Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Og så er det vel noe sånt i nærheten av hotel Bristol i Oslo. Aner jeg en viss forakt for Oslo folk? OK. Jeg skal se etter kjøttkakene mine i nærheten av Bristol. Kommer tilbake med mer. Vi har drøyt mye sushi i denne byen da. Helt latterlig. Endret 27. august 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 I'm back! Jeg har konvertert til trådløst. (Jeg var borte fordi jeg installerte et trådløst nettverkskort).Ryddig > Flawless nett Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Aner jeg en viss forakt for Oslo folk? OK. Jeg skal se etter kjøttkakene mine i nærheten av Bristol. Kommer tilbake med mer. Vi har drøyt mye sushi i denne byen da. Helt latterlig. Og kebabsjapper. Meg og Admiralen var innom en som reklamerte for at de hadde vunnet Moe greier for den beste lammekjøttkebaben, men det var bare kylling å få der. Jeg kastet min, Admiralen spiste sin. Han er en gris. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Snart ferdig med øl nr 6. Dette går jo rette veien. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Bristol er et koselig hotell. <3 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg anbefaler alle å sjekke ut Facebook-kontoen til Bård Hoksrud. Komisk å lese hvordan en såpass profilert Frp-politiker skriver akkurat like dårlig som den stereotypiske Frp-velgeren. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det er hest i de sorte spekepølsene fra Gilde, som finnes i enhver kolonial. Tenker du på sognemår? Det er jo laget av hjerte fra gris og storfe. Aner jeg en viss forakt for Oslo folk? OK. Jeg skal se etter kjøttkakene mine i nærheten av Bristol. Kommer tilbake med mer. Vi har drøyt mye sushi i denne byen da. Helt latterlig. Hahaha, not at all. Vel ikke så mye i så fall. Det er bare en lokal spøk, og naturligvis ikke så lett å forstå hva som er morsomt med den med mindre man har vokst opp her. Tenkte ikke over det før etter jeg alt hadde skrevet det. xD Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Og kebabsjapper. Meg og Admiralen var innom en som reklamerte for at de hadde vunnet Moe greier for den beste lammekjøttkebaben, men det var bare kylling å få der. Jeg kastet min, Admiralen spiste sin. Han er en gris. Det pitarælet du finner overalt i byen har ikke noe med kebab å gjøre. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg anbefaler alle å sjekke ut Facebook-kontoen til Bård Hoksrud. Komisk å lese hvordan en såpass profilert Frp-politiker skriver akkurat like dårlig som den stereotypiske Frp-velgeren. Åjehelvete. Se han første som kommenerte pins-innlegget Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Når vi først snakker politikk. Hah. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Og kebabsjapper. Meg og Admiralen var innom en som reklamerte for at de hadde vunnet Moe greier for den beste lammekjøttkebaben, men det var bare kylling å få der. Jeg kastet min, Admiralen spiste sin. Han er en gris. Det pitarælet du finner overalt i byen har ikke noe med kebab å gjøre. Nei, derfor drar man på grytelokket Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Tenker du på sognemår? Det er jo laget av hjerte fra gris og storfe. Nei, den ene heter Haugpølse eller noe slikt. Det står det er en god andel hest i den. Den har tykkelsen til salami, er skivet, men sort. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Snart ferdig med øl nr 6. Dette går jo rette veien. Tid? Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Snart ferdig med øl nr 6. Dette går jo rette veien. Tid? 2 timer på 6 bokser øl. Halvlitere. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Snart ferdig med øl nr 6. Dette går jo rette veien. Tid? 2 timer på 6 bokser øl. Halvlitere. Hadde jeg drukket så fort hadde jeg truffet gulvet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ser du ikke at han er viking? Tåler litt da. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Bare ikke finn på å drikk den mjøden du finner på polet, så må han være så mye viking han vil for min del. Endret 27. august 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Bare ikke finn på å drikk den mjøden du finner på polet, så må han være så mye viking hn vil for min del. Mjøden på polet er farlig. Blir veeeldig fort full på det der greierne! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ja da tar jeg heller Peach Canei tror jeg... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nei, den ene heter Haugpølse eller noe slikt. Det står det er en god andel hest i den. Den har tykkelsen til salami, er skivet, men sort. Ah, tror ikke jeg har smakt den før. Er den god? Sognemår er jo knall, så er den bare halvparten så god skal jeg smake på den. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg