Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

gleder meg til karmaen tar folk og til når jeg kanskje blir sjefen til folk på diskusjon :love:

Karmaen? Hvorfor vil du være sjef til folk her? Hvis jeg var sjef ville jeg neppe ansatt noen av oss. xD

lærer er ofte maktsyke, glad i ferie, liker å lære bort ting, tålmodige

mange lærere har en "im better than u"-holdning

advokater er sikkert god til å sette seg inn i andres situasjon, sympatiske, smarte, liker penger

Oi, oi, det var et langt skritt fra det forige innlegget hvor du skrev at noen av dine lærere nærmest var dine beste venner.

Jeg ville heller snudd ting på hodet, kjenner flere hyggelige lærere enn hyggelige advokater. Lærere har faktisk ikke mer ferie enn andre arbeidsgrupper, den ekstra tiden i sommeren er tvunget avspasering grunnet at lærerene har lengre arbeidsdager enn vanlige yrker

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Netrum har vært ut for en vinterdag før. Han har snart drukket øl tilsvarende en flaske sprit... :)

Hvordan regner du på sånt egentlig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

gleder meg til karmaen tar folk og til når jeg kanskje blir sjefen til folk på diskusjon :love:

Karmaen? Hvorfor vil du være sjef til folk her? Hvis jeg var sjef ville jeg neppe ansatt noen av oss. xD

lærer er ofte maktsyke, glad i ferie, liker å lære bort ting, tålmodige

mange lærere har en "im better than u"-holdning

advokater er sikkert god til å sette seg inn i andres situasjon, sympatiske, smarte, liker penger

Oi, oi, det var et langt skritt fra det forige innlegget hvor du skrev at noen av dine lærere nærmest var dine beste venner.

Jeg ville heller snudd ting på hodet, kjenner flere hyggelige lærere enn hyggelige advokater. Lærere har faktisk ikke mer ferie enn andre arbeidsgrupper, den ekstra tiden i sommeren er tvunget avspasering grunnet at lærerene har lengre arbeidsdager enn vanlige yrker

To av lærerene mine er forsatt best, men sjeldne!!Smarteste, flinkeste, snilleste, morsomeste og fineste menneskene jeg har møtt:( vi er som en liten familie

Lenke til kommentar
To av lærerene mine er forsatt best, men sjeldne!!Smarteste, flinkeste, snilleste, morsomeste og fineste menneskene jeg har møtt:( vi er som en liten familie

Hehehe, det høres hyggelig ut, virker som du har hatt veldig gode lærere da. :) Hva slags lærere er det snakk om egentlig? Ble litt nyskjerrig nå, sjelden noen har så godt forhold til læreren sin at de nesten er familie.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

De er vanlige lærere, men går delvis på en skole med rundt 8 elever der vi er max 3 elever på en dag så er med lærerene hele tiden egentlig lol

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...