Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mais derimot. Ikke forstå. Kun godt på pizza og i burgere, men maiskolber dynka i smør og oversalta som jeg fikk de i statene. Yuck.

Spiste en av ren høflighet, men satan jeg ble uggen etterpå.

Bare det å mumse det er yucky.

Nei, mais på pizzaen eller i burgeren.

Ingenting annet. Særlig ikke popcorn *prøve febrilsk å selge 2-3 pakker micro-popcorn man fikk i gave*

Lenke til kommentar
Nå fikk jeg egentlig veldig lyst på grilla mais med masse smør og urtesalt. :love:

Hvor mange dager holder åpnet kjøttdeig pakket tett i plast seg i kjøleskap?
Til datoen på pakka. Kanskje et par dager til, men ikke mer.

Slemming, jeg har hverken grill eller urtesalt :p

Lenger enn datoen åp pakken? oO Den er godt innenfor den datoen, men kjøttdeigen er jo ikke akkurat pakket i beskyttende atmosfære lenger... Har ligget siden søndag.

Lenke til kommentar
Lenger enn datoen åp pakken? oO Den er godt innenfor den datoen, men kjøttdeigen er jo ikke akkurat pakket i beskyttende atmosfære lenger... Har ligget siden søndag.
Sorry. Jeg tenkte den var uåpna jeg. Da ville jeg stekt den opp i kveld om jeg var deg.
Lenke til kommentar
Nei, mais på pizzaen eller i burgeren.

Ingenting annet. Særlig ikke popcorn *prøve febrilsk å selge 2-3 pakker micro-popcorn man fikk i gave*

U has it øøøl rång.

Sorry. Jeg tenkte den var uåpna jeg. Da ville jeg stekt den opp i kveld om jeg var deg.
Det er enten det eller kaste den. Den lukter ikke stygt, men jeg er nå ikke helt sikker på hvor holdbar den er.
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...