thomassit0 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fint, noen har brutt seg inn i bilen min mens den var på verksted. CD spilleren mangler. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som har peiling på hvorfor det flokka seg med opprørspoliti på Rådhusplassen i dag tidlig? Jeg tviler på at det var kun til ære for meg.Nei, det var meg. Men jeg løp fortfortfort. Fint, noen har brutt seg inn i bilen min mens den var på verksted. CD spilleren mangler. Det må jo i tilfelle være verkstedets ansvar. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Rense vekk en del av giftstoffene jeg kjører i meg, kanskje? "The body’s own detoxification systems are remarkably sophisticated and versatile. They have to be, as the natural environment that we evolved in is hostile. It is remarkable that people are prepared to risk seriously disrupting these systems with unproven ‘detox’ diets, which could well do more harm than good." - Professor Alan Boobis (knihihihiz) OBE, Toxicologist, Division of Medicine, Imperial College London. Endret 2. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg trenger noen idéer... Lager mod til neverwinter nights 2. Hittil i historien så har "du" akkurat våknet opp i en krypt, etter å ha vært forgiftet/dopet.Du klatrer opp en stige og ser at du er i en havnelandsby. Hvordan historien skal være er jeg ikke sikker på.. Noen innspill til de neste stegene og områdene? "Rød Tråd"-questline for å finne ut hvorfor du våknet opp neddopet i en krypt (bortsett fra den mest logiske forklaringen, som ville være "daterape-drogar administrert av de lokale vandøde")? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som har peiling på hvorfor det flokka seg med opprørspoliti på Rådhusplassen i dag tidlig? Jeg tviler på at det var kun til ære for meg.Nei, det var meg. Men jeg løp fortfortfort. Fint, noen har brutt seg inn i bilen min mens den var på verksted. CD spilleren mangler. Det må jo i tilfelle være verkstedets ansvar. Ja. Men fremdeles irriterende å måtte ordne opp i. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Fordi vi drikker ikke den typen juice du tenker på når jeg sier "juice".Her trodde jeg du var et oppegående menneske, også håpper du på første og beste svindelkur fra norsk ukeblad. x)Jøsses. Skriver de sånt i norsk ukeblad? Aldri lest bladet, såeh. x)Dette er noe jeg har hatt lyst til å gjøre en stund, en kompis av meg prøvde å dra meg med i fjor, men jeg var ikke mentalt i stand til det. Nå skal jeg prøve. "The body’s own detoxification systems are remarkably sophisticated and versatile. They have to be, as the natural environment that we evolved in is hostile. It is remarkable that people are prepared to risk seriously disrupting these systems with unproven ‘detox’ diets, which could well do more harm than good."- Professor Alan Boobis (knihihihiz) OBE, Toxicologist, Division of Medicine, Imperial College London. Aah, så fantastisk å lese. Jeg har faktisk venner som har gjennomgått det og sier at de føler seg bedre etc.Hvis jeg blir dårlig i løpet av kuren, så stopper jeg umiddelbart. Men inntil da, så kjører jeg på. Om ikke bevist vitenskapelig, så stoler jeg på det når vennene mine forklarer hvordan det funker til meg. Edit: Om det så bare er placebo, jeg gir faen, bare det funker. n_n Endret 2. april 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg trenger noen idéer... Lager mod til neverwinter nights 2. Hittil i historien så har "du" akkurat våknet opp i en krypt, etter å ha vært forgiftet/dopet.Du klatrer opp en stige og ser at du er i en havnelandsby. Hvordan historien skal være er jeg ikke sikker på.. Noen innspill til de neste stegene og områdene? Du blir kidnappet og date-raped av Mr. Johnson. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Aah, så fantastisk å lese. Jeg har faktisk venner som har gjennomgått det og sier at de føler seg bedre etc.Hvis jeg blir dårlig i løpet av kuren, så stopper jeg umiddelbart. Men inntil da, så kjører jeg på. Om ikke bevist vitenskapelig, så stoler jeg på det når vennene mine forklarer hvordan det funker til meg. Edit: Om det så bare er placebo, jeg gir faen, bare det funker. n_n "After testing the kidney and liver functions and measuring the antioxidant and aluminium levels in their blood we found there were no differences between the groups." BBC Science and Nature. Sense About Science - Detox press release. Endret 2. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 14 dager på fastekur ja. Høres SÅ smart ut ... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 "After testing the kidney and liver functions and measuring the antioxidant and aluminium levels in their blood we found there were no differences between the groups."BBC Science and Nature. Sense About Science - Detox press release. Såeh, du går inn for å få meg til å stoppe kuren elns? 14 dager på fastekur ja. Høres SÅ smart ut ...Tja, denne gangen er det i hvert fall med vilje og ikke pga. glemsomhet. Denne gangen er det i hvert fall at jeg avstår fra mat og lever på juice i stedet i stedet for at jeg spiser og kaster det opp igjen. Vet du, jeg ble nettopp hakket mer motivert på å fullføre, jeg. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Såeh, du går inn for å få meg til å stoppe kuren elns? Jeg avskyr pseudovitenskap og "alternativ medisin" av hele mitt hjerte, så det skal du ikke se bort ifra. Endret 2. april 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Vet du, jeg ble nettopp hakket mer motivert på å fullføre, jeg.Go ahead. It's your funural. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Såeh, du går inn for å få meg til å stoppe kuren elns? Jeg avskyr pseudovitenskap og "alternativ medisin" av hele mitt hjerte. Charming. Vel, jeg har virkelig ingenting i mot det, og jeg synes det at det er gøy å teste mine egne grenser på godt og vondt, være seg om det ikke er sunnere enn å la være å teste grensene. Vet du, jeg ble nettopp hakket mer motivert på å fullføre, jeg.Go ahead. It's your funural.Kun i drømmene dine. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 *hoppe randomly inn i kafeen mens man skifter album* *lese noen innlegg* Go, Eple, go! Jeg støtter deg, hadde jeg hatt viljestyrke skulle jeg også tatt en slik rensende faste-sak. Fått renska kroppen for uhumskheter. Jeg støtter deg 110% Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg avskyr pseudovitenskap og "alternativ medisin" av hele mitt hjerte, så det skal du ikke se bort ifra.Alternativ "medisin" mener du vel. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jøss. Disney-klassiker ble annonsert på Disney Channel. Jippi, tenkte jeg. Endte opp med en heller laber "klassiker" dubbet på norsk. Brenn. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg vil bare nevne at det er ikke bare faste-delen og rensing av kroppen jeg bedriver i denne tiden. Jeg driver og med meditasjon og lange turer i fint vær og positiv tenking. Jeg prøver bare å gå inn i våren med litt bedre humør enn jeg har karret meg gjennom vinteren med. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 *hoppe randomly inn i kafeen mens man skifter album**lese noen innlegg* Go, Eple, go! Jeg støtter deg, hadde jeg hatt viljestyrke skulle jeg også tatt en slik rensende faste-sak. Fått renska kroppen for uhumskheter. Jeg støtter deg 110% Hvorfor er jeg ikke overrasket x). Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Go, Eple, go! Jeg støtter deg, hadde jeg hatt viljestyrke skulle jeg også tatt en slik rensende faste-sak. Fått renska kroppen for uhumskheter.Jeg støtter deg 110% Jesus. Det blir jo fort litt feil når du basere den støtten på løgner og feiltolkinger. Om man derimot gjør det moro skyld står jeg på sidelinjen og heier. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hva med en konkurranse? Hvem i tråden klarer å sulte på seg organsvikt raskest? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg