Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken øl (fra butikken) drikker dere da?

Ringnes Premium er også grei.

Ingenting som har hatt noe som helst med Ringnes å gjøre i alle fall.

Går mye i Hansa, skal jeg ærlig innrømme. Fatøl, premium, pilsner og sommerøl, men skal jeg kose meg med butikkkjøpt øl, går jeg til Staropramen og Guinness. Evt. Lapin Kulta og Kronenbourg 1664 hvis jeg vil ha en lys lager jeg synes er god.

Ellers foretrekker jeg å finne meg et utested eller en restaurant eller et eller annet hvor de har Brooklyn, Stella eller annet snask på lager.

Av butikkøl går det i Newcastle Brown Ale, Guinnes, Frydenlund fatøl eller Nøgne Ø GPA / Wit.

Går ikke så mye i butikkøl lenger, mer hjemmebrygget og mer poløl. Livet er for bra kort til å kaste bort på kjedelig øl :fun:

Endret av j--
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

brannalarmen piper hele tiden kan noen hjelpe meg hva skal jeg gjøre?? klikker snart hopper ut vinduet om den ikke slutter

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg vet ikke hvordan jeg tar den ned?? er jo bare en rund greie og er redd den piper om jeg skrur på den

#normalhøflighetguttenmin

Lenke til kommentar

Hvordan tror du man finner ut av ting i livet? Prøv deg frem. Verste som kan skje er at den piper, og det klarer man å leve med.

Når du har fått den opp så tar du ut batteriet. Og kjøper et nytt ett, om du ikke har ett liggende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hvordan tror du man få sosiale antenner? Kom deg vekk fra diskusjon og finn venner på ordentlig vis. Jeg har aldri rørt en brannalarm før, så skader ikke å spørre før jeg utløser alarm i hele nabolaget

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Virker som h*n har mye hat i seg, og hadde nok hatt godt av litt frisk luft og normale mennesker rundt seg. For alt dere vet har vi sånn som er koblet til naboens, men jeg klarte å ta den ned og ta batteriet halveis ut. #dårligdag #dontmesswithme

Lenke til kommentar

Har aldri merket noe særlig til hat i j, for å være ærlig, og jeg har støtt på'n rundt omkring her inne i 10 år. Nå skal jeg ikke gå rundt og forsvare ham, men jeg tror han får nok frisk luft og normale (selv om det er de unormale som er de beste) mennesker rundt seg.

Har for øvrig aldri vært ute for private brannalarmer som er koblet opp mot naboene sine, men jeg antar det er en mulighet i 2014, som kan være sånn halvveis nyttig, så lenge den ikke går av når man koker vann eller sprayer deo / hårspray.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...