Bruker-343442 Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 ÅÅÅÅ jeg hater morninger! Det finnes ikke en god en Åh, min kjære pappkasse! Jeg drømte om deg i natt. Jeg drømte at jeg møtte deg på byen, truet med å skyte deg om du ikke skrev jeg var kul her inne. Du ble så redd at du tisset på deg <3 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Dere bruker for mye tid her. 1 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 ÅÅÅÅ jeg hater morninger! Det finnes ikke en god en Kaffe ? Gjør ting verre enn hva de er. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ja, jeg tok en liten redbull på toget til jobb istedet. Smakte myyyye bedre enn kaffe. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Ja, jeg tok en liten redbull på toget til jobb istedet. Smakte myyyye bedre enn kaffe. Kaffe gjør deg glad og langvarig energi. Redbull gir deg bare litt energi i 1 time Liker ikke smaken på kaffe da. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Idag er jeg trøtt og sint Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kaffe gjør meg ikke noe gladere fordi det smaker skitvatn. 1 Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 ÅÅÅÅ jeg hater morninger! Det finnes ikke en god en Det er bare fordi du ikke har våknet opp ved siden av meg. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Ah så du pleier å stå opp først og gjøre kaffen klar altså? God morgen forresten. Får slenge meg på trenden med statusoppdateringer her, så jeg pakker for fjelltur i dag. Endret 25. august 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Jeg må få kjøpt meg en smart phone. Skulle gjerne blitt vekket 30 minutter tidligere hvis det regner. Hva er viktigst: smart phone eller spillkonsoll? Endret 25. august 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 God mandagsmorgen skal man se langt etter ja. Sitter kvalm og jævlig på jobb og kaldsvetter, lurer på om jeg burde dra men har ordnet meg en fanta så får vi se om det blir bedre. Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg må få kjøpt meg en smart phone. Skulle gjerne blitt vekket 30 minutter tidligere hvis det regner. Hva er viktigst: smart phone eller spillkonsoll? Du kan jo kjøpe en billig smart phone som er bra, som Moto G, så får du råd til begge deler. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Hva er viktigst: smart phone eller spillkonsoll? Jeg hadde valgt spillkonsoll 10/10 ganger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Jeg skal kjøpe begge deler. Men det blir nok med rundt 1 måneders mellomrom. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Drit i smartphone og kjøp en vekkeklokke til 199 på elkjøp. Eller..filippinenes svar på elkjøp. Endret 25. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Har forsatt en gammel klokkeradio jeg. Hukser en morgen den slo seg på, var en samtale mellom Jens petter Ekornes og Totto Osvold om stressless og TV. Det rare var at Ekornes der innrømmet å være Tv-oman og pratet om Tv hele tiden. Den samtalen husker jeg, og synes det er litt rart. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Har klokkeradio med en helvetes høy alarm på. 10 ganger bedre enn en mobiltelefon som spiller koselige melodier. Og som man kanskje glemte å slå av mute på før man la seg. Endret 25. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Kaffe gjør meg ikke noe gladere fordi det smaker skitvatn. Og ikke nok med at det smaker ille (det være seg om man drikker svart kaffe eller sånn semifancy sak fra en generisk kaffebar), i tillegg blir man dårlig i magan og trett også. Vel, jeg blir i alle fall. Det er noe i kaffe som fungerer som sovemedisin. Eller i alle fall gjør meg trettere enn jeg var før jeg drakk den koppen med svart kaffe, eller den "shotten" med espresso. Nei, takke meg til en halvliter Coca-Cola, Urge eller Tab X-tra. Eller en Red Bull. Med sukker og kalorier selvfølgelig, ellers føler jeg at vinninga går opp i spinninga. That said, i dag er jeg blakk, så jeg har en go'morgen og en halvliter vann å leve på, så det skal bli en interessant dag. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 (endret) Jepp, jeg blir også røten i magen av kaffe på morran. Og ikke smaker det godt heller. Endret 25. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Runar Skrevet 25. august 2014 Del Skrevet 25. august 2014 Det er da virkelig ingenting som er bedre enn en kopp varm, fersk kaffe? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg