Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-360061

Og så er det vel noe sånt i nærheten av hotel Bristol i Oslo.

Aner jeg en viss forakt for Oslo folk? :p OK. Jeg skal se etter kjøttkakene mine i nærheten av Bristol. Kommer tilbake med mer. Vi har drøyt mye sushi i denne byen da. Helt latterlig.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aner jeg en viss forakt for Oslo folk? :p OK. Jeg skal se etter kjøttkakene mine i nærheten av Bristol. Kommer tilbake med mer. Vi har drøyt mye sushi i denne byen da. Helt latterlig.

Og kebabsjapper. Meg og Admiralen var innom en som reklamerte for at de hadde vunnet Moe greier for den beste lammekjøttkebaben, men det var bare kylling å få der.

Jeg kastet min, Admiralen spiste sin. Han er en gris.

Lenke til kommentar

Det er hest i de sorte spekepølsene fra Gilde, som finnes i enhver kolonial.

Tenker du på sognemår? Det er jo laget av hjerte fra gris og storfe.

Hahaha, not at all. Vel ikke så mye i så fall. Det er bare en lokal spøk, og naturligvis ikke så lett å forstå hva som er morsomt med den med mindre man har vokst opp her. Tenkte ikke over det før etter jeg alt hadde skrevet det. xD

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Og kebabsjapper. Meg og Admiralen var innom en som reklamerte for at de hadde vunnet Moe greier for den beste lammekjøttkebaben, men det var bare kylling å få der.

Det pitarælet du finner overalt i byen har ikke noe med kebab å gjøre.

Lenke til kommentar

Det pitarælet du finner overalt i byen har ikke noe med kebab å gjøre.

Nei, derfor drar man på grytelokket :p

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Bare ikke finn på å drikk den mjøden du finner på polet, så må han være så mye viking han vil for min del.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...