Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg oppfører meg ikke som en tøs?? Tror iallefall vi har litt forskjellige syn på hva en tøs er Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Folk kaller meg faktisk smart og reflektert irl så det så Heldig du er da, ingen kaller meg det. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg og er supersnill! Saaaaaant?? Når du ikke er slem. Som vel er ganske så sjeldent? Er bare slem når jeg... Vel, skal ikke utdype det her, men du kaller det tortur. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) bedre ung og dum enn gammel og klok(eller smart) blir vel en bedre sammenlikning. Utover det kan jeg ikke se hva som er tøsete eller løst med handlingen, så lenge buksene er på ofc Er ikke handlingen det er noe galt med, selv om det må være en smule uhygienisk å ikke ha på seg truse. Det er bare ikke nødvendig å fortelle om det. Jeg hadde sikkert ikke reagert om det ikke var for at annet hvert innlegg handler om at hun har onanert.. Endret 27. august 2014 av darkness| Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Du prater veldig mye om seksuelle ting, og mye av det har med deg å gjøre, som ikke er et aktuelt tema for oss andre, og virker derfor som du vil ha oppmerksomhet. Det er forsåvidt helt greit, ingen regler sier imot det, men kan være grådig irriterende for andre forumbrukere. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Greit nok, men synes det er lavmål og kalle meg for tøs. Ble faktisk lei meg på ekte takk for å ødelegge en fantastisk dag Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Beklager, det var ikke meningen å ødelegge dagen din. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Oh snap, chickfight ! (edit) wow den sluttet fort Endret 27. august 2014 av Realzi 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Greit nok, men synes det er lavmål og kalle meg for tøs. Ble faktisk lei meg på ekte takk for å ødelegge en fantastisk dag Lol, serriøst, du tar deg ikke nær av noe en fremmed sier til deg over internett. Bare ikke krangle please! 1 Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Greit nok, men synes det er lavmål og kalle meg for tøs. Ble faktisk lei meg på ekte takk for å ødelegge en fantastisk dag Du er et fantastisk menneske på feil forum. Ikke la deg syke ned av disse andre personlighetene. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det skulle ikke mere til? Da kan ikke dagen vært så god Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 bedre ung og dum enn gammel og klok(eller smart) blir vel en bedre sammenlikning. Utover det kan jeg ikke se hva som er tøsete eller løst med handlingen, så lenge buksene er på ofc Er ikke handlingen det er noe galt med, selv om det må være en smule uhygienisk å ikke ha på seg truse. Det er bare ikke nødvendig å fortelle om det. Jeg hadde sikkert ikke reagert om det ikke var for at annet hvert innlegg handler om at hun har onanert.. Velvel, hun er vel langt i fra den eneste som poster slikt i dnfk, faktisk har jeg lagt mer merke til andre. Uansett, jeg setter en spiker i kista og stikker å legger meg, planlegger stå opp i 04-05 tiden i morgentidlig avslutter med en låt Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hadde nok vært bedre på NP med alt onaneringsnakket. ;p Da er det i det minste riktig forum. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Er bare slem når jeg... Vel, skal ikke utdype det her, men du kaller det tortur. Tortur ja. Det stemmer. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Jeg ser at jeg var slem. Beklager. Jeg skal ikke kalle deg en tøs igjen. Som sagt, du er en søt og pen jente. Det stemmer sikkert at du er snill også. Du trenger ikke skrive om at du har onanert eller gått uten truse for å få oppmerksomhet. Gutta liker deg uansett Endret 27. august 2014 av darkness| Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Er bare slem når jeg... Vel, skal ikke utdype det her, men du kaller det tortur. Tortur ja. Det stemmer. Mehehehe! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Jeg ser at jeg var slem. Beklager. Jeg skal ikke kalle det en tøs igjen. Som sagt, du er en søt og pen jente. Det stemmer sikkert at du er snill også. Du trenger ikke skrive om at du har onanert eller gått uten truse for å få oppmerksomhet. Gutta liker deg uansett Verste var at du var slem i mitt navn. Og jeg som er så snill Edit: forventer tåsnap som unnskyldning! Dobbeledit: vil helst ha nakensnap, men jeg vil ikke at du skal bli stemplet som tøs. Endret 27. august 2014 av Overmoden Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Pluss, det er ikke noe du kan si her inne for å få oppmerksomhet, tror jeg. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg ser at jeg var slem. Beklager. Jeg skal ikke kalle det en tøs igjen. Som sagt, du er en søt og pen jente. Det stemmer sikkert at du er snill også. Du trenger ikke skrive om at du har onanert eller gått uten truse for å få oppmerksomhet. Gutta liker deg uansett Verste var at du var slem i mitt navn. Og jeg som er så snill Du lo det gjør deg medskyldig. *dra med seg ned i dritten* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg