Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=LpZEUPoMYok Herregud som han minner om meg! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kjøttkaker i brunsaus med tyttebær Der er jeg helt enig, men bare hvis det er min brunsaus. Rømmegrøt med salt kjøtt er også godt ja. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Dessert er min spesialitet. Synd det ikke er bra med for mye dessert. Her får du bare sunn dessert Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Kjøttkaker i brunsaus med tyttebær Der er jeg helt enig, men bare hvis det er min brunsaus. Rømmegrøt med salt kjøtt er også godt ja. vi har en date! Eg kommer til deg så snart eg får råd Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 https://www.youtube.com/watch?v=LpZEUPoMYok Herregud som han minner om meg! Jeg fikse ikke den filmen. Det er den styggeste ungen jeg noen gang har sett. Dønn seriøst. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 vi har en date! Eg kommer til deg så snart eg får råd Vet ikke om jeg tørr det da. Vil helst ikke være kjøttkakene. 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Har enda ikke funnet en restaurant i Norge som serverer hjemmelaget norsk mat. Dyre plasser teller ikke med. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 vi har en date! Eg kommer til deg så snart eg får råd Vet ikke om jeg tørr det da. Vil helst ikke være kjøttkakene. Går bra, de har prima kjøtt på butikken. Kanskje ikke like godt som overmoden kjøtt da men. Godt nok iallefall Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Lurer på om jeg skal spille noe. Eller se noe. Eller slenge pølsa i postkassa. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Sleng pølsa i postkassa. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Har enda ikke funnet en restaurant i Norge som serverer hjemmelaget norsk mat. Dyre plasser teller ikke med. Hæ? Det er da mange. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Har enda ikke funnet en restaurant i Norge som serverer hjemmelaget norsk mat. Dyre plasser teller ikke med. Hæ? Det er da mange. Sikker på at det ikke er kantine du tenker på. Vurderer og reise sørover, er jo ingenting her i Nord. Endret 27. august 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Har enda ikke funnet en restaurant i Norge som serverer hjemmelaget norsk mat. Dyre plasser teller ikke med. Vet om mange steder som kun serverer lokalprodusert mat. Kan til og med ta deg med til et sted hvor du kan få smake hestekjøtt. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Har enda ikke funnet en restaurant i Norge som serverer hjemmelaget norsk mat. Dyre plasser teller ikke med. Vet om mange steder som kun serverer lokalprodusert mat. Kan til og med ta deg med til et sted hvor du kan få smake hestekjøtt. Damn hvor bor dere, jeg har tenkt og flytte en plass neste år. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Hestekjøtt får en i Findus lasagnaen i en hvilken som helst matbutikk. En gjorde i alle fall det. Vet ikke hvordan ståa er nå. Endret 27. august 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Trøndelag, ørten slike steder her. Og så er det vel noe sånt i nærheten av hotel Bristol i Oslo. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det er hest i de sorte spekepølsene fra Gilde, som finnes i enhver kolonial. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hestekjøtt får en i Findus lasagnaen i en hvilken som helst matbutikk. En gjorde i alle fall det. Vet ikke hvordan ståa er nå. Hehehehe beklager, jeg lo så godt mens jeg skerv innlegget at jeg glemte at man må være lokalkjent for å ta spøken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg