Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Norge fucker alle suppene opp med mel samme med sauser. Ikke for og snakke om at vi har paprika i alt, tilogmed lasagne, what is wrong with us! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 A.k.a. Cola. Ja, det er sykt godt også... i dag hadde jeg planer om å slutte, men måtte selvsagt lage meg te med dynger av sukker i når jeg ikke hadde. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 hvem her inne har hatt trekant før just asking Jeg har faktisk ei venninne som mister jomfrudommen i en trekant. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 hvem her inne har hatt trekant før just asking Jeg har faktisk ei venninne som mister jomfrudommen i en trekant. hvilke kjønn var de Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 To jenter og en gutt. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Bruk lapskausblanding, sånn frossen. Det er veldig billige grønnsaker. For proteiner kan du kjøpe en sånn hel svær ørret. Det er ganske billig, men du må rense den før du sløyer den, dermed må du lage hele med én gang, men dere kan ha middagsgrupper, slik at dere spiser opp 3 kg ørret på én middag. Får absolutt en del gode grønnsaker billig frossent ja Er fan av å bruke brokkoli og blomkål da, blir ikke så veldig dyrt selv om jeg kjøper det friskt. Får bli rester to dager fremover, så ser jeg hva jeg kan ta meg råd til. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Norge fucker alle suppene opp med mel samme med sauser. Ikke for og snakke om at vi har paprika i alt, tilogmed lasagne, what is wrong with us! I toro sin ferdiglasagne er det gulrotbiter. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) hvem her inne har hatt trekant før just asking Hadde det for mange år siden. Gjorde mye sprøtt før i tiden, har roet meg litt nå ^^ hhaha (Og nei det var ikke 2 menn ) Endret 25. august 2014 av Realzi Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Norge fucker alle suppene opp med mel samme med sauser. Ikke for og snakke om at vi har paprika i alt, tilogmed lasagne, what is wrong with us! Trenger jo ikke kjøpe posesuppe- og lasagne da, så slipper man lett problemet Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 I toro sin ferdiglasagne er det gulrotbiter. Ikke noe galt i det? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 oki cool vurderer trekant Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Bare å kjøre på det. Gjør hva du vil så lenge du ikke skader noen andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 hahah tror ikke det at jeg skader andre er faren akkurat;// Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hadde det for mange år siden. Gjorde mye sprøtt før i tiden, har roet meg litt nå ^^ hhaha (Og nei det var ikke 2 menn ) Var alle 3 menn? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Norge fucker alle suppene opp med mel samme med sauser. Ikke for og snakke om at vi har paprika i alt, tilogmed lasagne, what is wrong with us! I toro sin ferdiglasagne er det gulrotbiter. Det er faktisk hoved ingrediens da, Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 hahah tror ikke det at jeg skader andre er faren akkurat;// Nettopp, så da kjører du på om det er det du ønsker. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Bruk lapskausblanding, sånn frossen. Det er veldig billige grønnsaker. For proteiner kan du kjøpe en sånn hel svær ørret. Det er ganske billig, men du må rense tine den før du sløyer den, dermed må du lage hele med én gang, men dere kan ha middagsgrupper, slik at dere spiser opp 3 kg ørret på én middag. Lapskaus generelt er ganske billig og god middag for mange munner. Ja, det er sykt godt også... i dag hadde jeg planer om å slutte, men måtte selvsagt lage meg te med dynger av sukker i når jeg ikke hadde. Hahaha, ja er ikke lett. Har klart å holde meg unna i halvannen måned nå, men må ha litt tynn saft som nøderstatning, ellers går det ikke. Det er faktisk hoved ingrediens da, Gulrot i lasagne er jo bare rart. Endret 25. august 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg liker det at noen av dere diskutere trekant, og noen andre diskutere suppe. Makes sense. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Man kan jo spise suppe og så ha trekant som dessert. Funker fett. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Trekantsuppe anyone? xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg