Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det er mange ting man kan si for oppmerksomhet. Men kanskje ikke noe man vil si fordeom. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Pluss, det er ikke noe du kan si her inne for å få oppmerksomhet, tror jeg. Alle skal få! 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Snakker vi om å være snill eller slem? I så fall er jeg slem, totalt ondskapsfull, ja faktisk regelrett en demon. Uansett, jeg setter en spiker i kista og stikker å legger meg, planlegger stå opp i 04-05 tiden i morgentidlig Huff, vet ikke om det bare er jeg som leser det sånn, men det var da en skrekkelig negativ ting å si. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg er egentlig snill. Jeg bare liker ikke at andre jenter tar all oppmerksomheten siden jeg er så gammel og rusten og feit.. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg er egentlig snill. Jeg bare liker ikke at andre jenter tar all oppmerksomheten siden jeg er så gammel og rusten og feit.. Du prater bare tull. Eg er gammel og feit. Dere er alle unge og deilige Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 YES! JEG ER UNG OG DEILIG! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det blir på en måte litt snålt at en tar meningene til anonyme forumbrukere så innover seg at en lar det ødelegge hele dagen. En vil alltid finne folk på internett som ikke nødvendigvis er enig med en. Mangfold er bra. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Stay happy and love others 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg er egentlig snill. Jeg bare liker ikke at andre jenter tar all oppmerksomheten siden jeg er så gammel og rusten og feit.. Du prater bare tull. Eg er gammel og feit. Dere er alle unge og deilige Jeg er gammel og deilig! 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Du prater bare tull. Eg er gammel og feit. Dere er alle unge og deilige Vent, mener du det på ung, deilig og sexy med livet foran oss-måten, eller dere er unge og deilige, perfekte eksemplarer å spise til middag-måten? Det blir på en måte litt snålt at en tar meningene til anonyme forumbrukere så innover seg at en lar det ødelegge hele dagen. En vil alltid finne folk på internett som ikke nødvendigvis er enig med en. Mangfold er bra. Det er sant, men det er jo også litt slik at uansett hvor mye folk sier at man ikke skal ta ting andre sier for mye til seg, så vil kritikk og krasse ord alltid lirke seg inn i sinnet et sted, og kan komme frem når du minst forventer det. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg så en mann i 50årene sprade rundt i hagen sin, naken. Ikke spør hva jeg gjorde i hagen hans Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg er egentlig snill. Jeg bare liker ikke at andre jenter tar all oppmerksomheten siden jeg er så gammel og rusten og feit.. Du prater bare tull. Eg er gammel og feit. Dere er alle unge og deilige Jeg er gammel og deilig! Du er yngre enn meg fordeom Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Litt rart egentli. med tanke på at jeg var i militæret FØR deg. 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Du prater bare tull. Eg er gammel og feit. Dere er alle unge og deilige Vent, mener du det på ung, deilig og sexy med livet foran oss-måten, eller dere er unge og deilige, perfekte eksemplarer å spise til middag-måten? Det blir på en måte litt snålt at en tar meningene til anonyme forumbrukere så innover seg at en lar det ødelegge hele dagen. En vil alltid finne folk på internett som ikke nødvendigvis er enig med en. Mangfold er bra. Det er sant, men det er jo også litt slik at uansett hvor mye folk sier at man ikke skal ta ting andre sier for mye til seg, så vil kritikk og krasse ord alltid lirke seg inn i sinnet et sted, og kan komme frem når du minst forventer det. Skal ha deg til middag!! Muahahhahahhahaha Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg leste om bjørner i Pasvik på nrk.no, og så begynte jeg å tenke på hvor ille det må være å bli voldtatt av en bjørn. Føler at jeg kanskje ikke er helt normal som tenker på sånt. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg leste om bjørner i Pasvik på nrk.no, og så begynte jeg å tenke på hvor ille det må være å bli voldtatt av en bjørn. Føler at jeg kanskje ikke er helt normal som tenker på sånt. Du er jo langt i fra normal! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg så en mann i 50årene sprade rundt i hagen sin, naken. Ikke spør hva jeg gjorde i hagen hans Seriøst, hva gjorde du i hagen hans? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det er sant, men det er jo også litt slik at uansett hvor mye folk sier at man ikke skal ta ting andre sier for mye til seg, så vil kritikk og krasse ord alltid lirke seg inn i sinnet et sted, og kan komme frem når du minst forventer det. Du får se det i sammenheng med at jeg er helt håpløs på å ta kritikk, og vil i 9/10- tilfeller ta det personlig. Alt jeg sier er at det funker dårlig, og at det ikke er en god løsning på lang sikt. Målsetningen må være å ha et så godt forhold til seg selv og egen person at en våger å stå opp for det en mener og tenke selv. Samtidig som en er åpen for å bli korrigert og å ta positiv kritikk for hva det er. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg så en mann i 50årene sprade rundt i hagen sin, naken. Ikke spør hva jeg gjorde i hagen hans Du var liket han holdt på å grave ned? Skal ha deg til middag!! Muahahhahahhahaha Det var det jeg visste. DNFK er et skalkesjul for kanibaler på shoppingtur. Jeg leste om bjørner i Pasvik på nrk.no, og så begynte jeg å tenke på hvor ille det må være å bli voldtatt av en bjørn. Føler at jeg kanskje ikke er helt normal som tenker på sånt. Må ha vært en av dine Little Lucid Moments. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Va er det beste tilbehøret til menneske kjøtt da folkens? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg