Catkin Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Husker jeg fikk sånne på gaten i Tyrkia. Varme maiskolber med smør og salt. NAM! Meen jeg er tydeligvis ikke helt frisk for tida, så blir dårlig av omtrent alt jeg spiser. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det jeg har mest lyst på nå EGENTLIG er en svær biff-kebab med masse sterk saus. Synd man er blakk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Mais derimot. Ikke forstå. Kun godt på pizza og i burgere, men maiskolber dynka i smør og oversalta som jeg fikk de i statene. Yuck. Spiste en av ren høflighet, men satan jeg ble uggen etterpå. Bare det å mumse det er yucky. Nei, mais på pizzaen eller i burgeren. Ingenting annet. Særlig ikke popcorn *prøve febrilsk å selge 2-3 pakker micro-popcorn man fikk i gave* Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nå fikk jeg egentlig veldig lyst på grilla mais med masse smør og urtesalt. Hvor mange dager holder åpnet kjøttdeig pakket tett i plast seg i kjøleskap?Til datoen på pakka. Kanskje et par dager til, men ikke mer. Slemming, jeg har hverken grill eller urtesalt Lenger enn datoen åp pakken? oO Den er godt innenfor den datoen, men kjøttdeigen er jo ikke akkurat pakket i beskyttende atmosfære lenger... Har ligget siden søndag. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg vet ikke om dette er godt nok til at det hører hjemme i Gullkorn-seksjonen, men jeg lo: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=10878306 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg spiste en stor hamburger i sta. Men fy faen så dårlig jeg føler meg nå. Vet ikke om jeg skal skylde på Mr.storfe men... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Lenger enn datoen åp pakken? oO Den er godt innenfor den datoen, men kjøttdeigen er jo ikke akkurat pakket i beskyttende atmosfære lenger... Har ligget siden søndag.Sorry. Jeg tenkte den var uåpna jeg. Da ville jeg stekt den opp i kveld om jeg var deg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nei, mais på pizzaen eller i burgeren.Ingenting annet. Særlig ikke popcorn *prøve febrilsk å selge 2-3 pakker micro-popcorn man fikk i gave* U has it øøøl rång. Sorry. Jeg tenkte den var uåpna jeg. Da ville jeg stekt den opp i kveld om jeg var deg.Det er enten det eller kaste den. Den lukter ikke stygt, men jeg er nå ikke helt sikker på hvor holdbar den er. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nubs, dere må spise toast. Det er best Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nubs, dere må spise toast. Det er best Det er jeg så lei. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Nubs, dere må spise toast. Det er best Toaast.. wubbzor. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Her finner dere forresten den beste faste-kuren som finnes. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg er godis-sjuk Faktisk på grensa til å være døende Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 mushi: Det var jeg tidligere i kveld. Endte opp med at jeg dro på butikken og kjöpte meg en pose Smash. Så forresten "L.A. Confidential" med noen kompiser for en dröy time siden. Herlig film. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Statoil er stengt. De stenger alltid før de skal (kl 11). Har drukket tre kopper kakao nå, men det hjelp ingenting Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 mushi: Dakkars. Da får du vel bare pröve å overleve da, eller plyndre en kiosk. Lenke til kommentar
Kexxy er sexxy! Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 jeg har en halv melkesjokolade i bilen, om du vil ha. =) Lenke til kommentar
mushi Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Wee! Sender du den med brevdue da eller? Har en tom Ritzboks. Får slikke litt på posen Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 *kaste påskekanin på mushi* Jeg er kvalm, og føler meg skikkelig uggen. Tanken på mat... *yuck* Still, jeg er sulten >< Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvis du kommer hit så kan du få Laban m/ski. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg