Realzi Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Dere er meg noen rare mennesker Skål da folkens! Har bare 3 øl igjen :/ Sigh :/ hadde håpet på fylle snakk... Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Dere er meg noen rare mennesker Skål da folkens! Har bare 3 øl igjen :/ jeg føler vi burde snakke på Skype! Samme navn på skype som her. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Dere er meg noen rare mennesker Skål da folkens! Har bare 3 øl igjen :/ Sigh :/ hadde håpet på fylle snakk... Va vil du høre da? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Netrum har vært ut for en vinterdag før. Han har snart drukket øl tilsvarende en flaske sprit... Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Netrum har vært ut for en vinterdag før. Han har snart drukket øl tilsvarende en flaske sprit... Hahah ja hadde eg hatt sprit så.. Fan eg har aldri nok alkohol tilgjengelig... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 gleder meg til karmaen tar folk og til når jeg kanskje blir sjefen til folk på diskusjon Karmaen? Hvorfor vil du være sjef til folk her? Hvis jeg var sjef ville jeg neppe ansatt noen av oss. xD lærer er ofte maktsyke, glad i ferie, liker å lære bort ting, tålmodige mange lærere har en "im better than u"-holdning advokater er sikkert god til å sette seg inn i andres situasjon, sympatiske, smarte, liker penger Oi, oi, det var et langt skritt fra det forige innlegget hvor du skrev at noen av dine lærere nærmest var dine beste venner. Jeg ville heller snudd ting på hodet, kjenner flere hyggelige lærere enn hyggelige advokater. Lærere har faktisk ikke mer ferie enn andre arbeidsgrupper, den ekstra tiden i sommeren er tvunget avspasering grunnet at lærerene har lengre arbeidsdager enn vanlige yrker 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hm... https://lh4.googleusercontent.com/proxy/hVxjPTl-xBI7hq0otkrT_81ddAoCHKeElyd4KIgAZ6pCaT9wOL_Zk6TZZQp32E17xl4mBnMGb3L2I0YFTbwHShft6w=w500-h375-nc Nei jeg liker deg! Men bare som venn Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Netrum har vært ut for en vinterdag før. Han har snart drukket øl tilsvarende en flaske sprit... Hvordan regner du på sånt egentlig? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nei jeg liker deg! Men bare som venn Du sier ikke dette på bakgrunn av min uttalelse om bjørnevoldtekt? Jeg elsker alle mennesker! Men ikke de som ikke elsker meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 gleder meg til karmaen tar folk og til når jeg kanskje blir sjefen til folk på diskusjon Karmaen? Hvorfor vil du være sjef til folk her? Hvis jeg var sjef ville jeg neppe ansatt noen av oss. xD lærer er ofte maktsyke, glad i ferie, liker å lære bort ting, tålmodige mange lærere har en "im better than u"-holdning advokater er sikkert god til å sette seg inn i andres situasjon, sympatiske, smarte, liker penger Oi, oi, det var et langt skritt fra det forige innlegget hvor du skrev at noen av dine lærere nærmest var dine beste venner. Jeg ville heller snudd ting på hodet, kjenner flere hyggelige lærere enn hyggelige advokater. Lærere har faktisk ikke mer ferie enn andre arbeidsgrupper, den ekstra tiden i sommeren er tvunget avspasering grunnet at lærerene har lengre arbeidsdager enn vanlige yrker To av lærerene mine er forsatt best, men sjeldne!!Smarteste, flinkeste, snilleste, morsomeste og fineste menneskene jeg har møtt:( vi er som en liten familie Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ah, norsk grovbrød med spansk spekeskinke og italiensk ost, og tsjekkisk øl. I kveld har jeg vært internasjonal. I tillegg til å bli litt fjortis igjen ved å ha en "Viva la Bam"-maraton. Gode greier. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Dere er meg noen rare mennesker Skål da folkens! Har bare 3 øl igjen :/ jeg føler vi burde snakke på Skype! Samme navn på skype som her. Får bare opp ei brasiliasnsk ei på skype. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 To av lærerene mine er forsatt best, men sjeldne!!Smarteste, flinkeste, snilleste, morsomeste og fineste menneskene jeg har møtt:( vi er som en liten familie Hehehe, det høres hyggelig ut, virker som du har hatt veldig gode lærere da. Hva slags lærere er det snakk om egentlig? Ble litt nyskjerrig nå, sjelden noen har så godt forhold til læreren sin at de nesten er familie. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hvordan regner du på sånt egentlig? En 0,33 pils er jo en "enhet", også er jo en enhet sprit 4 cl, og er 70 cl i en flaske... Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Dere er meg noen rare mennesker Skål da folkens! Har bare 3 øl igjen :/ jeg føler vi burde snakke på Skype! Samme navn på skype som her. Får bare opp ei brasiliasnsk ei på skype. Kinderlindaa - beklager Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Dere er meg noen rare mennesker Skål da folkens! Har bare 3 øl igjen :/ jeg føler vi burde snakke på Skype! Samme navn på skype som her. Får bare opp ei brasiliasnsk ei på skype. Kinderlindaa - beklager Lagt til Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Er det virkelig så morsomt å snakke om alkohol? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 KinderLinda er nett-muldvarp... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 De er vanlige lærere, men går delvis på en skole med rundt 8 elever der vi er max 3 elever på en dag så er med lærerene hele tiden egentlig lol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg