Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det med flytting og tilrettelegging? Regner med du må betale flyttekostnadene selv, men får man leilighet som holdes av for arbeiderne av selskapet, eller må man finne selv?

Edit: Regner med at du skjønner hva jeg mener med "får". :p

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Firmaet betaler flyreise, pluss at man bor gratis i "staff house" i 30 dager. Man får også et rimelig stort forskudd på lønnen til å hjelpe med depositumsbetaling. Jeg kom hit med tomme lommer, og nå lever jeg som en konge.

Men vi kan fortsette samtalen på PM om du er interessert.

Lenke til kommentar

Fikk beskjed om at hun ikke gadd mer og at "jeg ikke fikk flere sjangser"

Endelig

Huffda :( Kan da ikke være så altfor gøy?
Jo. Jeg har gjort det slutt for et år siden.

Vi ble enig om å være venner og jeg har oppført meg som om hun var en, så jeg har snakket med, og holdt på med hvem faen jeg ville. Dette har hun alltid gjort en big deal ut av, vært i veien og ødelagt.

Hun snakker piss. Jeg har aldri bedt om noen sjangser.

Endret av anonympappkasse
Lenke til kommentar

Firmaet betaler flyreise, pluss at man bor gratis i "staff house" i 30 dager. Man får også et rimelig stort forskudd på lønnen til å hjelpe med depositumsbetaling. Jeg kom hit med tomme lommer, og nå lever jeg som en konge.

Men vi kan fortsette samtalen på PM om du er interessert.

av nysjerrighet, hva går jobben ut på?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Men jeg trenger noen som kan passe på pengene mine og stoppe meg når jeg er klar til å gå crazy med bankkortet:( jeg kan ikke håndtere penger fpr real

Haha nei jeg bor hjemme så betaler ikke mat sel v

Lenke til kommentar

Men jeg trenger noen som kan passe på pengene mine og stoppe meg når jeg er klar til å gå crazy med bankkortet:( jeg kan ikke håndtere penger fpr real

Haha nei jeg bor hjemme så betaler ikke mat sel v

jeg kan passe på dem for deg, pm for kontonr.

Så kan jeg overføre tilbake når du trenger dem elns

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...