Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jo. Husk at omtrent hele Internett har fjernet denne videoen, Om plutselig diskusjon.no skulle ha den vil det trekke trafikk fra medier over hele verden.Er du så forbanna kåt på å se den får du Google selv.

Vi hadde samme diskusjon inatt, hvor moderator kom på banen og gjorde det krystallklart at linker vil vi ikke ha her.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva synes folk om skinnjakke? Lenge siden jeg har brukt min nå. Vil folk tro jeg er fra askøy, overmoden?

Eller Sotra. Skinnjakke er forøvrig sexy om personen inni jakken er sexy.
jeg er relativt sexy

Om du faktisk er det så vil jakken slå ann. Men det sår vel ikke AC/DC bakpå? Eller noe annet harry som bad boyz?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Hva synes folk om skinnjakke? Lenge siden jeg har brukt min nå. Vil folk tro jeg er fra askøy, overmoden?

Askøy og skinnjakke?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061

Kan godt slenge Os inn i sammenligningen og. Sotra er like gale, om ikke verre. Jeg stemmer for verre.

Ja, kanskje. Vi på Askøy kan iallefall ikke sammenlignes med de.

Hva er det med skinnjakker og steder i Hordaland, egentlig?

Lenke til kommentar

Den er ikke noe spennende å se på. Har du sett en halshogging, så har du sett dem alle.

Min datter så sin første når hun var 4. Den kom opp på facebook, jeg var på bade og mår jeg kom inn satt hun å så på det. Ikke noe kult.

Sikkert ikke noe kult, men jeg tror generelt ikke barn tar særlig skade av det. Det er vel relativt normalt å sjekke det ut selv om man er barn, husker rotten.com var pop på barneskolen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...