Llandari Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nope, det var for at du også skulle få noe pent å se på, uten å måtte bruke speilet 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Nope, det var for at du også skulle få noe pent å se på, uten å måtte bruke speilet Og årets kompliment går til... Llandari! Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Skal på solidaritetskonsert for Gaza i morgen. Ser over hvem som kommer og der ser jeg Mads Gilbert. Jeg ble så glad at man skulle tro det var Leonardo som kom. Håper jeg får muligheten til å hilse på han. Jeg dør etter å ta han i hånden. Har ikke mange helter men han er virkelig en av mine få helter. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hender jeg har mine øyeblikk Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Ville heller møtt Llandari igjen enn Gilbert, men hver sin smak. For øvrig … Det å komme på jobb i rett tid virker som en dårlig idé. Det innebar nemlig et utrolig kleint #SoMe-kurs. Det er jo greit nok for de som ikke kan det, men for de av oss som innehar den grunnleggende kunnskapen … Jeg ser i alle fall ikke frem til Google+-versjonen. I tillegg var det veldig kronglete og komplisert og jeg så hvordan mine medarbeidere sakte, men sikkert mistet motet. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Når du kommer på jobb så bare sier du "ready to work" på denne måten: Og når det er noe du ikke gidder så bare "me not that kind of orc". Endret 27. august 2014 av The Little Lucid Moments 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Skal på solidaritetskonsert for Gaza i morgen. Ser over hvem som kommer og der ser jeg Mads Gilbert. Jeg ble så glad at man skulle tro det var Leonardo som kom. Håper jeg får muligheten til å hilse på han. Jeg dør etter å ta han i hånden. Har ikke mange helter men han er virkelig en av mine få helter. Flott at han ofrer livet sitt for å hjelpe folk som er såret, men han burde holde seg unna politikken. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Sier meg enig kun for at jeg ikke orker noe diskusjon om han igjen Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fra plata Sinecure. Gud bevares så bra! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Hvorfor i all videste verden er det Eddie, Iron Maiden sin symbolfigur der? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Aner ikke. Og vet ikke hvorfor det står mp3fest.net heller. Noe merksnodig. Men det driter jeg i, var sangen jeg ville dele, og dette var det eneste yt-bidraget. De er ikke så store akkurat. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Du sløser for 414.960 kroner i året Tok nettopp en "sløsekalkulator"-test. Oisann, hehe. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Det er brutto årslønnen min, det..tror du har bomma litt Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fuck, jeg må gifte meg innen uken er omme. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fuck, jeg må gifte meg innen uken er omme. Flere koneemner i forumkafeen, bare å sette ene kneet i bakken. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Service på ventilasjonsanlegget her i dag, noe som selvfølgelig innebærer at de har skrudd det av. Holder på å dø av dårlig luft. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 God morgen dere staute karer og skjønne damer. Er godt å få sove ut. Ble du også fysisk uvel av hvor dårlig den var? Ja det også, men det gjelder jo for samtlige skrekkfilmer også.Er forresten enig i at 23-05 er den mest kreative tiden av døgnet. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fuck, jeg må gifte meg innen uken er omme. MEGGG VELG MEGGG HALLO MEEG Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 27. august 2014 Del Skrevet 27. august 2014 Fuck, jeg må gifte meg innen uken er omme. Begynner bankkontoen å gå tom? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg