Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja men synes forsatt det er noe drit å skatte til mette marit

(((ikke at jeg skatter men))

Jeg forstår hva du mener. Generelt synes jeg det er vanvittig, samme hvem det gjelder, å bruke hundre tusener på smykker, klær, vesker og hva det enn måtte være. Å besøke slummen i slike antrekk er en hån mot dem som lever i en slik tilværelse.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

ja men synes forsatt det er noe drit å skatte til mette marit

(((ikke at jeg skatter men))

Jeg forstår hva du mener. Generelt synes jeg det er vanvittig, samme hvem det gjelder, å bruke hundre tusener på smykker, klær, vesker og hva det enn måtte være. Å besøke slummen i slike antrekk er en hån mot dem som lever i en slik tilværelse.

Ja helt enig

Så bryr hun seg liksom så mye om de fattige og stakkars de blabla men så går hun i et antrekk som tilsvarer en årslønn selv

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

ja kanskje det, men kunne vel i det minste vært noen som er et bedre forbilde spess når det gjelder pengebruk

men hallo hadde sikkert brukt en del selv om jeg kunne så forstår at det er vanskelig å ikke leve et luksusliv når man får muligheten til det

ps idag skal jeg trene(!!!!)

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar

Kongefamilien har ingen betydning for noe lenger. Er egentlig ingen grunn til å være ... øhm.. (tenker alt jeg kan for å komme på ordet til land som har konge).

Eneste kongen er det til er visst du vil gifte deg med søstra di elns..

Mange brev til kongen med opphav i Toten-traktene.. :fun:
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...