anonympappkasse Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg drikker vann, spiser sunt, tar tran, trener(vel, når jeg klarer). Ingenting virker. BlæææMangel på jern? But i got balls of steel, duuude! Tjee. Har vurdert å ta noen prøver for å se om jeg mangler noe, men de er sikkert ok - og det er sikkert viljestyrken som mangler. Btw, jeg skal jobbe på øyen din i morgen. Stiller du med fleskepannekaker i rundt 12-tiden? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg er jævla kjekk i dag. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Årets første kopp med varm buljong intatt. Det er høst. Nei nå fikk jeg også lyst på buljong, sleng over en kopp da vel. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Buljong? Æsj? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 høres ikke mye godt ut nei (selv om jeg ikke husker hva det er) Bare navnet er nok til at jeg sier nei. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Buljong? Æsj? Liker du ikke kjøttekstrakt? Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg må begynne å søke jobb igjen. Why? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg må begynne å søke jobb igjen. Why? Ja fortell. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Buljong? Æsj? Liker du ikke kjøttekstrakt? Ikke noe jeg vil drikke. Blir kvalm av tanken faktisk. Kan da ikke drikke buljong. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det er vel begrenset hvor lenge det er gøy og sitte hjemme å skrive i kafeen regner jeg med Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Why? Når jeg ble ansatt så var det på 35% kontrakt, hvor jeg skulle jobbe med ved behov. Noe det har vært. Og den langsiktige planen var at jeg skulle ta over for en som skal pensjonere seg. Han har nå pensjonert seg, jeg får fremdeles ikke jobbe mer enn 35%, for lønnsbudsjettet er overskredet (noe som er helt tullete, siden jeg drar inn mye mer penger enn det jeg får i lønn, men han forstår tydeligvis ikke såpass). Da vil jeg ikke tjene nok, så jeg må ut på leting etter jobb, enten deltid for å supplere eller en heltidsstilling og slutte som parkeringsvakt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg har nettopp hilst på besteforeldrene til min kommende tanteunge Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Buljong? Æsj? Liker du ikke kjøttekstrakt? Ikke noe jeg vil drikke. Blir kvalm av tanken faktisk. Kan da ikke drikke buljong. Ehh har du aldri smakt Nudler, er jo bare buljong med tørre nudler. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg har nettopp hilst på besteforeldrene til min kommende tanteunge hva er en tanteunge? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg har nettopp hilst på besteforeldrene til min kommende tanteunge hva er en tanteunge? nise/nevø vet ikke hva det heter på deres språk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg har nettopp hilst på besteforeldrene til min kommende tanteunge sa du at du selger brukte truser på Internett til grisete gubber som "betaler mye hvis du leverer personlig"? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ikke noe jeg vil drikke. Blir kvalm av tanken faktisk. Kan da ikke drikke buljong. Jo det kan man, det er salt, så det fungerer som snacks og drikke på samme tid. Jeg har nettopp hilst på besteforeldrene til min kommende tanteunge Uhhhhhhhm, er ikke det dine egne besteforeldre? Eller er det foreldrene til din svigerbror/søster du mener? Og gratulerer forresten. Liker du barn kan det bli mye gøy sammen med tanteungen i årene fremover. Har selv 18 onkelunger, så jeg vet hva jeg snakker om. xD Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Buljong? Æsj? Liker du ikke kjøttekstrakt? Ikke noe jeg vil drikke. Blir kvalm av tanken faktisk. Kan da ikke drikke buljong. Klart man gjør. Under "buljongpar" på skøyter feks. Vet kvinner pleier avsky drikkebuljong, men det er godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Jeg har nettopp hilst på besteforeldrene til min kommende tanteunge sa du at du selger brukte truser på Internett til grisete gubber som "betaler mye hvis du leverer personlig"? creeeeep men nei jeg smilte pent og hun sa jeg er velkommen når som helst så det så det er foreldrene til dama til broren min takk hihi gleder meg Endret 25. august 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Buljong er superdigg å drikke en kald vinterdag eller ved forkjølelse 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg