Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Jeg hadde en sånn Tassimo kaffemaski. Men gjett hva? Den er og boikottet så den er kastet. (Jada, vet pengene er alt er brukt men kan ikke kjøpe kapsler.)

Jeg hadde også en Tassimo-maskin! Jeg ble lei av å måtte kjøpe nye filtre med jevne mellomrom, samt at kapslene kostet jo litt, så jeg ga den til svigerfar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

Det vet jeg. Men jeg drakk så sjeldent kaffe at det gikk bra. Men etter jeg sluttet med Pepsi max (igjen boikott) så må jeg ha masse kaffe!

 

Skjønner dere nå at livet mitt er kjipt? :(

Det eneste jeg ikke helt forstår er hvorfor du opprettholder denne boikotten om livet ditt blir kjipt av det.

For jeg er ikke så seriøs på at livet mitt er kjipt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

bedre føre var enn ettersnart

Det var min leveregel over mange år. Førte ikke med se noe positivt. Det gjorde meg innesluttet og ekstremt redd for å gå på trynet. Fordi hjernen min absolutt ville analysere alle tenkelige og utenkelige scenarioer før jeg hadde foretatt meg noe som helst. Drar du den langt nok, så vil du til slutt ikke gå ut av døra. Ikke å anbefale.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

bedre føre var enn ettersnart

Det var min leveregel over mange år. Førte ikke med se noe positivt. Det gjorde meg innesluttet og ekstremt redd for å gå på trynet. Fordi hjernen min absolutt ville analysere alle tenkelige og utenkelige scenarioer før jeg hadde foretatt meg noe som helst. Drar du den langt nok, så vil du til slutt ikke gå ut av døra. Ikke å anbefale.

 

kanskje jeg må legge om livet mitt

late som jeg ikke er redd for noe say hello to my new life

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

kanskje jeg må legge om livet mitt

late som jeg ikke er redd for noe say hello to my new life

Det nytter ikke å late som at en ikke er redd for noe. Folk vil gjennomskue det. Men det går an å gi seg selv en sjangse, og tro på at ting vil bli bedre. Om alt skal være bedre føre var enn etter snar, så stopper alt. En vil aldri kunne gjøre seg opp egne erfaringer, og lære av de.

Lenke til kommentar

Forumkaféen jager vekk nok en dame. :ph34r:

 

Denne gangen har jeg ikke gidda å lete henne opp, så ikke skyld på meg.

 

 

Det høres ut som om flere av dere trenger en kopp kaffe. :ph34r:

 

Ingen planer om å sovne på dass, så nei takk. Heldigvis har jeg 1,5 l tab x-tra, så jeg klarer meg.

 

 

Nå kan dere alle slutte å banke en død hest og snakke om været i stedet.

 

Greit nok, det kom ei skikkelig floskur i sted før jeg dro til frisøren, og jeg var ganske redd for å bli våt (regnjakke, hva er det?) så jeg vurderte å ta noen penger ut av madrassen for å ta taxi ned til bussen, men heldigvis stoppa det i tide, slik at jeg kom meg tørr ned til bussen og kunne busse til frisøren ute på landsbygda, klippe meg, se bilder av ei 19 år gammel jente i bikini, og så akkurat rekke bussen tilbake. Fortsatt ikke begynt å regne, så jeg kom meg tørr hjem også.

 

 

Kopp oppå tastene?? Javel.. :dontgetit:

 

Går greit, det bare ser ut som en maskin, men egentlig er det en overpriset leke fra Fisher-Price og det går helt greit å sette fra seg kopper og mat oppå den. Fungerer ikke til noe annet praktisk, i alle fall.

 

Lenke til kommentar

Ingen planer om å sovne på dass, så nei takk. Heldigvis har jeg 1,5 l tab x-tra, så jeg klarer meg.

Pft. Kvaliteten på kaffe måles jo utifra hvor lenge du sitter på do etter én kopp.

 

Denne raske men svært vitenskapelig korrekte skissen viser at den beste kaffen gir deg en dopause på rundt 17 minutter:

 

veldig-vitenskapelig-graf.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Ingen planer om å sovne på dass, så nei takk. Heldigvis har jeg 1,5 l tab x-tra, så jeg klarer meg.

Pft. Kvaliteten på kaffe måles jo utifra hvor lenge du sitter på do etter én kopp.

 

Denne raske men svært vitenskapelig korrekte skissen viser at den beste kaffen gir deg en dopause på rundt 17 minutter:

 

*bilde*

 

 

Det er den sovedelen jeg misliker.

Lenke til kommentar

Skal bare to dager tilbake i tid for å finne når ei venninne delte noe om det. Hun lurte på om jeg hadde smittet henne, siden hun "sprutdret" som faen. Møtte henne dagen før i byen, hadde nok ikke vært der om jeg var ødelagt i magen. Smart.

Skal bare to dager tilbake i tid for å finne når ei venninne delte noe om det. Hun lurte på om jeg hadde smittet henne, siden hun "sprutdret" som faen. Møtte henne dagen før i byen, hadde nok ikke vært der om jeg var ødelagt i magen. Smart.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...