KinderLinda Returns Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Realzi er i overkant grisete. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg ekke så gærn på vin jeg egentlig.. Da skal jeg drikke den selv. Hah! Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg ekke så gærn på vin jeg egentlig.. Da skal jeg drikke den selv. Hah! Hei jeg er fortsatt med. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jammen. Jeg vil ikke ha noe griseri! Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Mer glad i sukker som rusmiddel, jeg. Det er jeg i alle fall hektet på. Lenke til kommentar
Teitgutt Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 No er eg også sur og forbanna Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 jeg vil ha griseri Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Mer glad i sukker som rusmiddel, jeg. Det er jeg i alle fall hektet på. Sjokolade er mitt rusmiddel og etter det øl. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Når man nærmer seg syk/blir syk, sies det at man skal drikke varmt vann. Går det an å drikke solbærtoddy som består av varmt vann og sånn pulver som blandes ut? Det er vel det samme? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 HAHAHAH 3-0 for faen! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Buljong er superdigg å drikke en kald vinterdag eller ved forkjølelse Sitert for sannhet. Kjekk måte å få i seg næring når man er sjuk og. Jeg lager ikke sånn suppe, men altså buljong er i prinsippet inntørket suppe.Ikke heeelt riktig. Bulljong er mer inntørket kraft. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det er jo flott at alle tar poenget når jeg sier til Gypsy at det er som suppe. Alkohol. Blir bare sløv jeg. Ikke glad. Sukker + koffein derimot... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ugh. Den vinen var virkelig ikke helt det store. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ugh. Den vinen var virkelig ikke helt det store. Ser ut som dette ikke er helt din dag Admiral. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Mine dager kommer snart igjen. Da skal jeg rocke livet hardt mens alle står og måper i ren ekstase over min utenomjordiske fethet. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Sukker + koffein derimot... A.k.a. Cola. Suppe er også godt. Grønsakssuppe, blomkålsuppe, tomatsuppe (som for øvrig skal lages med melk, ikke vann), osv. Nam, nam. Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Man lager veldig kjedelige supper hvis man mener det nesten ikke er forskjell på å drikke buljong og å spise suppe Må lage meg en god suppe den uka her merker jeg. Men det var det å plutselig leve på studentbudsjett igjen.. og siden ovnen ikke funka forrige uke gikk det dritmye penger på micromat Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Må lage meg en god suppe den uka her merker jeg. Men det var det å plutselig leve på studentbudsjett igjen.. og siden ovnen ikke funka forrige uke gikk det dritmye penger på micromat Bruk lapskausblanding, sånn frossen. Det er veldig billige grønnsaker. For proteiner kan du kjøpe en sånn hel svær ørret. Det er ganske billig, men du må rense tine den før du sløyer den, dermed må du lage hele med én gang, men dere kan ha middagsgrupper, slik at dere spiser opp 3 kg ørret på én middag. Endret 25. august 2014 av The Little Lucid Moments Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 hvem her inne har hatt trekant før just asking Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg