dysfunctional Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Ikke link slike videoer her inne Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 tviler ikke på den er grusom, men blir nysgjerrig når alle snakker om den Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Slutt å vær så jævla sjuke. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Uansett, om det står i media i morgen at "stort norsk nettforum linker til og gjør narr av isil-video" er vi clusterfucked også. Og nå er mod her allerede ser jeg Nettopp. Mange tenker at vi bare gjør det for å verne om brukerne, men dette er også en stor del av grunnen til at vi har en så streng linje når det kommer til slike videoer. Samme med bilder/latterliggjøring av Utøya o.l. Er et privat forum, tar seg dårlig ut i offentligheten. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Hvis det hadde fantes live video av ABB på utøya hadde vel dere leita rundt hele nettet for å finne linker til det også. Han hadde jo tenkt å filme mens han gikk rundt, men glemte batteriet hjemme eller noe slikt. Dette er et veldig offentlig forum med millioner av brukere, å linke til eller tulle med sånt kan bli lest av massemedia eller hvem som helst som blir fornærmet og sier ifra til myndighetene. Endret 21. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har sett mye disgusting i mitt liv, men jeg hadde aldri orket å se en times lang drapsorgie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg hadde aldri lett etter video av abb. Jeg skjønner egentlig ikke hvem som har tullet med det? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Jeg hadde aldri lett etter video av abb. Jeg skjønner egentlig ikke hvem som har tullet med det?Trust me, det er mange. Også på dette forumet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Change of topic. Hvordan er været der DU er? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Dysfunctional, skulle ikke poste på forumet, som jeg sa tidligere Regner trollkjærringer, som vi sier hvor jeg er fra. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Det regner ihvertfall ikke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Her er det bare svarte natta. Ingen trollkjærringer. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Changing Topic: Favorittsangen deres.. Tenk lenge og hardt.. Kan være flere grunner til at det er favorittsangen din. Kanskje den forteller litt om hvem du er? Kanskje den har mye å bety for deg eller din barndom? Eller at du bare føler du aldri blir lei av den, og den får deg i godt humør! Min favorittsang er "Are You Gonna Be My Girl" av Jet. Grunnen til det er at jeg er oppvokst med den sangen (har britiske foreldre, og ble oppdratt i England) og pappa spilte den sangen veldig veldig ofte. Den får meg i kjempegodt humør når jeg er lei meg! Endret 22. august 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 LIKE A BIG BAD WOLF I'M BORN TO BE BAD AND BAD TO THE BONE! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) LIKE A BIG BAD WOLF I'M BORN TO BE BAD AND BAD TO THE BONE! Seriøst? Taio Cruz? kan det bli værre? Kanskje Pitbull er litt værre..... Endret 22. august 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Hei, hei, hei! Sangen er fetere enn smult! Og jeg har ekstremt gode minner til den låta. Meg, Jack Burton og en kamerat + Taio Cruz = fittesaft. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 Forresten, de tre låtene jeg har hørt mest på i følge last.fm: Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 22. august 2014 Del Skrevet 22. august 2014 (endret) Dette er nok de sangene jeg har hørt mest i mitt liv. Anbefaler å høre "Tusen Tegninger" (nederste videoen) Ikke bare hør, lytt! Legger meg teksten: Vet ikke hvordan lage spoiler, så beklager. Er både svart og hvit, er både glad og tristHan så på passet mitt og kasta blikk og traff megFor jeg var fuglen på bakken og han var tvungetTil å ville kappe vingene av meg før jeg fikk sungetSunget ut om profeten og om GudAlle disse temaene som ellers er tabuDu, tør du å si du ber I smugNår du veit at mange av dine ville sett på deg som sjukFor det er sjukt dette med å si at Gud setter oss friJeg utsetter å si at du ser på en muslimTil jeg allerede har gjort et inntrykkVenter til vi blir litt kjent og Magdi e'kke sinnssykDu er'kke redd fordi det er ukjentDu er redd fordi du tror du kjenner meg og jeg er ustemtFalsk, du må stemme meg finFor at jeg er hyggelig jeg selv om, men det er ikke fordi jeg er muslim[Verse 2: Magdi]Er både hvit og svart, er både rik og blakkHun sa hun aldri hadde møtt en kar som ikke drakkOg spurte meg om Gud dømte meg I svart-hvittFor til og med muslimene hun kjente drakk littMen brorskapet er'ikke lenger mellom de som tror på det sammeHar en bror som er hinduOg det handler om å godta at andre har en mor somOg kanskje en far som lærte dem noe annet om livetSom at himmelen er et mål og livet kanskje er castingHa'kke masse svin på skogen, men jeg har masse marsvinOg et marsvin er hodepine og aspirinOg hvis det får oss til å gjøre gode tingSå hva syntes du om å la meg tro på Gud og sånn?Aner du hvor mange som har spurt meg om det du spurte om?Lurte på hvorfor jeg ikke tar de valga de tarDu kan'kke gi Gud, så bare gi faen[Verse 3: Magdi]Så de kaller meg gråFor jeg var ute om natta, men jeg tror på Gud og dommedagen derpåFå venner veit om bønneteppet mitt, ogBaba har ikke sett de feila sønnen hans begikk, såJeg takker Gud, men jeg ha'kke en talsmannTa'kke en drink, ta'kke dop, ta'kke avstandOg ta'kke spørsmål når du bruker feil fingerFor ett ord sier mer enn tusen tegninger Endret 22. august 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg