Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Noen som vet hvordan man søker på stillinger som ligger på nav.no?

Det står i hver individuelle annonse
Så en annen annonse, der sto det send mail med søknad men i denne her står det ingenting kontakt :/

Edit: eller leste nå: "...er du velkommen til å levere en søknad i butikken. Søknaden må inneholde CV, brev og gjerne et bilde. "

Da skal den leveres på fysisk butikken? Skal jeg bare skrive CV, brev og bilde og printe ut? Så skal det legges i en konvolutt og leveres over skranken?

"Du er velkommen til..."

Altså er det ingen nødvendighet å levere i person, men det blir nok sett på som et pluss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Det sa mora di igår natt også.

Trebek : My mother is in a nursing home in Canada !

Connery : Oh , she was nursing it , all right !

:D

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man søker på stillinger som ligger på nav.no?

Det står i hver individuelle annonse
Så en annen annonse, der sto det send mail med søknad men i denne her står det ingenting kontakt :/

Edit: eller leste nå: "...er du velkommen til å levere en søknad i butikken. Søknaden må inneholde CV, brev og gjerne et bilde. "

Da skal den leveres på fysisk butikken? Skal jeg bare skrive CV, brev og bilde og printe ut? Så skal det legges i en konvolutt og leveres over skranken?

Noen ganger har de en direktelink til elektronisk søknadsskjema på siden sin. Den finner du i annonsen en eller annen plass. Jeg går ut i fra at du vet hva som menes med "brev" i forbindelse med jobbsøknader.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Skjønner ikke at dere gidder det sminkegreiene ass.

ikke jeg heller:(
Er det nå jeg skal være sær og si at det er en medieskapt jippo? :p
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Sist jeg sminka meg ble jeg seende ut som en "polsk hore." Så ja.. Jo, forsvådt. :p

Endret av Bruker-360061
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Jeg har faktisk sminket meg og kledd meg så skikkelig at jeg får merker av buksa for den er så stram

Ser sikkert ut som en svensk hore for jeg fikk faktisk høre sist uke at jeg blir mer og mer svensk?? Hva menes med det hva er forskjellen på norske og svenske jenter

Lenke til kommentar
Er det nå jeg skal være sær og si at det er en medieskapt jippo? :p

Sminke? Nei, jeg tror nok det er såpass innarbeidet i det sosiale felles tankesettet og normer at jenter må sminke seg for å tiltrekke seg oppmerksomhet fra det motsatte kjønn og bli godtatt av samme kjønn at media ikke har så veldig mye med det å gjøre. At media ikke akkurat hjelper på med det derimot, er uten tvil. At sminke og moteblogging er blitt så jævla populært er og en viktig grunn til at jenters selvfølelse og press til å passe inn er gått helt av hengslene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...