Kexxy er sexxy! Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Wee! Sender du den med brevdue da eller? Har en tom Ritzboks. Får slikke litt på posen Sender en liten sånn brødpose med polkagriser som er kjøpt på grensa også. =) edit: Leggeetiiiiid! *stupetrøtt* Endret 2. april 2008 av Kexxy er sexxy! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis du kommer hit så kan du få Laban m/ski. Har ikke råd til så mye bensin Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Å jeg gledder meg til i morra Skal på klassetur til Tsjekkia Det blir ikke gøy med bussturen da Lenke til kommentar
Taxmannen Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Forbanna Liverpool. Går det an å ha så mye flaks? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har ikke råd til så mye bensin Husker min tid som mopedråner. Da hadde vi løsning på det der. Hvis du finner en stengt bensinstasjon så bare stikker du håndtaket i hullet. Så står du og hopper på slangen i et par minutter. Du kan fort få et par liter per pumpe. Å jeg gledder meg til i morra Skal på klassetur til Tsjekkia Det blir ikke gøy med bussturen da Ta med deg sanghefte og videokamera. Det er en lang kjøretur, men dere kan få det jævlig gøy underveis med de to tingene. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 mushi, skal jeg sende noen sjokolader i posten? Kan ta litt tid, men Legal Highs virker spennende. Kanskje jeg får en skøy vår likevel ^^ Lenge leve bergensere Lenke til kommentar
Terje92 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 np: Andrew W. K. - Ready To Die "I Get Wet" Skjer? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Husker min tid som mopedråner. Da hadde vi løsning på det der. Hvis du finner en stengt bensinstasjon så bare stikker du håndtaket i hullet. Så står du og hopper på slangen i et par minutter. Du kan fort få et par liter per pumpe. genialt! Er like før jeg vurderer å lage boller bare for å få noe å eta på med sukker i Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Legal Highs virker spennende. Kanskje jeg får en skøy vår likevel ^^Santa Maria Muskattnøtt Hel koster bare 5,90 per pakke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Ja faen, jeg har jo muskaten liggende i skapet ennå. Men fant funky blunts og diverse som visstnok skal være 100% lovlige i alle land Jeg tror det ikke før det går gjennom tollen, sånn som cannabisfrøene jeg bestilte sist ikke gjorde Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Jeg fant tørkede fruktbiter i skapet! Yey! EDIT: lurer på hvor gamle de er. Smakte litt rart noen av dem Endret 2. april 2008 av mushi Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hører på muse nuh ^^ Burde jeg egentlig ha hørt på mye før ( hadde bare hørt et par sanger ) Også fikk jeg Head of class achievment i team fortress 2 Ellers skjer det mye? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis ikke de er hårete så er de ikke for gamle, astrid. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har sagt det før her og jeg sier det igjen. Kelp is lovely Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da var det tid for og legge seg igjen... Men jeg er ivartfall god og mett, og ikke minst nydusjet! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen skulle ha gitt meg et forbud mot å spise bacon. Faens så godt jo Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg vurderer faktisk å ta en tidlig kveld. Det føles helt feil, men jeg har litt lyst. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Go for it. Forandringer fryde skal du sjå Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jepp, når klokka slår 0:00 skal jeg klatre til køys. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nei jeg får vel legge meg snart sjøl. Om jeg ikke får svar snart på om jeg kom inn på skolen i danmark eller ikke så klikker jeg i vinkel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg