*F* Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Faens dørselgere fra Get. Hvorfor kan de ikke bare ta et nei for et nei og gå.. Inviterte dem tilbake i morgen, for da er jeg ikke hjemme. Hva skal man si for at de skal gi seg? Eller skal man bare lukke døra? "neitakk" og lukk døra. enkelt og greit Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Faens dørselgere fra Get. Hvorfor kan de ikke bare ta et nei for et nei og gå.. Inviterte dem tilbake i morgen, for da er jeg ikke hjemme. Hva skal man si for at de skal gi seg? Eller skal man bare lukke døra? Klart det. Bare til å si nei takk, og så lukke døra. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 #3 Er Lyc som klager over #1 og 2. 1 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Faens dørselgere fra Get. Hvorfor kan de ikke bare ta et nei for et nei og gå.. Fordi da tjener de ikke noe på deg. Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hva skal man si for at de skal gi seg? Eller skal man bare lukke døra? Fortell dem at du har så mange betalingsanmerkninger at du ikke kan. Spør om de kan bomme rullings. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Skulle ønske jeg hadde en sånn bestefar. Eller datalærer. Han er professor i computer science på et universitet i Skottland. Kan høre på han prate i timesvis. Som en slags David Attenborough for datanerder. Endret 21. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Faen ta dere! Nå fikk jeg lyst på toast!!!! Endret 21. august 2014 av darkness| Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Russland trener opp soldatkyllinger som skal innta Ukraina ved lastebil kamuflert som mat. Her en liten SLO oppvisning: https://www.youtube.com/watch?v=QSZmV_3Lm_A Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Gjett hva da folkens. Guardians var en knallfilm. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hvorfor skal vi gjette når du samtidig skriver svaret? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hallo Må man laste bilder opp på facebook for å få flere bilder på tinder?? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Gjett hva da folkens. Guardians var en knallfilm. Noen nevnte at de likte å drikke. Jeg var frempå umiddelbart og gjentok at jeg har 2 år gammel spritflaske stående. Syns du burde step up og si du er avholds, som vanlig. Bare for å irritere Lyc. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Gjett hva da folkens. Hva da folkens?! Det var riktig ikke sant? Endret 21. august 2014 av Rider of Reason Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Noen nevnte at de likte å drikke. Jeg var frempå umiddelbart og gjentok at jeg har 2 år gammel spritflaske stående. Syns du burde step up og si du er avholds, som vanlig. Bare for å irritere Lyc.Jeg ser dere allerede har nevnt det flere ganger, og humret over det. Så jeg trenger ikke å nevne det, siden dere allerede har gjort det? Men jeg koste meg med en Strawberry slush etter kinoen da, mens de andre drakk øl. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Faen ta dere! Nå fikk jeg lyst på toast!!!! Lag deg toast! Du har sikkert fortjent det. Er jeg tøff om jeg bruker en annen font? Ikke den fonten i alle fall. Verste! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Noe sier meg at Sjur ikke liker Comic Sans. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Tilbake i Hamar om ti minutter. Føles godt. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Faen ta dere! Nå fikk jeg lyst på toast!!!! Lag deg toast! Du har sikkert fortjent det. Er jeg tøff om jeg bruker en annen font? Ikke den fonten i alle fall. Verste! Det ble toast. I vaffeljernet (toastjernet ble ødelagt og gikk i søpla), med ost, skinke, oregano, basilikum, grillkrydder og natvigs. Om jeg hadde fortjent det er en annen diskusjon Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Comic Sans gjør penisen din dobbelt så lang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg