Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, tydeligvis. Jeg lurer på hva som hadde skjedd hvis ikke jeg hadde registrert meg hos Bürgeramt. Jeg er jo EØS-borger og trenger ikke visum eller liknende for å oppholde meg i Tyskland. Jeg var allerede registrert på skolen. Og siden jeg ikke skal bo i utlandet mer enn 6 måneder, er jeg forsørget av den norske Folketrygden hvis det blir nødvendig. Så hvorfor er det nødvendig? Ville die Polizei kommet på døra hvis ikke jeg hadde gjort det?

Ellers er det veldig deilig med lave priser her. Kebab og annen gatekjøkkenmat koster 2 - 4 euro. Alkoholholdige varer får man kjøpt på vanlige butikker. Øl koster omtrent det samme som brus.

Lyst på besøk?

Ja, gjerne det. Leiligheta mi er ikke større enn 36 kvadratmeter, men jeg har en sofa som gjester kan sove på.

Jeg bor i staten Baden-Württemberg. Før i dag krysset jeg Rhinen til fots og havnet dermed i nabobyen Ludwigshafen i staten Rheinland-Pfalz.

Men da kommer jeg på besøk. Da skal vi drikke oss full på billig øl også spise masse billig junkfood!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hallo leste på gaysir og nakenprat at det er gloryhole der jeg trener på mannedassen kaanskje jeg skal være en ulv i fåreklær og si det til ansatte sånn det vlir tettet??;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...