Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Japp, heller mer ost! Ta på alt mulig rart du vil prøve, og klem igjen. Middagsrester er også lov!

Ostepølse i skiver, tomat i skiver, fetaost, kremost, guacemole, dip, kotelett i skiver. Er rett og slett bare fantasien som begrenser deg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slimda er avholds, forresten.

Slimda?

Jada, bare vent, han poengterer det hver eneste gang noen så mye som NEVNER alkohol her.

Ang toastjern, i det billige jeg kjøpte på Elkjøp for masse år siden slo varmen seg av automatisk når det var gjennomstekt. Så det gikk ikke an å oversteke eller svi toasten.

Det er viktig å vaske det ved jevne mellomrom, ellers ser det ut som et greasy helvete etter noen uker. Tror ikke maten blir spesiellt bra å spise heller da.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Til osten har smelta. Hvordan kan du være like gammel (på dagen) som meg, og ikke ha laget toast før?! Gikk mye toast i barndommen her.

Fikk aldri toast i min barndom :(

Begynner nesten å nærme seg hasardiøse forhold.

Tips:

* Osten blir veldig varm, så pass ganen.

* Grillkrydder redder kjip toast.

* Toasten er ferdig når den blir litt brun, og osten får tråder når du trekker brødskivene fra hverandre.

* Det finnes ikke noe som heter "for mye ost".

* Mam kan bruke mye rart av ost, som mozarella, parmesan (spellcheck?), ridderost og franske muggoster.

* La toasten ligge på rist oppå tallerkenen, så holder den seg sprø på undersiden.

Tror det der skal være en god start :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...