Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Jeg drikker vann, spiser sunt, tar tran, trener(vel, når jeg klarer). Ingenting virker. Blæææ

Mangel på jern?

But i got balls of steel, duuude!

Tjee. Har vurdert å ta noen prøver for å se om jeg mangler noe, men de er sikkert ok - og det er sikkert viljestyrken som mangler.

Btw, jeg skal jobbe på øyen din i morgen. Stiller du med fleskepannekaker i rundt 12-tiden?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Buljong? Æsj?

Liker du ikke kjøttekstrakt?

Ikke noe jeg vil drikke. Blir kvalm av tanken faktisk. Kan da ikke drikke buljong.

Lenke til kommentar

Why?

Når jeg ble ansatt så var det på 35% kontrakt, hvor jeg skulle jobbe med ved behov. Noe det har vært. Og den langsiktige planen var at jeg skulle ta over for en som skal pensjonere seg. Han har nå pensjonert seg, jeg får fremdeles ikke jobbe mer enn 35%, for lønnsbudsjettet er overskredet (noe som er helt tullete, siden jeg drar inn mye mer penger enn det jeg får i lønn, men han forstår tydeligvis ikke såpass). Da vil jeg ikke tjene nok, så jeg må ut på leting etter jobb, enten deltid for å supplere eller en heltidsstilling og slutte som parkeringsvakt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har nettopp hilst på besteforeldrene til min kommende tanteunge

hva er en tanteunge?

nise/nevø vet ikke hva det heter på deres språk

Lenke til kommentar

Ikke noe jeg vil drikke. Blir kvalm av tanken faktisk. Kan da ikke drikke buljong.

Jo det kan man, det er salt, så det fungerer som snacks og drikke på samme tid. :p

Uhhhhhhhm, er ikke det dine egne besteforeldre? Eller er det foreldrene til din svigerbror/søster du mener?

Og gratulerer forresten. Liker du barn kan det bli mye gøy sammen med tanteungen i årene fremover. Har selv 18 onkelunger, så jeg vet hva jeg snakker om. xD

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

sa du at du selger brukte truser på Internett til grisete gubber som "betaler mye hvis du leverer personlig"?

creeeeep

men nei jeg smilte pent og hun sa jeg er velkommen når som helst så det så

det er foreldrene til dama til broren min

takk hihi gleder meg

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...