Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-lYlo5C

Skulle kjøpe sånn starbucks i butikk men de hadde bare sånn skinnydietgreie ærlig talt alle har ikke anoreksi heller boikotter også starbucks

Snart kommer vel broren min med fjortisvennene sine som forventer skyss guri malla

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Igrunn helt latterlig. Folk kjøper det bare for at det er kult og hipt. Tror ikke vi har Starbucks i Bergen.

Folk aner ikke hva de vil ha. Ei heller hva kvalitet er for noe. Nå generaliserer jeg fryktelig her. Skyt meg gjerne. Poenget mitt er at Oslo er en av de beste kaffebyene i verden. Selv utlandet skriver om det.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar

Er kaffen noe god da? Jeg har hørt at Nespresso er ganske selforklarende som det meste av kapselkaffe, men at kaffen kunne vært bedre.

Den slår ikke kaffen jeg lager med presskanne hjemme, men til å være kapselkaffe er den faktisk ganske god. Vi har et sånn sett med mange ulike smaker/kapsler, og favoritten er Espresso Forte som har 7/10 på sterkhetsskalaen.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Nei. All denne kaffepraten gjorde meg tørst, gitt. Hang on.

Den slår ikke kaffen jeg lager med presskanne hjemme, men til å være kapselkaffe er den faktisk ganske god. Vi har et sånn sett med mange ulike smaker/kapsler, og favoritten er Espresso Forte som har 7/10 på sterkhetsskalaen.

Ganske idiotsikkert opplegg da, og det er vel det som er poenget. Kaffe en kan lage i blinde.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Kjøpte meg den dårlige pulverkaffen på butikken. Nå er ikke pulverkaffe noe særlig godt, men neskafé (eller hvordan det skrives) er den beste, men det boikotter jeg og.

En sånn pluss espressokaffe = WIN.

post-360061-0-39603100-1409056644_thumb.png

Lenke til kommentar

Kjøpte meg den dårlige pulverkaffen på butikken. Nå er ikke pulverkaffe noe særlig godt, men neskafé (eller hvordan det skrives) er den beste, men det boikotter jeg og.

En sånn pluss espressokaffe = WIN.

Jeg hadde en sånn Tassimo kaffemaski. Men gjett hva? Den er og boikottet så den er kastet. (Jada, vet pengene er alt er brukt men kan ikke kjøpe kapsler.)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Kaplser er ikke økonomieffektivt i lengden. Kjøp det i poser eller hele bønner og kvern de selv.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Tør ikke rygge ut ac parkeringen hva skal det bli av meg

Gudene vet. Du er jo redd for alt.. Sorry ass.

ja

bedre føre var enn ettersnart

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Det vet jeg. Men jeg drakk så sjeldent kaffe at det gikk bra. Men etter jeg sluttet med Pepsi max (igjen boikott) så må jeg ha masse kaffe!

Skjønner dere nå at livet mitt er kjipt? :(

Det eneste jeg ikke helt forstår er hvorfor du opprettholder denne boikotten om livet ditt blir kjipt av det.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...