KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Syteunger deluxe? Trygt å si at Smurfen er forelska? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Forelska er å dra det litt langt, hun er jo så mye yngre enn meg, kan ikke gå hen å bli forelska da, selv om hun er fra Rogaland. Litt betatt, kanskje? Uansett, min dårlige impulskontroll og jeg er svært fornøyde med denne ettermiddagen så langt. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Pessimistisk, I love you, men prøv å bli litt flinkere å bruke komma! Jeg mister pusten når jeg leserhvaduskriverfordideteringenpauser. :* Leser du alt på diskusjon høyt for deg selv? Eller er du en av de som ikke kan tygge tyggis og gå samtidig? Endret 21. august 2014 av Mr. Hermonella Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Pessimistisk, I love you, men prøv å bli litt flinkere å bruke komma! Jeg mister pusten når jeg leserhvaduskriverfordideteringenpauser. :* Leser du alt på diskusjon høyt for deg selv? Eller er du en av de som ikke kan tygge tyggis og gå samtidig? Jeg er den som tar alt bokstavelig og seriøst. Nei vent, det er deg det! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Dagens mål er å ikke klage. Tycks?? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Hva skal vi supe på i aften da, Admiral? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Her blir det rødvin, kanskje et par øl og evt en liten whisky eller sju. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg har iallefall ikke alkoholproblemer Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Det har gudskjelov ikke jeg heller. 2 Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Alkoholproblem nei? Barskapet er jo fullt Fra spøk til alvor, det er alt for mye alkohol hjemme. Får ikke plass til alt Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Kjøper meg noen øl. Snakkes når jeg kommer hjem, baibai. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 (endret) Da skaffer du deg flere barskap, kjøleskap, vinkjølere og hva enn. Har du ikke plass på gulvet, setter du det oppå andre ting. Problem solved. e: Jeg har heller ikke et alkoholproblem. Ikke nå lenger i alle fall, trenger ikke lenger drikke for å komme meg opp om morran. Endret 21. august 2014 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg hAdde sikkert hatt et alkoholproblem jeg og om jeg bare hadde hatt mer penger. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Det hele handler om prioriteringer. Vil du bruke pengene dine på mat, sosialisering, betale gjeld, husleie og what not, eller vil du bruke de på sprit? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Da skaffer du deg flere barskap, kjøleskap, vinkjølere og hva enn. Har du ikke plass på gulvet, setter du det oppå andre ting. Problem solved. e: Jeg har heller ikke et alkoholproblem. Ikke nå lenger i alle fall, trenger ikke lenger drikke for å komme meg opp om morran. Har en kasse på gulvet nå, i tillegg til det i kjøleskapet, og det på sprithylla. Går greit, men trenger ingen polturer de neste par månedene Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Skrubbsulten, var i byen nå og kjøpte meg et toastjern. Siden jeg aldri har lagd toast selv, så spør jeg dere. Må man ha på smør på skivene før man slenger den i jernet sammen med ost og skinke? Magen setter stor pris på rask tilbakemelding... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Sprit. Neida, men vil ikke bruke de på bompenger, bensin, purringrr og sånt drit u feel me?? Men nå skal jeg ta en velfortjent blund Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 21. august 2014 Del Skrevet 21. august 2014 Jeg bruker ikke smør utenpå min toast. Eneste som henger fast er osten som smelter og renner utenfor brødet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg