j-- Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Hvordan tror du man få sosiale antenner? Kom deg vekk fra diskusjon og finn venner på ordentlig vis. Jeg har aldri rørt en brannalarm før, så skader ikke å spørre før jeg utløser alarm i hele nabolaget Du kan ikke (inndirekte) be om hjelp og sutre over helt elementære småting, og samtidig være hårsår for kommentarer. Kanskje jeg formulerer meg noe spist, men om du leter litt, så ser du at postene mine faktisk inneholder informasjon som vil hjelpe deg videre. Om du er redd for at du utløser alarmen i nærliggende boenheter så er det ditt ansvar å skrive noe om det når du ber om hjelp, ikke de som forsøker å hjelpe deg sitt ansvar å dra det ut av deg. Dårlig gjennomført personangrep, forresten. Ihvertfall med den skivebommen der. Har mer enn nok av venner, er nygift og ingen problemer sosialt sett --- edit: Takker Sjur, er nok ikke så mye hat i meg, nei. Endret 26. august 2014 av j-- 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Til deres informasjon er det bare å kjøpe flere alarmer som piper samtidig sammen med naboen. Jeg synes ikke det var en småting for den holdt på å irritere vettet av meg og jeg har aldri tatt i en brannvarsler før?? Men ja du har hjulpet også, men det blir lett ignorert når du samtidig er så nedlatende mot meg. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Forumkaféen jager vekk nok en dame. Endret 26. august 2014 av Lunalotic 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Skal jeg ta en vits til for og lette på stemninga? På jobbintervju: "Hva er din største svakhet?" "Erlighet" "Jeg kan ikke akkurat se det som noe negativt?" "Jeg gir faen i hva du mener!" 1 Lenke til kommentar
Darkbill Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Du har ikke en kjæreste eller venn du kan ringe for å komme innom da? Du klager at folk ikke har liv og er på Diskusjon slik jeg tolker det, men samtidig ber jo du om hjelp på diskusjon? Sist jeg sjekket var det vanligere å ringe pappaen sin eller en guttevenn og bruke valpeøyne og vise litt kløft og si at brannalarmen piper og du trenger hjelp Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Det høres ut som om flere av dere trenger en kopp kaffe. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg drikker kaffe nå. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Nå kan dere alle slutte å banke en død hest og snakke om været i stedet. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg drikker også kaffe nå. Været er faktisk OK. Jeg liker denne temperaturen som er nå. Jeg er ikke bygget for 30 grader varme i for lang tid. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Bestiality is having a weird renaissance in Europe. Perhaps ironically, it kicked off when activists succeeded in banning the practice in places like Germany and Norway. In the background, something else emerged simultaneously: an animal-sex-tourism industry, which has been blossoming in Denmark.Animal Fuckers Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kopp oppå tastene?? Javel.. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 A little old lady goes to the doctor and says, "Doctor I have this problem with gas, but it really doesn't bother me too much. My farts never smell and are always silent. As a matter of fact, I've farted at least 20 times since I've been here in your office. You didn't know I was farting because they don't smell and are silent." The doctor says, "I see, take these pills and come back to see me next week." The next week the lady comes back. "Doctor," she says, "I don't know what the hell you gave me, but now my farts...although still silent...stink terribly." The doctor says, "Good!!! Now that we've cleared up your sinuses, let's work on your hearing. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kopp oppå tastene?? Javel.. #yolo Neida, jeg var veldig forsiktig. Dessuten er disse koppene så å si veltesikre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 men kaffe er ekkelt nå skal jeg sitte en time på en parkeringsplass og vente på broren min skla kjøpe masse mat Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Kan du ikke få broren din til å se på brannalarmen etterpå? 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Neida, jeg var veldig forsiktig. Dessuten er disse koppene så å si veltesikre. Er kaffen noe god da? Jeg har hørt at Nespresso er ganske selforklarende som det meste av kapselkaffe, men at kaffen kunne vært bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg