Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-lYlo5C

Skjønner ikke hvorfor det skal være så kaldt i alle hus alle skoler uansett hvor man går??? Når jeg flytter ut skal det være 30 grader minst

Lenke til kommentar

Han er kvalm, breial og fra Moss. Tre gode grunner til å mislike ham sterkt.

Jeg har for øvrig ingenting i mot kongefamilien og kan nok klassifiseres som en fan.

Øyh! Takk skal du ha. :'(

Skjønner ikke hvorfor det skal være så kaldt i alle hus alle skoler uansett hvor man går??? Når jeg flytter ut skal det være 30 grader minst

Hørtes bare ubehaglig ut.

Endret av Kverulantus
Lenke til kommentar

Samfunnet kommer til å bryte sammen innen de neste 50 årene grunnet automasjonen som fratar mesteparten av menneskets befolkning sine jobber.

Kjør debatt.

Ingen jobber, men ingen trenger jobbe. Mat og bolig er gratis, og staten gir oss borgerlønn til å bruke på ting som slår ihjel tid.

De mektigste menneskene på jorden blir underholdere, musikere, kunstnere, o.l.

Det er i hvert fall min fremtidsvisjon. Og jeg håper det skjer.

Lenke til kommentar

Lars. Jeg bor permanent på et hotell. Ølen i baren koster 15 kroner (som er jævlig dyrt). Ellers så kan jeg bestille øl på døra til 5 kroner flaska, 24/7. Leveringstid på 30 minutter.

Høres nesten ut som jeg må flytte til Østen, jeg også.

Daili. Har ikke fulgt med, hvor er du?

Cypern, som han duden fra Startour kalte det.
Lenke til kommentar

Samfunnet kommer til å bryte sammen innen de neste 50 årene grunnet automasjonen som fratar mesteparten av menneskets befolkning sine jobber.

Kjør debatt.

Ingen jobber, men ingen trenger jobbe. Mat og bolig er gratis, og staten gir oss borgerlønn til å bruke på ting som slår ihjel tid.

De mektigste menneskene på jorden blir underholdere, musikere, kunstnere, o.l.

Det er i hvert fall min fremtidsvisjon. Og jeg håper det skjer.

Det er et godt stykke fram tror jeg.

Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg her, i hvert fall. Alt er billig, og alt kan bestilles på døren, døgnet rundt. En filippiner ville selvsagt aldri i verden hatt råd til noe sånt, men for oss vestlige er det lommerusk.

Man blir behandlet som en kongelig fordi man er hvit. Vaktene åpner døren for deg, men ikke for lokalbefolkningen. Veldig rasistiskt, men slik er det her. Jeg betaler tross alt mer skatt i løpet av en måned enn en filippiner får i lønn på et helt år, så de ser vell på oss som en slags vei ut av fattigdommen.

Klasseskillene her er helt astronomiske. Oaser av skyskrapere i et hav av slum.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Jeg storkoser meg her, i hvert fall. Alt er billig, og alt kan bestilles på døren, døgnet rundt. En filippiner ville selvsagt aldri i verden hatt råd til noe sånt, men for oss vestlige er det lommerusk.

Man blir behandlet som en kongelig fordi man er hvit. Vaktene åpner døren for deg, men ikke for lokalbefolkningen. Veldig rasistiskt, men slik er det her. Jeg betaler tross alt mer skatt i løpet av en måned enn en filippiner får i lønn på et helt år, så de ser vell på oss som en slags vei ut av fattigdommen.

Klasseskillene her er helt astronomiske. Oaser av skyskrapere i et hav av slum.

Du får passe på å ikke bli kidnappet og holdt for løsepenger. Er visst mye sånt der også.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

Er helt forjævlig med under 20 grader også. Om vinduet skal være åpent eller lukket kommer alltid til å være en konflikt

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...