Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-360061

Det finnes garantert noen paragrafer i sexkjøpsloven som vil sørge for at en blir tatt for hallikvirksomhet om en prøver å selge ens brukte truser på internett, vil jeg tro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Det finnes garantert noen paragrafer i sexkjøpsloven som vil sørge for at en blir tatt for hallikvirksomhet om en prøver å selge ens brukte truser på internett, vil jeg tro.

hææ hvorfor

skader jo ingen, men innrømmer jeg får litt dårlig samvittighet over de stakkars trusene

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Ikke ta alt som kommer ut av kjeften min blodseriøst. Men det er jo mye rart vi har tatt oss bryet med å forby i dette landet. Husk å skatte av det, så går det sikkert bra.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

hadde egentlig ikke tenkt å skatte, men hva skal jeg gjøre for å skatte liksom "hei selger truser jeg vil gjerne bidra med litt lommepenger til mette marit"???

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Momsfritak. Hahahaha. Dette blir bare bedre og bedre. Og så er det flat skatt på utbytte på 28% eller noe.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

hahah hadde vært fint om det ble offentlig for hele verden at jeg selger truser

men nei vet dere hva dette skal jeg satse på, må bare finne ut hva slags truser ekle menn i 50årene liker

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

dere er så morsomme har faktisk ledd flere ganger av dere idag ps dette er ikke ironi

omg du ga meg en ide!!skal lage en sånn prisliste endelig skal jeg betale regningene mine

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...