The Little Lucid Moments Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hahaha, ja er ikke lett. Har klart å holde meg unna i halvannen måned nå, men må ha litt tynn saft som nøderstatning, ellers går det ikke. Sparer i det minste penger... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Gulrot i lasagne er jo bare rart. Det er det de bruker i ekte lasagne i Italia, så det er ikke så rart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kan ha trekant med middag også. Bare å lage et hull i meatloafen, og fingre kyllingen samtidig. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Det er faktisk hoved ingrediens da,Nå har det seg sånn at gulrot er en stor del av sofrito, basen til ragù, så at gulrot er en hovedingrediens i lasagne al ragù er liksom ikke så rart. Endret 25. august 2014 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg kan spise suppe samtidig som jeg har trekant #multitasking Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg kan spise suppe samtidig som jeg har trekant #multitasking Beste er og spise dessert fra en kvinne kropp. da gjør man 2 ting om gangen ^^ Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Trekantsuppe anyone? xD Det er uansett en eneste stor suppe dette her. Og vi er mange fler enn tre. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Nå har det seg at gulrot er en stor del av sofrito, basen til ragù, så at gulrot er en hovedingrediens i lasagne al ragù er liksom ikke så rart. Hva er den beste retten du har smakt? Og ja, det er et idiotisk spørsmål, men faen heller. Kom igjen for faen! Endret 25. august 2014 av Admiral Necrolamedor Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Flere kokker, mere søl, ikke at det nødvendigvis trenger være en dårlig ting. Tikantsuppe høres akseptabelt ut det også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 men kan gjerne informere om at jeg spiste suppe idag og lapskaus i går. kan jeg bli en del av gjengen nå 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Nå har det seg at gulrot er en stor del av sofrito, basen til ragù, så at gulrot er en hovedingrediens i lasagne al ragù er liksom ikke så rart. Hva er den beste retten du har smakt? Og ja, det er et idiotisk spørsmål, men faen heller. Kom igjen for faen! Haha , blir vel meste av Italiensk og fransk mat, holder på og presse i meg asiatisk mat, siden alle sier at det er best, men tar tid og bli vant til det. Er faktisk ikke så fan av supper. Endret 25. august 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 ny ide til runkesirkel? den som kommer sist i gryta må spise det. Jenter kan også delta hvis de squirter 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 men kan gjerne informere om at jeg spiste suppe idag og lapskaus i går. kan jeg bli en del av gjengen nå Klart du kan, du er jo en viktig del allerede er du ikke? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Hva er den beste retten du har smakt? Og ja, det er et idiotisk spørsmål, men faen heller. Kom igjen for faen! Det vet jeg faktisk ikke. Spist mye fabelaktig, men ingen som utpeker seg som en klar vinner. Spiste en kyllingrett (ganske fransk-orientert) en gang på Long Island som kanskje topper. Ellers er jeg en sucker for tagliatelle al ragù. En annen er coq au vin, men det er håpløst kostnadsineffektivt å lage i Norge. Endret 25. august 2014 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jwg vil være med på deb leken Nå skal jeg ut på trampolinen such a craZy girl Jo jeg er en viktig del men folk vet ikke hva de har før de mister det Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 men kan gjerne informere om at jeg spiste suppe idag og lapskaus i går. kan jeg bli en del av gjengen nåRapport fra lunsjen hos Trusegodt AS: suppe fra forsiden av trusa, og lapskaus ... nei nå dro jeg den for langt. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jwg vil være med på deb leken Nå skal jeg ut på trampolinen such a craZy girl Jo jeg er en viktig del men folk vet ikke hva de har før de mister det Sant det da, men forhåpentligvis mister vi ikke viktige deler uten å merke det her. ^^ Trampoline kl 11 på kvelden. You are a crazy girl. Haha , blir vel meste av Italiensk og fransk mat, holder på og presse i meg asiatisk mat, siden alle sier at det er best, men tar tid og bli vant til det. Hehe, det var veldig generelt da. Er jo mange typer italiensk mat, mange typer fransk, og veldig mange typer asiatisk mat. xD Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 I kveld har jeg hørt på tre Darkthrone-skiver, A Blaze in the Northern Sky, Transilvanian Hunger og Under a Funeral Moon. Lenge siden. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 I kveld har jeg hørt på tre Darkthrone-skiver, A Blaze in the Northern Sky, Transilvanian Hunger og Under a Funeral Moon. Lenge siden. Har du hørt Iskald ? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ja. Synes Iskald suger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg