Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Skjønte ikke babyvitsen 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 En time så hjem have to stay strong Hvordan er dagen Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Skjønte ikke babyvitsen Jeg er slem. Endret 26. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 (endret) Hvilken øl (fra butikken) drikker dere da? Ringnes Premium er også grei. Ingenting som har hatt noe som helst med Ringnes å gjøre i alle fall. Går mye i Hansa, skal jeg ærlig innrømme. Fatøl, premium, pilsner og sommerøl, men skal jeg kose meg med butikkkjøpt øl, går jeg til Staropramen og Guinness. Evt. Lapin Kulta og Kronenbourg 1664 hvis jeg vil ha en lys lager jeg synes er god. Ellers foretrekker jeg å finne meg et utested eller en restaurant eller et eller annet hvor de har Brooklyn, Stella eller annet snask på lager. Av butikkøl går det i Newcastle Brown Ale, Guinnes, Frydenlund fatøl eller Nøgne Ø GPA / Wit. Går ikke så mye i butikkøl lenger, mer hjemmebrygget og mer poløl. Livet er for bra kort til å kaste bort på kjedelig øl Endret 26. august 2014 av j-- Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hvor mange døde babyer trenger du for og skifte en lyspære? Mer en 10, det er fortsatt mørkt i kjelleren min. :33333 *Knis* Hva er morsommere enn en død baby? En død baby i klovnekostyme. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Så lenge det ikke er en juggalo, de finnes ikke morsomme. Ikke engang når de (endelig) er døde. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 brannalarmen piper hele tiden kan noen hjelpe meg hva skal jeg gjøre?? klikker snart hopper ut vinduet om den ikke slutter Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Når byttet du sist batteri? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 aner ikke er ikke jeg som bytter vet ikke hvordan man bytter kan man slå den av uten at den plutselig piper?? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Pessimistisk. Du har to valg, engen la den pipe til du må på mentalinstitusjon, eller fikse opp selv. Ta den ned, se på den, og finn ut av det. #HvordanVokseOpp 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Jeg vet ikke hvordan jeg tar den ned?? er jo bare en rund greie og er redd den piper om jeg skrur på den #normalhøflighetguttenmin Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Pess; prøv og vri på den. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Ja, vri den mot venstre om jeg ikke husker helt feil. Righty tighty, lefty loosy er vel en grei huskeregel, er det ikke? Er vel en knapp du kan trykke på også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Tror ikke det er noen knapper men kan prøve å vri Lenke til kommentar
j-- Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hvordan tror du man finner ut av ting i livet? Prøv deg frem. Verste som kan skje er at den piper, og det klarer man å leve med. Når du har fått den opp så tar du ut batteriet. Og kjøper et nytt ett, om du ikke har ett liggende. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Hvordan tror du man få sosiale antenner? Kom deg vekk fra diskusjon og finn venner på ordentlig vis. Jeg har aldri rørt en brannalarm før, så skader ikke å spørre før jeg utløser alarm i hele nabolaget Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Aha-ha-ha-ha-ha. Ro ned, Pessimistisk. Vi prøver bare å hjelpe, det inkluderer j. Det er for øvrig urealistisk at du skal utløse alarm i hele nabolaget ved å ta ned brannalarmen i din egen bopel. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Virker som h*n har mye hat i seg, og hadde nok hatt godt av litt frisk luft og normale mennesker rundt seg. For alt dere vet har vi sånn som er koblet til naboens, men jeg klarte å ta den ned og ta batteriet halveis ut. #dårligdag #dontmesswithme Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Har aldri merket noe særlig til hat i j, for å være ærlig, og jeg har støtt på'n rundt omkring her inne i 10 år. Nå skal jeg ikke gå rundt og forsvare ham, men jeg tror han får nok frisk luft og normale (selv om det er de unormale som er de beste) mennesker rundt seg. Har for øvrig aldri vært ute for private brannalarmer som er koblet opp mot naboene sine, men jeg antar det er en mulighet i 2014, som kan være sånn halvveis nyttig, så lenge den ikke går av når man koker vann eller sprayer deo / hårspray. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 26. august 2014 Del Skrevet 26. august 2014 Er det sånn man reagerer når folk prøver å hjelpe? Nåvel. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg