Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, du er da flink. Ihvertfall når jeg har smakt maten din.

Det er for at du ikke turte noe annet i frykt for p ikke få dessert.

LITT SOM VERDENS BESTE, JEG KALLER DET BARE FOR ALDRI FEIL.

Nå elsker eg deg! Kan ikke du lage verdens beste til meg, så serverer eg deg forumbrukere i form med ost og brokkoli! :D

Jeg gleder meg :D

• Liker 1
Lenke til kommentar

For alt vi vet kan vi ha spist masse homo sapiens allerede ved at noen har lurt det inn i ferdigmat som Grandiosa og Beef Jerky. :(

Huff, fikk meg til å tenke på et bilde noen viste meg. Spøkte med at det var løsningen på både overbefolkning og sult.

Fant ikke riktig bilde, men det var litt vel groteskt uansett. Lignende stil som dette.

original.jpg

Så overmoden servert med brokkoli er aldri feil. :D

Da vet eg va eg ska ha til middag i morgen.

Jeg hadde tenkt å spørre hva det smaker, men kom på at dette er feil forumkafé. :(

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det blir på en måte litt snålt at en tar meningene til anonyme forumbrukere så innover seg at en lar det ødelegge hele dagen. En vil alltid finne folk på internett som ikke nødvendigvis er enig med en. Mangfold er bra.

Muligens, men når man er født høysensitiv så er det ikke så mye å gjøre med det. Mangfold og ulike meninger er bra, men jeg blir overasket når jeg blir kalt tøs helt uten jeg har gjort noe. Jeg er vant mes snille mennesker rundt meg, så jeg får en støkk når jeg ser at enkelte er ute etter å såre andre med vilje.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Quoting er visst ikke min greie.

Kjøttkaker i brunsaus med tyttebær :D

Rømmegrøt med fenaben er også godt.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...