Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Har en på snapchat som er i overkant ivrig på nakensnaps. Har egentlig lyst å slette han, men samtidig er det litt moro. For han sender å skriver hele tiden. Jeg svarer han ikke og var igrunn litt spent på hvor lenge han gidder. Men har vart en 4-5 mnd så tror ikke han gir seg med det første.

post-343442-0-42007800-1408617673_thumb.jpg

post-343442-0-27835300-1408617686_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fy faen så dumt det var å legge til foreldrene mine på Snapchat. Ser nå at jeg i går sendte en snap i fylla til faren min. Enten skulle den til noen andre, eller så har noen lånt mobilen min for å ha det gøy.

Har du lagt de til på facebook også ?

Nope. Fordelen med Snapchat er at man enkelt velger hvem man vil dele hva med. Men jeg så det for meg da jeg la de til, at det ville være en risiko for at jeg skulle sende av gårde fyllesnaps til dem ved uhell.

Lenke til kommentar

Fy faen så dumt det var å legge til foreldrene mine på Snapchat. Ser nå at jeg i går sendte en snap i fylla til faren min. Enten skulle den til noen andre, eller så har noen lånt mobilen min for å ha det gøy.

Har du lagt de til på facebook også ?

Nope. Fordelen med Snapchat er at man enkelt velger hvem man vil dele hva med. Men jeg så det for meg da jeg la de til, at det ville være en risiko for at jeg skulle sende av gårde fyllesnaps til dem ved uhell.

Du så det for deg, men gjorde det likevel ? hm

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Hallo skal på skolen snart i en klasse jeg ikke kjenner en eneste sjel heller ikke læreren kan noen ønske meg lykke til

Lenke til kommentar

Okey. Får litt sånn "like to help"-følelse av hele greia. Dessuten er det litt kjipt når noen som er så pen som deg ikke har bilde av seg selv da.

Du må bare slutte å bry deg om hva andre gjør og heller tenke at det e bra folk engasjerer seg. (Om du absolutt skal bry deg) Selv om alt de gjør er å bytte profilbilde. Det er uansett ett sted i riktig rettning. Har ikke bilde av meg her heller så da overlever nok facebook og.

Lenke til kommentar

Du må bare slutte å bry deg om hva andre gjør og heller tenke at det e bra folk engasjerer seg. (Om du absolutt skal bry deg) Selv om alt de gjør er å bytte profilbilde. Det er uansett ett sted i riktig rettning. Har ikke bilde av meg her heller så da overlever nok facebook og.

Folk bryr seg jo egentlig ikke, de vil bare ha aksept fra de andre facebook vennene sine.

De fleste vet vel knapt hva det dreier seg om utenom noe de så på forsida av VG.

Endret av Lunalotic
Lenke til kommentar

Folk bryr seg jo egentlig ikke, de vil bare ha aksept fra de andre facebook vennene sine.

De fleste vet vel knapt hva det dreier seg om utenom noe de så på forsida av VG.

Joda, noen skal nok bare fremstille seg som perfekt, sånn som mange andre gjør.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...