Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her går det i Creedence, kaffi og sex- og samlivsperm til langt på natt, i kvart fall. Venter på å sjå læraren sin reaksjon på at eg har skrive på nynorsk. ˆ ˆ

Attehh...hæ? Det hørtes ikke akkurat så...uhm...type tvilsomt ut :wee:

Lenke til kommentar

Hydr, vi har en sånn på jobb. Han bare fortsetter å prate selv om jeg/vi går ut av rommet og lukker døra.

Liksom "okei Pettern, vi har INGEN interesse av å vite mer om det elektriske anlegget i leiligheta di nå" tenker man.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Her går det i Creedence, kaffi og sex- og samlivsperm til langt på natt, i kvart fall. Venter på å sjå læraren sin reaksjon på at eg har skrive på nynorsk. ˆ ˆ

Attehh...hæ? Det hørtes ikke akkurat så...uhm...type tvilsomt ut :wee:

Jada, men det vert så teit med enda ein bindestrek. Sex- og samlivs-perm, liksom.

<_< v_v >_>

Lenke til kommentar

hehe Bestefar sitter som regel i godstolen sin og sier ''Næh, trur æ ska fyre i ovn.. så sku æ forn ut i garasjen å henta litt boknafesk te katta..''

Da mener han egentlig at det er jeg som skal gjøre de tingene. :)

Så er han grandmaster i å begynne å prate om katta/været/bilen akkurat i det øyeblikket noe skjer på tv'en som man må få med seg.

Lenke til kommentar
Får du hele sykdomsforløpet det siste året da?

Ikke bare året. Hele den utvidete familie de siste 30 år.

Og så får jeg et halvtimes foredrag om hvor elendige legene og hjemmesykepleien er.

Er viktige ting for de eldre. Det er som oftest det de har igjen. Tenk når du blir gammel og du merker at ting går til helvette...at du faktisk råtner opp og fortæres sakte men sikkert...selvsagt blir det et viktig tema å prate om....dog jau..alt med moderasjon ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...