Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Hallo leste på gaysir og nakenprat at det er gloryhole der jeg trener på mannedassen kaanskje jeg skal være en ulv i fåreklær og si det til ansatte sånn det vlir tettet?? ;)

world-burn1-300x173.png

Har du fått sånn helsekort som du betaler for hvert kvartal? Syns å huske det kostet 15 euro. I tilfelle noen lurer, er det et kort med en chip som gir deg tilgang til lege uten at du betaler noe ekstra. Ganske genialt. Dekker dog kun undersøkelser og enkle akutte behandlinger.

Nei, det har jeg ikke hørt noe om. Jeg har uansett bare vært hos legen hjemme to ganger de siste 10 årene, så jeg tar sjansen og satser på at jeg klarer å holde meg frisk ett semester.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg blir sikkert en av de med langt blondt hår, silikon og gift med en gammel rik gubbe:(

Neida men hallo rett før eg må finne en sugardaddy

Lenke til kommentar

Me de 380 kr vR fks viktig

Prøver ikke å være frekk mot deg med dette spørsmålet, er rett og slett nysgjerrighet fra min side :-).

Er du dyslektiker, eller går skrivefeilene på at du ikke gidder ta tiden på å lese over svaret ditt før du poster?

Endret av j--
  • Liker 1
Lenke til kommentar

I dag kjøpte jeg Silmarillion for andre gang. Tror ikke jeg har lest den på 10 år ellernoe. På engelsk.

Haha, lykke til. Jeg har den, men kom aldri lenger enn halvveis. For mange personer å forholde seg til for at jeg klarer å holde tritt.

Jeg er ikke det, men skrev på mobil i halvsøvne

Åkei

Lenke til kommentar

Jeg kom til side 29 på toget hjem, og begynte å miste tråden allerede med alle alvenavnene..måtte lese et par sider på nytt :p Jeg skippet brevet fra Tolkien til en anna kar i starten, det var bare prat.

Men jeg husker at historiene om Feanor og Morgoth osv var bra. Det er bare starten som er så fordømt treig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...