Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Men du er av de spesielle. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 En gang fikk jeg "ALACAPRI" blandet med melk. Jeg var ung og dum og gjorde nesten alt for å få meg litt fitte, så jeg spiste det. Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Men du er av de spesielle. Jeg velger å ta det positivt Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 En gang fikk jeg "ALACAPRI" blandet med melk. Jeg var ung og dum og gjorde nesten alt for å få meg litt fitte, så jeg spiste det. Fikk du det da? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg velger å ta det positivt Var det vett. Og ja, jeg fikk fitte. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) En franskmann/italiener hadde nok kasta opp i munnen før han smakte på første bit uansett. Eller Hellstrøm.'' Husker når Rønnis prøvde å spise kalde Joikaboller på Senkveld-utfordring engang. Han klarte ikke, bare brakk seg hver gang han prøvde. Endret 21. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg velger å ta det positivt Var det vett. Og ja, jeg fikk fitte. Det var desserten det, da . Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 En gang fikk jeg "ALACAPRI" blandet med melk. Jeg var ung og dum og gjorde nesten alt for å få meg litt fitte, så jeg spiste det. Jøss, det var vanskeligere å få kjønnsskifteopperasjon før i tiden høres det ut som. 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Så nettopp videoen av henrettelsen av den amerikanske journalisten som er på nyhetene.Å si hans siste ord må ha vert vondere enn å få den kniven gjennom strupa. Tenk å bli tvunget til å si noe slik. Han var helt seriøs i ansiktet også.. Skulle voldtatt ISIS i rævva med en kaktus. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Finner bare versjon der det er sensurert..men er vel ikke noe å grave etter uansett..tror forumet kan bli stengt hvis den "ordentlige" videoen blir spredd rundt her. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Ikke noe happystuff nei. Må være kjipt å måtte si noe slikt og, alternativet er sikkert tortur, som sikkert er enda verre igjen. Jeg klarer gudskjelov ikke helt å sette meg helt inn i det. Merker jeg har det jævla bra her i lille Norge. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Så nettopp videoen av henrettelsen av den amerikanske journalisten som er på nyhetene. Å si hans siste ord må ha vert vondere enn å få den kniven gjennom strupa. Tenk å bli tvunget til å si noe slik. Han var helt seriøs i ansiktet også.. Skulle voldtatt ISIS i rævva med en kaktus. hvor fant du den!! lette for noen timer sidne faktisk Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kanskje ikke om jeg setter det i spoiler. Hvordan gjør jeg det? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kjære Pessivennen, den er grusom Du vil ikke se den... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Slutt å mase om link please. Den er fjernet fra stort sett hele internett, og det er best. Tråden blir bare stengt eller linken fjernet uansett. En kar på jobb mener forresten at hele ISIL er bare oppfunnet av USA. Siden man aldri får se bilder eller noe som beviser noenting. Og den videoen sensureres akkurat når "det skjer", så det kan også være bare fake. Endret 21. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Den ligger på Liveleak. Som faktisk skal droppe å vise mer propaganda og videoer fra IS, siden det er hva de vil. Hadde aldri trodd jeg skulle se det, altså, sensur fra Liveleak. Men jeg forstår nå grunnen. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Sett på en japansk gore-film hvis dere vil se mest mulig blod og gørr, da. Tokyo Gore Police f.eks. Blir den linket her får vi plutselig trafikk fra hele verden gjennom google. Drit i det. Endret 21. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 En side med navn Bestgore dått komm har usensurert versjon, men skal ikke poste den siden det kan skape neste-generasjons-clusterfuck for tråden. Kan heller prøve å beskrive den. En forferdelig gurgle-lyd kommer fra mannen idet de skjærer gjennom strupen. Det høres ut som han ler i noen sekunder, der hvor blodspruten står sikkert en meter. Videoen viser at de skjærer av han hodet, og de bruker omtrent 9 minutter på å gjøre det med en liten, sløv kniv. Helt forferdelig. USA burde trekke seg ut av alle landa de har invadert for bare oljen, og sende styrkene for å uttrydde ISIS. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Uansett, om det står i media i morgen at "stort norsk nettforum linker til og gjør narr av isil-video" er vi clusterfucked også. Og nå er mod her allerede ser jeg Endret 21. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg