Realzi Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 IT-support for Statoil. Åsn er det med pensjon når man jobber i utlandet ? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 IT-support for Statoil.Åsn er det med pensjon når man jobber i utlandet ? Null komma niks. Og ikke finnes det sykedager heller. Er du borte fra jobb, så får du ikke betalt. Uansett hva grunnen er. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Så slem jeg er. Jeg tenker ikke før jeg sier ting. Jeg beveger meg gjennom livet uten styring og etterlater meg en stripe av vrakrester. Kanskje jeg bør få verge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Men jeg trenger noen som kan passe på pengene mine og stoppe meg når jeg er klar til å gå crazy med bankkortet:( jeg kan ikke håndtere penger fpr real Haha nei jeg bor hjemme så betaler ikke mat sel v http://no.wikipedia.org/wiki/Verge jeg har ingen sinnslidelse, og vil helst ikke ha mamma og pappa som verge ps mamma klager på at jeg har for mye undertøy liksom why do u even care???og hva skal jeg gjøre med det???selge det???selge det brukt til gamle griser?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 IT-support for Statoil.Åsn er det med pensjon når man jobber i utlandet ? Null komma niks. Og ikke finnes det sykedager heller. Er du borte fra jobb, så får du ikke betalt. Uansett hva grunnen er. Ja det er nok en uvane vi nordmenn har fått med morsmelka. I andre land finnes ikke noe NAV som automatisk gir deg betalt om du er borte et par dager/uker. Kanskje derfor unge svensker har bedre arbeidsmoral enn oss Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Kanskje hun bare mener du kan ta en pause med å kjøpe mer... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Kanskje derfor unge svensker har bedre arbeidsmoral enn oss Kanskje det er langt færre jobber i Sverige og de mest ivrige kommer hit, mens noksagtene sitter igjen hjemme. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 En liten fugl gjorde meg klar over at det er er fire måneder til julaften i dag. o.O Om en tenker på tiden sånn blir en helt gal. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 En liten fugl gjorde meg klar over at det er er fire måneder til julaften i dag. o.O Om en tenker på tiden sånn blir en helt gal. "Måneder" er en idiotisk måle-enhet, siden det kan være alt fra 28 til 31 dager. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Neii Admiraaal!!!! VENT PÅ MEG DA Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg er så jævla lei av søndager... FUCKING ØLSALG!NJGUIKOERKIGJHnIE#MK Jeg har jo ikke øl Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) En liten fugl gjorde meg klar over at det er er fire måneder til julaften i dag. o.O Om en tenker på tiden sånn blir en helt gal. "Måneder" er en idiotisk måle-enhet, siden det kan være alt fra 28 til 31 dager. Hele klokke og kalendersystemet er en idiotisk måleenhet. Det er måte å få tiden til å gå, og prøve å lage system i noe som egentlig bare er det store svada. Endret 24. august 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg er så jævla lei av søndager... FUCKING ØLSALG!NJGUIKOERKIGJHnIE#MK Jeg har jo ikke øl Det er nesten mer idiotisk at vi ikke har ølsalg i hele åpningstiden til butikken. Drikker ikke folk etter kl. 20? Eller hva er greia? Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hele klokke og kalendersystemet er en idiotisk måleenhet. Det er måte å få tiden til å gå, og prøve å lage system i noe som egentlig bare er det store svada. Dette gjelder alt. Universet er bare svada. Det finnes ikke system, det er derfor man aldri finner ut av alle lovmessighetene. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Det er nesten mer idiotisk at vi ikke har ølsalg i hele åpningstiden til butikken. Drikker ikke folk etter kl. 20? Eller hva er greia? Det er og har vært en idé om at det blir mindre misbruk om man må planlegge mer. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Skål igjen da! på en søndag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Kanskje hun bare mener du kan ta en pause med å kjøpe mer... ja gjør ikke det, men kan jo ikkebare kaste helt nye ting heller og hva har hun i det hele tatt gjort i min private undertøysskuffe Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Folk vil bare finne andre ting å misbruke. Fordbud er ikke løsningen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg