anonympappkasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Samfunnet kommer til å bryte sammen innen de neste 50 årene grunnet automasjonen som fratar mesteparten av menneskets befolkning sine jobber. Kjør debatt. Så blir det behov for flere som meg som må vedlikeholde sjiten :D :D :D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Skjønner ikke hvorfor det skal være så kaldt i alle hus alle skoler uansett hvor man går??? Når jeg flytter ut skal det være 30 grader minst Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Han er kvalm, breial og fra Moss. Tre gode grunner til å mislike ham sterkt. Jeg har for øvrig ingenting i mot kongefamilien og kan nok klassifiseres som en fan. Øyh! Takk skal du ha. :'( Skjønner ikke hvorfor det skal være så kaldt i alle hus alle skoler uansett hvor man går??? Når jeg flytter ut skal det være 30 grader minst Hørtes bare ubehaglig ut. Endret 19. august 2014 av Kverulantus Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Samfunnet kommer til å bryte sammen innen de neste 50 årene grunnet automasjonen som fratar mesteparten av menneskets befolkning sine jobber. Kjør debatt. Ingen jobber, men ingen trenger jobbe. Mat og bolig er gratis, og staten gir oss borgerlønn til å bruke på ting som slår ihjel tid. De mektigste menneskene på jorden blir underholdere, musikere, kunstnere, o.l. Det er i hvert fall min fremtidsvisjon. Og jeg håper det skjer. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Statusrapport dag 2: Jeg kan visst sitte i bassengbaren og sette regninga på hotellrommet. Dette kan fort bli dyrt. Ellers kan jeg rapportere om at blekkspruter er enda kulere i virkeligheten. Anfall er selvsagt fortsatt kulere da. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Lars. Jeg bor permanent på et hotell. Ølen i baren koster 15 kroner (som er jævlig dyrt). Ellers så kan jeg bestille øl på døra til 5 kroner flaska, 24/7. Leveringstid på 30 minutter. Lenke til kommentar
anonympappkasse Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Statusrapport dag 2: Jeg kan visst sitte i bassengbaren og sette regninga på hotellrommet. Dette kan fort bli dyrt. Ellers kan jeg rapportere om at blekkspruter er enda kulere i virkeligheten. Anfall er selvsagt fortsatt kulere da. Daili. Har ikke fulgt med, hvor er du? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Lars. Jeg bor permanent på et hotell. Ølen i baren koster 15 kroner (som er jævlig dyrt). Ellers så kan jeg bestille øl på døra til 5 kroner flaska, 24/7. Leveringstid på 30 minutter.Høres nesten ut som jeg må flytte til Østen, jeg også. Daili. Har ikke fulgt med, hvor er du?Cypern, som han duden fra Startour kalte det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Samfunnet kommer til å bryte sammen innen de neste 50 årene grunnet automasjonen som fratar mesteparten av menneskets befolkning sine jobber. Kjør debatt. Ingen jobber, men ingen trenger jobbe. Mat og bolig er gratis, og staten gir oss borgerlønn til å bruke på ting som slår ihjel tid. De mektigste menneskene på jorden blir underholdere, musikere, kunstnere, o.l. Det er i hvert fall min fremtidsvisjon. Og jeg håper det skjer. Det er et godt stykke fram tror jeg. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Svenskene har jo egne navn på alle mulige land. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Jeg storkoser meg her, i hvert fall. Alt er billig, og alt kan bestilles på døren, døgnet rundt. En filippiner ville selvsagt aldri i verden hatt råd til noe sånt, men for oss vestlige er det lommerusk. Man blir behandlet som en kongelig fordi man er hvit. Vaktene åpner døren for deg, men ikke for lokalbefolkningen. Veldig rasistiskt, men slik er det her. Jeg betaler tross alt mer skatt i løpet av en måned enn en filippiner får i lønn på et helt år, så de ser vell på oss som en slags vei ut av fattigdommen. Klasseskillene her er helt astronomiske. Oaser av skyskrapere i et hav av slum. Endret 19. august 2014 av Skurupu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Svenskene har jo egne navn på alle mulige land.Det er ikke så rart vi tror de er tilbakestående når de holder på sånn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Nei 30 grader inne høres flott ut Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 30 grader er helt forjævlig. Klimaet er definitivt det største minuset med Filippinene. Må si jeg foretrekker Norge på det punktet. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg storkoser meg her, i hvert fall. Alt er billig, og alt kan bestilles på døren, døgnet rundt. En filippiner ville selvsagt aldri i verden hatt råd til noe sånt, men for oss vestlige er det lommerusk. Man blir behandlet som en kongelig fordi man er hvit. Vaktene åpner døren for deg, men ikke for lokalbefolkningen. Veldig rasistiskt, men slik er det her. Jeg betaler tross alt mer skatt i løpet av en måned enn en filippiner får i lønn på et helt år, så de ser vell på oss som en slags vei ut av fattigdommen. Klasseskillene her er helt astronomiske. Oaser av skyskrapere i et hav av slum. Du får passe på å ikke bli kidnappet og holdt for løsepenger. Er visst mye sånt der også. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Ja, det er mye man må passe seg for her, det er helt klart. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Er helt forjævlig med under 20 grader også. Om vinduet skal være åpent eller lukket kommer alltid til å være en konflikt Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Prinsen og MM er ikke folkelige. De er snobber som velter seg i luksus mens de prater idealistisk. Dette vil bli kongehusets undergang. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hjalp ikke akkurat at ingrid alexandra begynte på privatskole heller!!! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Dere har et poeng, dem fremstiller seg ikke akkurat ideelt satt statusen i betraktning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg