L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 (endret) Det forklærer den illuluktende tåken som har hengt over østlandet i det siste...Jeg skjønner at tåfis-tåken har nådd helt opp til deg når jeg ser rettsrkivingen din. Skal prøve å kutte ned på sokke-misbruket mitt jeg. edit: Tydeligvis har tåken nådd helt til Statene Endret 2. april 2008 av L4r5 Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg skjønner at tåfis-tåken har nådd helt opp til deg når jeg ser rettsrkivingen din. Skal prøve å kutte ned på sokke-misbruket mitt jeg. edit: Tydeligvis har tåken nådd helt til Statene Haha. Morsomme brev Jeg er ruset på søvnforstyrelser, jeg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har Ducktales, Simpsons og X-Files, jeg er fornøyd Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Faen, å være dårlig i magen er så ikke win. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 REDDE TRÅDEN FRA EN HALVTIMES INAKTIVITET! Hvordan har godtfolket det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Det hoster og går, og med deg? Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Jeg har Ducktales, Simpsons og X-Files, jeg er fornøyd Kor har du fått Ducktales frå!? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Oh noes, overvåkningen har nådd nye høyder. Jeg ligger inne i systemet til Nikita . De visste mobilnummeret mitt når jeg ringte fra hjemmetelefonen. (Skulle bare si noe for å unngå 30 minutters stillhet.) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 mamma har vært litt frustrert i dag... redirekta som sagt vg.no over til dagbladet på maskinen hennes via ruouteren Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Må si du var ganske snill. Det finnes verre ting å redirecte til. Men det skal jeg ikke nevne hva er. Forrige gang fikk jeg ikke brukt forumet på fire dager. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 er det snakk om is i glass? Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Må si du var ganske snill. Det finnes verre ting å redirecte til. Men det skal jeg ikke nevne hva er. Forrige gang fikk jeg ikke brukt forumet på fire dager.Du kan vel nevne hva det var uten link? ^^ Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Du kan vel nevne hva det var uten link? ^^ Gikk det ikke i at du "ikke skal navngi internettfenomen som kan skade sarte sjeler"? Uten at det er et direkte sitat. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 2 jenter som lager "sjokolade is", og koser seg med det etterpå Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Du kan vel nevne hva det var uten link? ^^ Gikk det ikke i at du "ikke skal navngi internettfenomen som kan skade sarte sjeler"? Uten at det er et direkte sitat. Var noe sånt. Jeg nevnte hva de forskjellige internettfenomenene kalles. Så var det noen som søkte på det. Det ble visst for mye. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 2 jenter som lager "sjokolade is", og koser seg med det etterpå Aha. To jenter og en kopp? Har faktisk aldri giddet å sett den. Var noe sånt. Jeg nevnte hva de forskjellige internettfenomenene kalles. Så var det noen som søkte på det. Det ble visst for mye.Passe dawns-moderering med andre ord? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Tsk, må det til så må det til. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Gikk det ikke i at du "ikke skal navngi internettfenomen som kan skade sarte sjeler"? Uten at det er et direkte sitat. Haha, man bør ha hjerne nok til å google hva ting er før man går inn på det. Ellers får man tåle æsje-bæsj. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Haha, man bør ha hjerne nok til å google hva ting er før man går inn på det. Ellers får man tåle æsje-bæsj. Folk er idioter inntil det motsatte er bevist . Samme gjelder spoilere, nysgjerrighet... Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Spoilere må man jo åpne da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg