Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Jeg måtte på jobb. Trist sak akkurat det. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Er syk, så ble hjemme i senga. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 I dårlig form selv, men ikke nok til at jeg føler jeg har noen grunn til å bli hjemme. Får jobbe når man kan. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 se på en skjerm Lyst til å se på noe med høyere kunstnerisk kvalitet enn DNFK... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ps legg merke til hvor rolig og kontrollert jeg svarte han som klagde på mine skiveleifer!! Idag er en god dag nemlig!! jeg ser fresh ut, gøy å trene og sist men ikke minst slo læreren i nynorskkonk Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ps legg merke til hvor rolig og kontrollert jeg svarte han som klagde på mine skiveleifer!! Idag er en god dag nemlig!! jeg ser fresh ut, gøy å trene og sist men ikke minst slo læreren i nynorskkonk Heter da skrivefeil, ikke leif. 1 Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Noko av det aller mest irriterande og provoserande som eksisterer er folk med silikon i leppene. Får lyst til å skyte munnen deira og klippe den av. Stygt! 1 Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Noko av det aller mest irriterande og provoserande som eksisterer er folk med silikon i leppene. Får lyst til å skyte munnen deira og klippe den av. Stygt! W-w-w-word Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 får bare lyst til å stikke hull. Jeg måtte på jobb. Trist sak akkurat det. nå? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Noko av det aller mest irriterande og provoserande som eksisterer er folk med silikon i leppene. Får lyst til å skyte munnen deira og klippe den av. Stygt! Hva med de som har hatt bakepulver-injeksjoner i rompa da? Sexy? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ps legg merke til hvor rolig og kontrollert jeg svarte han som klagde på mine skiveleifer!! Idag er en god dag nemlig!! jeg ser fresh ut, gøy å trene og sist men ikke minst slo læreren i nynorskkonk Vil du ha premie? Kom til han far *kneppe opp buksa* Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 får bare lyst til å stikke hull. Jeg måtte på jobb. Trist sak akkurat det. nå? Nei, tidligere. Kom hjem for en times tid siden eller noe, og fikk av meg klær og la meg i senga. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Sånn var jeg i går. Kom hjem halv fire, la meg i senga fire, og sto ikke opp igjen før 0500 i morges. Med x antall pissepauser. Takk og pris for iPad og youtube.Idag skal jeg holde ut til 21. Endret 27. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Noko av det aller mest irriterande og provoserande som eksisterer er folk med silikon i leppene. Får lyst til å skyte munnen deira og klippe den av. Stygt! Ja, enig der. Folk som slenger med leppa er fryktelig irriterende. Takk og pris for iPad laptop og youtube.Idag skal jeg holde ut til 21. I fixed that for you. Endret 27. august 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Dette her er fett: Men med slik musikk er det lurt å høre hele låta... syns det tar litt av sånn midt i... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Æsj byex:( Men ja vil ha premie i form av penger!! Ps har fått to komplimenter for kule negler i dag ene var en eldre mann i kassen søten Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Æsj byex:( Men ja vil ha premie i form av penger!! Ps har fått to komplimenter for kule negler i dag ene var en eldre mann i kassen søten Det var nok bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fuck yeah! Hugleik på staur! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Haha, jeg kan sitte og se på Asiatisk reklame hele dagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg