Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bedre ung og dum enn gammel og klok(eller smart) blir vel en bedre sammenlikning.

Utover det kan jeg ikke se hva som er tøsete eller løst med handlingen, så lenge buksene er på ofc

Er ikke handlingen det er noe galt med, selv om det må være en smule uhygienisk å ikke ha på seg truse. Det er bare ikke nødvendig å fortelle om det. Jeg hadde sikkert ikke reagert om det ikke var for at annet hvert innlegg handler om at hun har onanert.. Endret av darkness|
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Greit nok, men synes det er lavmål og kalle meg for tøs. Ble faktisk lei meg på ekte takk for å ødelegge en fantastisk dag

Lenke til kommentar

bedre ung og dum enn gammel og klok(eller smart) blir vel en bedre sammenlikning.

Utover det kan jeg ikke se hva som er tøsete eller løst med handlingen, så lenge buksene er på ofc

Er ikke handlingen det er noe galt med, selv om det må være en smule uhygienisk å ikke ha på seg truse. Det er bare ikke nødvendig å fortelle om det. Jeg hadde sikkert ikke reagert om det ikke var for at annet hvert innlegg handler om at hun har onanert..

Velvel, hun er vel langt i fra den eneste som poster slikt i dnfk, faktisk har jeg lagt mer merke til andre.

Uansett, jeg setter en spiker i kista og stikker å legger meg, planlegger stå opp i 04-05 tiden i morgentidlig

avslutter med en låt

Lenke til kommentar

Jeg ser at jeg var slem. Beklager. Jeg skal ikke kalle deg en tøs igjen. Som sagt, du er en søt og pen jente. Det stemmer sikkert at du er snill også. Du trenger ikke skrive om at du har onanert eller gått uten truse for å få oppmerksomhet. Gutta liker deg uansett :)

Endret av darkness|
Lenke til kommentar

Jeg ser at jeg var slem. Beklager. Jeg skal ikke kalle det en tøs igjen. Som sagt, du er en søt og pen jente. Det stemmer sikkert at du er snill også. Du trenger ikke skrive om at du har onanert eller gått uten truse for å få oppmerksomhet. Gutta liker deg uansett :)

Verste var at du var slem i mitt navn. Og jeg som er så snill :(

Edit: forventer tåsnap som unnskyldning!

Dobbeledit: vil helst ha nakensnap, men jeg vil ikke at du skal bli stemplet som tøs.

Endret av Overmoden
Lenke til kommentar

Jeg ser at jeg var slem. Beklager. Jeg skal ikke kalle det en tøs igjen. Som sagt, du er en søt og pen jente. Det stemmer sikkert at du er snill også. Du trenger ikke skrive om at du har onanert eller gått uten truse for å få oppmerksomhet. Gutta liker deg uansett :)

Verste var at du var slem i mitt navn. Og jeg som er så snill :(

Du lo :p det gjør deg medskyldig. *dra med seg ned i dritten*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...