Muggkaare Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Skål igjen da! på en søndag Ja. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 ja gjør ikke det, men kan jo ikkebare kaste helt nye ting heller og hva har hun i det hele tatt gjort i min private undertøysskuffe Du kan jo donere det du må kaste til noen heldige i foreningen for Forever Alone. Jeg er så jævla lei av søndager... FUCKING ØLSALG!NJGUIKOERKIGJHnIE#MK Jeg har jo ikke øl Neida, er bare fint det. Kunne godt vært søndag hele uken, så alle fikk muligheten til å være nervøse og tilbaketrukne sammen. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 ja gjør ikke det, men kan jo ikkebare kaste helt nye ting heller og hva har hun i det hele tatt gjort i min private undertøysskuffe Du får se frem til den dagen du flytter. Da blir du voksen. Da får du plutselig all verdens ansvar smashet i trynet. Ja, gled deg, det er så festlig atte. Men ja, du trenger ikke lenger få kommentarer på at du har for mange truser. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Folk vil bare finne andre ting å misbruke. Fordbud er ikke løsningen. Fullt mulig å kjøpe illegal alkohol og... jeg vet om mange "leverandører". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Neida, er bare fint det. Kunne godt vært søndag hele uken, så alle fikk muligheten til å være nervøse og tilbaketrukne sammen. Ikke det at jeg tror flere hadde gått i kirken av den grunn. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Blir så forbanna jeg... Noen i Molde-området som vil selge øl? 50kr per stk. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Er "Admiral Likslikker" en god oversettelse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 men fikk tilbudt 500 kr for en brukt truse kanskje jeg skal bestille mange på ebay og sende rundt i hele norge til gamle menn som vil sniffe truse Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Folk vil bare finne andre ting å misbruke. Fordbud er ikke løsningen. Fullt mulig å kjøpe illegal alkohol og... jeg vet om mange "leverandører". Nettopp derfor er ikke forbud en god løsning. Da er det bedre å kontrollere salget. Dette forklarer imidlertidig ikke hvorfor det ikke kan være lov å kjøpe på søndager og etter kl. 20:00 på hverdager. Sånn bortsett fra at noen vil at vi helst skal være menneske på jobb dagen etter. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Folk vil bare finne andre ting å misbruke. Fordbud er ikke løsningen. De færreste gidder. Gjør du? Men vi burde begynne å demonstrere her i landet! Eller dere, da. Jeg gidder ikke xD Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg har et crush på Admiral.. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Blir så forbanna jeg... Noen i Molde-området som vil selge øl? 50kr per stk. Er egentlig overrasket over at ikke facebook'erne har startet lokallag for bytting av alkohol etter stengetid... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg har et crush på Admiral.. Takk. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Nettopp derfor er ikke forbud en god løsning. Da er det bedre å kontrollere salget. Dette forklarer imidlertidig ikke hvorfor det ikke kan være lov å kjøpe på søndager og etter kl. 20:00 på hverdager. Sånn bortsett fra at noen vil at vi helst skal være menneske på jobb dagen etter. Ja, enig, og hadde jeg hatt makt hadde jeg selvsagt vært opptatt av dette. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jævla egenandelsregel. Jeg må ha bolig. NÅ Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Jeg har et crush på Admiral.. Det er jo ikke så rart, jenter liker jo menn i uniform sies det. Jævla egenandelsregel. Jeg må ha bolig. NÅ Har noen planker utfor her som jeg kan donere. Endret 24. august 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Folk vil bare finne andre ting å misbruke. Fordbud er ikke løsningen. De færreste gidder. Gjør du? Men vi burde begynne å demonstrere her i landet! Eller dere, da. Jeg gidder ikke xD Om en kutter tilgangen, så skal jeg love deg at folk plutselig gidder å snorte rødsprit og annet nips en klarer å få tak i. Himbrent er også strengt forbudt, vet jeg. Ikke det at det stopper folk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 jeg skal starte et firma som selger alkohol etter stengetid, hjemmebrygget vin, brukt undertøy. Alt med levering på døra for more moneey Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 men fikk tilbudt 500 kr for en brukt truse kanskje jeg skal bestille mange på ebay og sende rundt i hele norge til gamle menn som vil sniffe truse Hadde jeg vert jente hadde jeg definnetivt gjort det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg