Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Godt valg Vil for en gang skyld tAkke mensen og si takk for at du kom når selvrespekten holdt på å ta slutt ellers hadde jeg vært prostituert og noen kroner rikere nå Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hm... aldri så gærnt at det ikke er godt for noe. Men kjæresteforhold er uansett bare gjensidig prostitusjon... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ja om man ser sånn på det;(( Men folkens har seriøse problemer med selvrespekt hvordan skaffer man seg det egentlg Lenke til kommentar
Makri Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Selvfølgelig. Og en date er egentlig en veldig lang og dyr form for avbetaling for prostitusjon også.Start dagen med å se inn i speilet og fortell deg selv hvor grisedigg du er, hvor opplagt og klar for alt du er, hvor rå du er, skal være og skal bli og fortell deg selv at så fort du er klar så bør også verden være det, for her kommer du! Vet ikke om akkurat den versjonen der passer for deg, men den passer veldig bra for meg, og det hjelper faktisk ganske mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Men føler det hjelper en liten stund før jeg begynner å tenke at jeg fortjener dritt, viktigeste er at andre er fornøyde osv. Er liksom ikke det at jeg synes jeg er stygg eller ekkel men er mer det at jeg føler meg mindreverdig av og til og finner meg i ting jeg kanskje ikke bør finne meg i Lenke til kommentar
oOF Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Kvinneguiden is your place to be. Seriously. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 nei hallo Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Gratulerer med dagen hennes kongelige høyet mette marit og gz med å begynne på pivatskole ingrid alexandra håper dere føler dere spesielle Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Gratulerer med dagen hennes kongelige høyet mette marit og gz med å begynne på pivatskole ingrid alexandra håper dere føler dere spesielle Du virker rimelig misunnelig. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hva med bare å kjøpe fire/fem(?) pakker med tamponger samtidig og slik få den siste gratis, uten kort eller spørsmål. Bare si, og en gratis, takk. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Tenk så ekkelt det er å være Mette Marit... uansett hvor hun går er det noen som følger med. Men jeg antar noen liker rampelyset. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hahah visste den skulle komme Men klart jeg er misunnelig på boen som blir forsørger av staten Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Jeg sitter i bilen og hører på radioen, der "Garderobemannen" av og til haemr reklame. Verken navnet eller reklamen ("Gaa-arderobemannen - aldri si aldri") gir meg noen gode assosiasjoner eller lyst til å handle hos dem. Jeg hadde kalt sjappa mi noe annet. Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Garderobemannen høres ut som noe mødre advarer ungene om. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 "No må dykker vera snille, ellers kjem Garderobemannen og tek dykk"? Lenke til kommentar
KinderLinda Returns Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Tenker på en mindre diskrê lommemann. Endret 19. august 2014 av KinderLinda Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 (endret) Det svir i hjertet å bruke nærmere 500 kr på en time hos fysioterepeut på 45 minutt. Ps ja det virker ekkelt å være mette marit når haters finnes så er ikke sjalu på den delen ps er ganske morsomt at med en gang man ikke liker en person eller dens handlinger så blir man beskyldt for å være sjalu Endret 19. august 2014 av Slettet-lYlo5C Lenke til kommentar
hermosa Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hahah visste den skulle komme Men klart jeg er misunnelig på boen som blir forsørger av staten Gjelder det alle som er i den situasjonen, for eksempel uføre, alderspensjonister? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Hahah visste den skulle komme Men klart jeg er misunnelig på boen som blir forsørger av staten Gjelder det alle som er i den situasjonen, for eksempel uføre, alderspensjonister? Nei. De får så de klarer seg i motsetning til mette marit som kan leve et lukusliv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. august 2014 Del Skrevet 19. august 2014 Vel, hu er jo inngifta i kongefamilien, så det er jo ganske forståelig. Hu er jo tross alt kronprinsesse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg