Rider of Reason Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Fremdeles mye nærmere Sotra enn meg. ^^ Ja, sant nok. Han kan godt være en kjernekar, men kommentaren min gikk ut fra den hissigproppen verdens publikum kjenner ham som. Var bare ment som et halv-morsomt poeng, ikke noe presist fakta. Endret 23. august 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg synes sju og en halv time med Bergensbanen er mer enn langt nok egentlig. Men det finnes jo disse som bor nordpå. Var i Tromsø nå nylig. Å fly i to timer over fastlands-Norge er ganske søkt egentlig. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Det er det. Og spesielt siden flyene er så trange, man blir som en koffert presset inn så den akkurat får plass. Vel, nesten da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Vel. Alternativet er å kjøre egen bil som tar 24 timer. Toget stopper i Bodø. Men jeg skal være enig med deg i at fly kan være litt trangt og kleint over lengre avstander. Jeg møtte en stakkar som skulle til Melbourne med transfer i Doha, på et fly fra Oslo. I det han kom ned på bakken i Autralia, så hadde han reist i 24 timer eller noe. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Ja alternativene er faktisk verre. Noen fjompenisser fra sentralt hold som ikke maktet å fullføre jernbanen. Vet du, den flyturen har jeg faktisk tatt, og det er en laaaaaaang tur, men flyene er så mye bedre, så turen føles nesten kortere. Det er mye bedre plass, godt utvalg av underholdning, gratis mat og mye bedre service, så den flyturen er nesten å foretrekke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Sånn går det når en absolutt skal befolke hele landet. Tenk hvor bra fibernett vi kunne hatt om alle bodde sør for Drammen? Det mest heftigste jeg har vært med på flymessig var kanskje turen med folkehøyskolen til Vietnam. Mener å huske at vi fløy noe sånt som Oslo -> Stockholm -> Bangkok -> Hanoi. På kveldstid hadde guiden booket front row seats på et vanndukketeater. Hele raden sov. Det beste med den Doha-flighten er kanskje det at du til enhver tid vet i hvilken retning Mekka ligger, for de som er interessert i sånt. Alkohol var det derimot nok av på det flyet. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Noen som vet hvordan man søker på stillinger som ligger på nav.no? Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Pleier ikke det å stå i stillingsutlysningen? Mener det pleier å være info eller link til hvor du søker når du klikker deg inn på stillingen. Er noen år siden sist jeg sjekket da, så kn være annerledes nå. Sånn går det når en absolutt skal befolke hele landet. Tenk hvor bra fibernett vi kunne hatt om alle bodde sør for Drammen? Hahaha, du sier noe der, men det ville blitt grusomt tettbefolket. Nei, jeg nyter den gode plassen vi har mens vi ennå er få i landet. Husker det med Mekka ja, Qatar Airways er jo arabisk selskap også da. God service har de i alle fall. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Servicen er bra. Om en glemmer det faktum at 2/3 av flighten går over Saudi. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Noen som vet hvordan man søker på stillinger som ligger på nav.no?Det står i hver individuelle annonse Endret 23. august 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Servicen er bra. Om en glemmer det faktum at 2/3 av flighten går over Saudi. Heller over Saudi enn over Ukraina. Virker tryggere. Men nå er det på tide å krype under dyna, så dere får kose dere med natten videre. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 smaker ikke godt, ser utrolig ekkelt utPrøv snaddergryte. Hvis du etter det fremdeles synes hermetisert skinke ødelegger alle retter den er en del av så skal jeg godta at du mener det. Er kjempelett og godt å lage. Kok opp ris. Stek kjøttdeig. Hakk opp agurk, løk, paprika og skinka. Ha alt det, pluss mais, risen og kjøttdeigen i en ildfast form, bland godt. Kok opp bernaise saus og hell over blandingen. Legg et lokk av ost på toppen og stek på 200 grader i 20 min. Serveres med Hvitløksbaguetter. Varm agurk? O.O Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Gikk nettopp til sengs. Alene. Jeg skal stryke meg selv på armen og utnytte godene med å være ferdig med mensen Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Du er ikke den eneste som skal til sengs alene, så ikke klag. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Jeg skal og snart til sengs, alene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Kverulantuz kverulantus det blir som å si at at barn som sulter ikke kan klage fordi vennegjengen sulter også Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 Lite mus i senga mi og, men det krafser noe jævlig inni veggen noen ganger, så det er vel ei mus der i det minste. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 23. august 2014 Del Skrevet 23. august 2014 (endret) Noen som vet hvordan man søker på stillinger som ligger på nav.no?Det står i hver individuelle annonseSå en annen annonse, der sto det send mail med søknad men i denne her står det ingenting kontakt :/ Edit: eller leste nå: "...er du velkommen til å levere en søknad i butikken. Søknaden må inneholde CV, brev og gjerne et bilde. " Da skal den leveres på fysisk butikken? Skal jeg bare skrive CV, brev og bilde og printe ut? Så skal det legges i en konvolutt og leveres over skranken? Endret 23. august 2014 av Lami Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. august 2014 Del Skrevet 24. august 2014 Og muggost. Roquefort er faktisk digg. I motsetning til lutefisk. Min tante overbeviste meg om å smake på skikkelig muggost. Aner ikke hva slags type det var. Men det smakte ekstremt salt og sterkt på en gang. Jeg spiste opp brødskiva på trass, men aldri mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg