The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hvorfor kjøper ikke menn tampong og bind? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Okei, jeg kom faktisk på noe. Kleenex. Bruk et håndkle? Så slipper du å drepe skogene vår bare for å sprute på liket deres. Hvorfor kjøper ikke menn tampong og bind?Har du noe bruk for tampong og bind? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Okei, jeg kom faktisk på noe. Kleenex. Kjøpte gigapakke med kleenex i dag jeg Men ikke for å bruke til det nei! Hvorfor kjøper ikke menn tampong og bind? Er jo flere som gjør det for kjærester/familiemedlemmer. 1 Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg er ikke helt med, men på en annen side; det er jeg aldri. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Folk som kjøper barberblader til en Birkeland på butikken fortjener ingen rabatt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Blir man spurt om mensenkort om man som mann kjøper tamponger?? Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Blir man spurt om mensenkort om man som mann kjøper tamponger?? Selvfølgelig. Det er jo produktene det går på. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Tenk hvis en kvinne ser veldig mannlig ut, og bli nektet tampongkort, da ville butikken fått problemer da... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 De har ikke sånt kort her hvor jeg er. Ingen kiwi i mils omkrets. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Er ikke nødvendigvis en selfølge det. Tenk om man holder på å bytte kjønn fra dame til mann?? Så ser hun mannlig ut men har forsatt mensen Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Nei, men så lenge man faktisk kjøper produktene driter de jo i hvem du er. Du får (eller kan spørre) om kort uansett. Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Går ikke an å bytte kjønn. Du har plastisk kirurgi og medikamenter. Ikke mer. På en annen side - finnes egentlig kjønn??? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 I følge meg finnesd er bare to kjønn, men noen er jo overbevist at det finnes mangr flere. Ikke lenge siden jeg så ei som sa hun ikke hadde et kjønn fordi hun følte seg verken som jente eller gutt Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Om man er mann bare om man føler man er mann (og tilsvarende for kvinne), da kan en vel ikke si at det finnes objektive beskrivelser av mann og kvinne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Blir så forvirret av det kjønnstyret Jeg hadde sikkert følt meg som en mann om jeg ikke visste at jeg var kvinne Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Blir så forvirret av det kjønnstyret Jeg hadde sikkert følt meg som en mann om jeg ikke visste at jeg var kvinne Jeg har så ustabilt selvbilde at jeg til og med veksler mellom å være mann, kvinne og kjønnsløs. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Jeg tror jeg er en god blanding Sv og til føler jeg at jeg tenker som en mann, men samtidig bruker jeg store deler av fritiden min på å lakke negler, ta ansiktsmaske og sladre Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Kanskje du er homse? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Ja kanskje jeg er en mann født i feil kropp som er homse rett og slett Lenke til kommentar
The Little Lucid Moments Skrevet 18. august 2014 Del Skrevet 18. august 2014 Hvis jeg absolutt må velge noe vil jeg si at jeg er traktorlesbe i mannskropp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg