Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Men jeg trenger noen som kan passe på pengene mine og stoppe meg når jeg er klar til å gå crazy med bankkortet:( jeg kan ikke håndtere penger fpr real

Haha nei jeg bor hjemme så betaler ikke mat sel v

http://no.wikipedia.org/wiki/Verge

jeg har ingen sinnslidelse, og vil helst ikke ha mamma og pappa som verge

ps mamma klager på at jeg har for mye undertøy liksom why do u even care???og hva skal jeg gjøre med det???selge det???selge det brukt til gamle griser??

Lenke til kommentar

IT-support for Statoil.

Åsn er det med pensjon når man jobber i utlandet ?

Null komma niks.

Og ikke finnes det sykedager heller. Er du borte fra jobb, så får du ikke betalt. Uansett hva grunnen er.

Ja det er nok en uvane vi nordmenn har fått med morsmelka. I andre land finnes ikke noe NAV som automatisk gir deg betalt om du er borte et par dager/uker. Kanskje derfor unge svensker har bedre arbeidsmoral enn oss

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

En liten fugl gjorde meg klar over at det er er fire måneder til julaften i dag. o.O Om en tenker på tiden sånn blir en helt gal.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

En liten fugl gjorde meg klar over at det er er fire måneder til julaften i dag. o.O Om en tenker på tiden sånn blir en helt gal.

"Måneder" er en idiotisk måle-enhet, siden det kan være alt fra 28 til 31 dager.

Hele klokke og kalendersystemet er en idiotisk måleenhet. Det er måte å få tiden til å gå, og prøve å lage system i noe som egentlig bare er det store svada.

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Jeg er så jævla lei av søndager... FUCKING ØLSALG!NJGUIKOERKIGJHnIE#MK

Jeg har jo ikke øl :(

Det er nesten mer idiotisk at vi ikke har ølsalg i hele åpningstiden til butikken. Drikker ikke folk etter kl. 20? Eller hva er greia?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Kanskje hun bare mener du kan ta en pause med å kjøpe mer...

ja gjør ikke det, men kan jo ikkebare kaste helt nye ting heller og hva har hun i det hele tatt gjort i min private undertøysskuffe

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...