KinderLinda Returns Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Jeg har aldri møtt en gutt med mer penger enn meg, så det spiller nok ingen rolle for min del.Hei. Jeg har napp!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 wanna be friends linda lets go shopping 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 marry me Linda (thaiboy1234) Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Men jeg er faktisk thai da... Endret 24. august 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 (endret) Litt over 18000 NOK i måneden. Etter skatt er det rundt 12500. I stad fikk jeg en kasse øl levert på døra for 97 NOK. Tok 20 minutter. Me love you long time marry me... Hilsen thaijente123 de er bare slik på ferie plassene, vist man er utenfor ferie fylle plassene er damene mer kresen en i Norge. Visst man vifter med penger der ser man ut som 1 idiot Jeg bor i den dyreste delen av hele Filippinene. Jentene kommer hit fra distriktene for å finne seg en hvit mann. Dette er overhodet ikke et feriested. Endret 24. august 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 ja Kom da. DET ER DIN JOBB Å FÅ HENNE TIL Å KOMME HERREGUUUD Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Pule noen? Ja hvor bor du? Lengde? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Bare jeg kommer selv jeg så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Hvordan er det egentlig på filippinene er det masse fattige folk i stråhus osv?? når jeg googler kommer det bare opp sånne fine bilder og ekstremværbilder 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Minte meg av en eller anna grunn om en historie søskenbarnet mitt fortalte. Når hun begynte å date han som nå er mannen hennes. Han er fra Myre i Nordland, en skikkelig fisker-bygd. Han lærte henne et lokalt ord for fiskelykke, "æ har hallj". Det han IKKE nevnte var at det betyr man har hatt sex før man drar ut på havet, så man har ekstra fiskelykke. Hu gikk rundt og ropte til alle de gamle kallene på kaia "E HAR HALLJ!" og skjønte ikke hvorfor de lo seg halvt ihjel. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Minte meg av en eller anna grunn om en historie søskenbarnet mitt fortalte. Når hun begynte å date han som nå er mannen hennes. Han er fra Myre i Nordland, en skikkelig fisker-bygd. Han lærte henne et lokalt ord for fiskelykke, "æ har hallj". Det han IKKE nevnte var at det betyr man har hatt sex før man drar ut på havet, så man har ekstra fiskelykke. Hu gikk rundt og ropte til alle de gamle kallene på kaia "E HAR HALLJ!" og skjønte ikke hvorfor de lo seg halvt ihjel. HAhahahahahahahahha Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Litt over 18000 NOK i måneden. Etter skatt er det rundt 12500. I stad fikk jeg en kasse øl levert på døra for 97 NOK. Tok 20 minutter. Me love you long time marry me... Hilsen thaijente123 de er bare slik på ferie plassene, vist man er utenfor ferie fylle plassene er damene mer kresen en i Norge.Visst man vifter med penger der ser man ut som 1 idiot Jeg bor i den dyreste delen av hele Filippinene. Jentene kommer hit fra distriktene for å finne seg en hvit mann. Dette er overhodet ikke et feriested. Jeg har bare vert i Thailand Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Meget irriterende for meg å være i Thailand (siden jeg er halvt thai). Thaiene blir behandlet som dritt. Jeg går ofte sammen med min stefar, som er hvit, og tjukk. Dette vil da for alle turister se ut som at jeg er kjæresten hans, eller "gold-diggeren". Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Meget irriterende for meg å være i Thailand (siden jeg er halvt thai). Thaiene blir behandlet som dritt. Jeg går ofte sammen med min stefar, som er hvit, og tjukk. Dette vil da for alle turister se ut som at jeg er kjæresten hans, eller "gold-diggeren". Haha det var dagens. Du vant (eller tapte) Lenke til kommentar
*F* Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Meget irriterende for meg å være i Thailand (siden jeg er halvt thai). Thaiene blir behandlet som dritt. Jeg går ofte sammen med min stefar, som er hvit, og tjukk. Dette vil da for alle turister se ut som at jeg er kjæresten hans, eller "gold-diggeren". thaier blir behandlet som dritt i thailand? høres ulogisk ut. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Du får nok en bedre opplevelse som hvit i thailand, enn som thai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg