Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal på solidaritetskonsert for Gaza i morgen. Ser over hvem som kommer og der ser jeg Mads Gilbert. Jeg ble så glad at man skulle tro det var Leonardo som kom. Håper jeg får muligheten til å hilse på han. Jeg dør etter å ta han i hånden. Har ikke mange helter men han er virkelig en av mine få helter.

Lenke til kommentar

Ville heller møtt Llandari igjen enn Gilbert, men hver sin smak. For øvrig …

Det å komme på jobb i rett tid virker som en dårlig idé. Det innebar nemlig et utrolig kleint #SoMe-kurs. Det er jo greit nok for de som ikke kan det, men for de av oss som innehar den grunnleggende kunnskapen … Jeg ser i alle fall ikke frem til Google+-versjonen. I tillegg var det veldig kronglete og komplisert og jeg så hvordan mine medarbeidere sakte, men sikkert mistet motet.

Lenke til kommentar

Skal på solidaritetskonsert for Gaza i morgen. Ser over hvem som kommer og der ser jeg Mads Gilbert. Jeg ble så glad at man skulle tro det var Leonardo som kom. Håper jeg får muligheten til å hilse på han. Jeg dør etter å ta han i hånden. Har ikke mange helter men han er virkelig en av mine få helter.

Flott at han ofrer livet sitt for å hjelpe folk som er såret, men han burde holde seg unna politikken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...