dysfunctional Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Marley har byttet tilbake til sitt gamle nick! Jeg vil det samme :/ Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg trenger noen idéer... Lager mod til neverwinter nights 2. Hittil i historien så har "du" akkurat våknet opp i en krypt, etter å ha vært forgiftet/dopet. Du klatrer opp en stige og ser at du er i en havnelandsby. Hvordan historien skal være er jeg ikke sikker på.. Noen innspill til de neste stegene og områdene? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Faster. Null mat i dag, tilnærmet ingenting i går, og lever på juice, vann og sånn urtete. Uten sukker. This roxx. Gleder meg allerede til å bli ferdig. Bare tretten dager igjen nå XD Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Marley har byttet tilbake til sitt gamle nick! Jeg vil det samme :/ Har begynt å venne meg til mitt jeg. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Hoho, fikk 279 i poengsum! Jeg fikk 338 EDIT: 411 xD Endret 2. april 2008 av mrbjoern Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Den er litt lei, MRLY. Ellers noe spennende på gang i kveld? Rydde / vaske div på kjøkkenet. Tenkte å sette opp live webcam så dere kan følge spenningen sekund for sekund. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Har begynt på sesong 10 av Stargate SG-1. Jeg føler en anelse skyldfølelse her nå Sikkert ingenting å bry seg om Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg føler en anelse skyldfølelse her nå Sikkert ingenting å bry seg om Ta det med ro. Hevnen kommer når du minst venter det. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg føler en anelse skyldfølelse her nå Sikkert ingenting å bry seg om Ta det med ro. Hevnen kommer når du minst venter det. (kunne ikke dy meg...) Når hører jeg fra advokaten din forresten? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Når hører jeg fra advokaten din forresten? Du føler behov for å miste all kontroll over livet ditt veldig fort? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Hvorfor kan ikke den CSI Miami-episoden snart komme ferdig ned? Del to av en dobbeltepisode, med skummelt fengende slutt på første del. Møkkalinje =( Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Når hører jeg fra advokaten din forresten? Du føler behov for å miste all kontroll over livet ditt veldig fort? Kontroll? Hvilken kontroll? Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Meh... jeg sitter å bare titter i skjermen nå. >< Skulle egentlig ha jobbet, enten med ny hjemmesde greie, eller med skoleprosjekt. Den første gidder jeg ikke, og den andre får jeg ikke gjort noe mer på før Campin Carl kommer seg tilbake på msn. xD Dårlige unnskyldninger, jada... Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Faster. Null mat i dag, tilnærmet ingenting i går, og lever på juice, vann og sånn urtete. Uten sukker. This roxx. Gleder meg allerede til å bli ferdig. Bare tretten dager igjen nå XD Skal du ikkje ete noko på fjorten dagar? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Faster. Null mat i dag, tilnærmet ingenting i går, og lever på juice, vann og sånn urtete. Uten sukker. This roxx. Gleder meg allerede til å bli ferdig. Bare tretten dager igjen nå XDDa hadde jeg heller stappet en vannslange i tarmen. Og hvorfor ikke sukker i teen når du drikker juice? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Faster. Null mat i dag, tilnærmet ingenting i går, og lever på juice, vann og sånn urtete. Uten sukker. This roxx. Gleder meg allerede til å bli ferdig. Bare tretten dager igjen nå XD Skal du ikkje ete noko på fjorten dagar? Korrekt. n_nDa hadde jeg heller stappet en vannslange i tarmen. Og hvorfor ikke sukker i teen når du drikker juice?Fordi vi drikker ikke den typen juice du tenker på når jeg sier "juice". Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Da hadde jeg heller stappet en vannslange i tarmen. Vel, det er fint lite som tilsier at det er godt for noe, og det samme gjelder nok dietten til Eplefe. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Rense vekk en del av giftstoffene jeg kjører i meg, kanskje? Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Noen som har peiling på hvorfor det flokka seg med opprørspoliti på Rådhusplassen i dag tidlig? Jeg tviler på at det var kun til ære for meg. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Fordi vi drikker ikke den typen juice du tenker på når jeg sier "juice".Her trodde jeg du var et oppegående menneske, også håpper du på første og beste svindelkur fra norsk ukeblad. x) Vel, det er fint lite som tilsier at det er godt for noe, og det samme gjelder nok dietten til Eplefe.Da kan man i hvert fall konstatere etterpå at jo, man har skylt ut dritt, bokstavelig talt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg