Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kaffe er fantastisk digg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kaffe er digg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Nei. På mine 36 år på jorda har jeg enda ikke "lært" meg i elske kaffe. Jeg drikker en kopp eller to hvis jeg er på besøk og blir bydd kaffe. Er ikke frekk og spør etter Cola istedet. Det er på ingen måte noe jeg lager hjemme. Endret 25. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Herregud, hva er det som foregår her inne for tiden? Brukttrusesalg? Nei, nå har jeg hørt alt. Jaja, alle begynner i det små. Giganten Jysk begynte med en danske som solgte madrasser ut av en bil på 70-tallet, så. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg hadde lett solgt undertøyet mitt in det var penger å tjene. Noe det dessverre ikke er. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Har klokkeradio med en helvetes høy alarm på. 10 ganger bedre enn en mobiltelefon som spiller koselige melodier. Og som man kanskje glemte å slå av mute på før man la seg.Telefonen min skrur av all lyd etter klokken 10 på kvelden, og på igjen klokken 6 om morgenen. Passer perfekt med alarmen som går klokka 6. Er forresten luftsirene som et alarmen min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Http://Www.youtube.com/watch?v=rIos0ya-yss Endret 25. august 2014 av Slimda Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Sikkert en kjent lyd for de som er gamle nok til å overleve krigen. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Om jeg skrur min mobil på mute, så ringer fremdeles alarmen. Den blir ikke påvirket av mute-funksjonen. Trodde det var sånn med alle smarttelefoner. 2 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Gode gamle Nokia ringte selv om den var slått av! 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Og så kunne du bruke den som drapsvåpen, om nødvendig. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 På tidlig 90-tallet hadde pappa en Motorola som lett kunne vært brukt som slagvåpen. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Mener å huske en satelitt-telefon på 90-tallet som var like tung og stor som et bilbatteri... men det er nå ingen mobiltelefon da, egentlig. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kaffe er digg. Nå skal jeg kose meg med en kopp pulver. I latskapens navn. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Mener å huske en satelitt-telefon på 90-tallet som var like tung og stor som et bilbatteri... men det er nå ingen mobiltelefon da, egentlig. Kan du ta den med deg rundt og ringe uten ledning ? Da er det en _mobil_telefon Endret 25. august 2014 av Lunalotic Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kan du ta den med deg rundt og ringe uten ledning ? Da er det en _mobil_telefon Ja, ser poenget. Ikke at den saken her var så veldig mobil. Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg hadde solgt om jeg var strammere i fisken da de fleste ønsker bilde der du bruker trusen. Men når du er så feit at man ikke en gang kan se trusen så blir det tillitsproblemer mellom meg og kunden Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) I dag registrerte jeg meg som student på skolen. "That's a complicated name" sa dama bak disken, noe uventet. Det er greit nok at hun ikke ser mitt navn så ofte, men hun har sikkert truffet hundrevis av internasjonale studenter før meg. De to asiatene foran meg i køen har sikkert mer eksotiske navn. Ellers er jeg glad for at jeg bare trengte å vise frem EHIC-kortet mitt og få et bevis på at jeg har godkjent helseforsikring i Tyskland. En av de nevnte asiatene har naturligvis ikke et slikt kort. Han fikk snakke med en forsikringsagent som begynte med "I will tell you how this works" og ga ham en lang salve med forutsigelser om alt som vil gå galt fordi han ikke har helseforsikring. Han kunne spart seg for mye tid ved å bare si "You're fucked". Nå sitter jeg hos Bürgeramt for å registrere meg som beboer i byen. Det er for øyeblikket 90 andre foran meg i køen. Til slutt må jeg si at jeg føler meg litt som Harry Potter når jeg går rundt på universitetet som er et slott. Endret 25. august 2014 av Zarac 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Gode gamle Nokia ringte selv om den var slått av! Ja, jeg savner den tida. Irriterer meg at mobilene mine ikke gjør det lenger. Om de fungerer som vekkerklokke uten SIM-kort i, skal jeg jaggu faen begynne å bruke min gamle 3310 som alarm i tillegg til smarttelefonene, nettbrettet, PC-en, vekkerklokka med irriterende bjelle, og vekkerklokka med enda mer irriterende "DYT-DYT-DYT" rett inn i øret mitt, som uansett ikke vekker meg. Kanskje 3310-en er det som skal til … Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg