Skjeggape Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Står i oppskriften som fulgte med i manualen at det skal være smør / margarin påsmurt skivene før man legger ost og skinke mellom.. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Det er en smakssak. Selv synes jeg at grilled cheese smaker best uten, men alle oppskrifter sier med. Det er liksom sånn de "skal" være. Prøvde det en gang, synes det smakte forferdelig. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kan tenke meg det, blir unødvendig klissete med smør i tillegg også.. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Japp, heller mer ost! Ta på alt mulig rart du vil prøve, og klem igjen. Middagsrester er også lov! Ostepølse i skiver, tomat i skiver, fetaost, kremost, guacemole, dip, kotelett i skiver. Er rett og slett bare fantasien som begrenser deg. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Det er vel kanskje også individuelt hvor lenge det skal steke før man har en god sandwich? Eller er det liksom 2 minutter ellet 5 minutter ... ? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Til osten har smelta. Hvordan kan du være like gammel (på dagen) som meg, og ikke ha laget toast før?! Gikk mye toast i barndommen her. 1 Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Toast, YAY! Alkohol, NAY! Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Heineken > Toast Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 alkohol? jeg har hatt samme whiskey flaska i snart 2 år.. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Slimda er avholds, forresten. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Til osten har smelta. Hvordan kan du være like gammel (på dagen) som meg, og ikke ha laget toast før?! Gikk mye toast i barndommen her. Fikk aldri toast i min barndom Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Slimda er avholds, forresten. Slimda? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 skal si det var liv her i dag, har dere ikke jobb/skole? Vurderer å bytte avatar, hva syns dere? Den jeg har begynner å bli temmelig mange år gammel Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 EDIT; Og en ting til, jeg ser det var snakk om sort bilde på facebook, og ser noen har det, hva er greia med det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Slimda er avholds, forresten. Slimda? Jada, bare vent, han poengterer det hver eneste gang noen så mye som NEVNER alkohol her. Ang toastjern, i det billige jeg kjøpte på Elkjøp for masse år siden slo varmen seg av automatisk når det var gjennomstekt. Så det gikk ikke an å oversteke eller svi toasten. Det er viktig å vaske det ved jevne mellomrom, ellers ser det ut som et greasy helvete etter noen uker. Tror ikke maten blir spesiellt bra å spise heller da. Endret 21. august 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 #2 i rekken er bytex som snakker om alkoholisme i familien, hvordan han hater å være "på byen" og hvordan han har masse gamle drikkevarer stående. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Jepp, vi er en forutsigbar gjeng. Er ikke det greit, da? Å komme inn i forumkafeen er som å kle på seg en komfortabel pysjamasbukse. Man vet akkurat hvordan det er og hvordan det skal være. Endret 21. august 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Til osten har smelta. Hvordan kan du være like gammel (på dagen) som meg, og ikke ha laget toast før?! Gikk mye toast i barndommen her. Fikk aldri toast i min barndom Begynner nesten å nærme seg hasardiøse forhold. Tips: * Osten blir veldig varm, så pass ganen. * Grillkrydder redder kjip toast. * Toasten er ferdig når den blir litt brun, og osten får tråder når du trekker brødskivene fra hverandre. * Det finnes ikke noe som heter "for mye ost". * Mam kan bruke mye rart av ost, som mozarella, parmesan (spellcheck?), ridderost og franske muggoster. * La toasten ligge på rist oppå tallerkenen, så holder den seg sprø på undersiden. Tror det der skal være en god start Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 parmesan (spellcheck?)Parmesan, så riktig. 1 Lenke til kommentar
Bruker-343442 Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Syns det er digg å ha smør på utsiden av skivene. For da blir den litt mer sprø. Men best er å lage toast i vaffeljern! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg