er bra, men jeg blir overasket når jeg blir kalt tøs helt uten jeg har gjort noe. Jeg er vant mes snille mennesker rundt meg, så jeg får en støkk når jeg ser at enkelte er ute etter å såre andre med vilje.Vet du hva, det der er bare bullshit. Hvis du hadde lest noe av det jeg skrev til deg etterpå så hadde du sett hvorfor jeg sa at du _oppførte_ det tøsete. Jeg har aldri gått inn for å såre deg med vilje. Det var et øyeblikk med irritasjon hvor ting dessverre kom ut på feil måte. Jeg beklager at jeg såret deg, det var ufint av meg å si det sånn, men om du ikke ser at du kan fremstå som veldig tøsete for å få oppmerksomhet så får vi uansett bare være enige om å være uenige. Du er jo tøsete selv dahh xD hihi Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Tøser alle sammen. Gå og grin!!!!!! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det blir på en måte litt snålt at en tar meningene til anonyme forumbrukere så innover seg at en lar det ødelegge hele dagen. En vil alltid finne folk på internett som ikke nødvendigvis er enig med en. Mangfold er bra.Muligens, men når man er født høysensitiv så er det ikke så mye å gjøre med det. Mangfold og ulike meninger er bra, men jeg blir overasket når jeg blir kalt tøs helt uten jeg har gjort noe. Jeg er vant mes snille mennesker rundt meg, så jeg får en støkk når jeg ser at enkelte er ute etter å såre andre med vilje.Vet du hva, det der er bare bullshit. Hvis du hadde lest noe av det jeg skrev til deg etterpå så hadde du sett hvorfor jeg sa at du _oppførte_ det tøsete. Jeg har aldri gått inn for å såre deg med vilje. Det var et øyeblikk med irritasjon hvor ting dessverre kom ut på feil måte. Jeg beklager at jeg såret deg, det var ufint av meg å si det sånn, men om du ikke ser at du kan fremstå som veldig tøsete for å få oppmerksomhet så får vi uansett bare være enige om å være uenige. Du er jo tøsete selv dahh xD hihi Forskjellen er at jeg ikke tar det som en fornærmelse når noen kaller meg en tøs Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 (endret) Om noen kaller meg tøs så er det pluss i boken. Helst skal de kalle meg en skitten tøs etter;ulgt av ett klaps over ræva. Meeeen nok om det.. Endret 28. august 2014 av Overmoden 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Om noen kaller meg tøs så er det pluss i boken. Helst skal de kalle meg en skitten tøs etter;ulgt av ett klaps over ræva. Meeeen nok om det.. Skitne skitne tøs! Du trenger å straffes.. kom til a mor så skal du få deg en omgang med høyrehånden! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Om noen kaller meg tøs så er det pluss i boken. Helst skal de kalle meg en skitten tøs etter;ulgt av ett klaps over ræva. Meeeen nok om det..Skitne skitne tøs! Du trenger å straffes.. kom til a mor så skal du få deg en omgang med høyrehånden! Mamma, jeg mente ikke å være slem Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 så må dere huske hvem av oss som legger ut daglige bilder av dere selv med kløft for å få oppmerksomhet:))) 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ja, han derre Admiralen.. *sukk* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Var det ikke du som alltid var snill, Pessy? Det der var frekt! Jeg ble såret! !!! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 dere minner meg sånn om en gjeng på et forum for noen år siden de mente selv de var bedre enn alle andre, kulere, uskyldige og like emo som dere but its føni 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Det er en hårfin grense mellom naturlig tøsete og desperat vulgær. Jeg personlig går for åpenlyst horete, for da er det så mange som liker å ta mitt navn i sin munn. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Så du mener du er naturlig tøsete og jeg desperat vulgær? ha ha fortell meg mer jeg ikke vet 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Så du mener du er naturlig tøsete og jeg desperat vulgær? ha ha fortell meg mer jeg ikke vet Jeg har sagt beklager for det jeg sa til deg, og er ferdig med saken. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Jeg vet det, men det virker ikke helt som alle andre er ferdige med det 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Du er nok den eneste som bryr seg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Ja når jeg først har fått alle ((ufortjent)) mot meg kan jeg like godt forsette å irritere til dere alle havner på galehus av meg 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. august 2014 Del Skrevet 28. august 2014 Noen ganger blir jeg forvirra av å hoppe inn på siste siden i en tråd. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg