Emancipate Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg skal smitte mange med mine akutte hosteanfall imorgenDe kan ikke være så veldig akutte da, hvis de kan vente til i morgen. (Hvis bare ikke brukernavnet Kverulantus hadde vært opptatt ... ! ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg skal smitte mange med mine akutte hosteanfall imorgenDe kan ikke være så veldig akutte da, hvis de kan vente til i morgen. (Hvis bare ikke brukernavnet Kverulantus hadde vært opptatt ... ! ) Jammen de kommer støtt og stadig lurer på kverulantus er han har ikke kommentert noe jeg har skrevet idag har jeg mistet en stalker?? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 lurer på kverulantus er han har ikke kommentert noe jeg har skrevet idag har jeg mistet en stalker??Hvis du ser etter stalkeren din er det teknisk sett du som er stalkeren. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Ja, det har vært en våt ferie for deg, Admiral. Alt for mye regn. Har opplevd bra type våthet (faen så kleint å skrive noe slikt), men det var alt for lite sammenlignet med det helvetes mongoregnet! Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 God natt tapere. Øl imorgen. Det er retorisk Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Øl nå. I'm back, I'm black. I'm not black. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Rødvin her. En Langhe Rosso av no slag. Helt grei. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har bare saft. Husholdningssaft. Kanskje den kan gjæres. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Svar til vannkrisen som stadig er i Afrika: Men kan de ikke bare drikke øl? 1 Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Svar til vannkrisen som stadig er i Afrika: Men kan de ikke bare drikke øl? "Hvorfor spiser de ikke bare kake?" Lenke til kommentar
Gjest Bruker-360061 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Svar til vannkrisen som stadig er i Afrika: Men kan de ikke bare drikke øl? Eller i det minste koke vannet. *(De ikke har). Never mind. Endret 21. august 2014 av Bruker-360061 Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Det var jo den jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Heh, sjefen ringte meg nettopp og lurte på om jeg kunne begynne 12 og heller jobbe litt utover dagen. Passer meg utmerket. Har lurt på hvordan jeg skal klare å faktisk våkne av vekkerklokkene når de ringer, i stedet for to timer senere, så for en gangs skyld skal jeg være uthvilt og ha spist frokost før jeg går på jobb. Bare synd søss kom hjem i dag utelukkende for å vekke meg klokken halv syv i morgen tidlig for å være sikker på at jeg kommer meg på jobb til ni. Ja ja. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hvorfor tok dere ikke heisen? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Som Mustis i Dimmu Borgir sa i et klipp på World Misanthropy-DVDen til Dimmu Borgir; "Tenk på de stakkars barna i Afrika som ikke har råd til røyk" eller noe slikt. Rimelig tåpelig, men samme faen. Passer temaet i diskusjonen her. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Vel, kake er jo godt da. Men øl er ikke så dumt. Det blir ikke dårlig pga. alkoholen og humlen. Holder seg. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Men siden alkohol gjør mennesker mer "lystne" ville det ha mye å si for utspredelsen av kjønnssykdommer. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Tror ikke øl er rette medisin for barn med piperenserarmer og ballongmage... Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Du klarer ikke sitte helt stille når du hører denne: Deadmau5 – Seeya Tror ikke øl er rette medisin for barn med piperenserarmer og ballongmage... Huffda, vi burde ikke tulle om sånn engang.. De kunne fått ølmage da vertfall.. heh.... Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Edge. Der er bra saker. Blir cirka tekstbasert internett på meg. Er Edge 2G? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg